~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.08.02. 14:03 Naru-chan

Utazás előtt

Újra itt vagyok. Találtam pár nagyon jó képet, gondoltam felrakom őket, már csak azért is, hogy az a kb. 3 ember, aki olvassa a blogomat, röhöghessen egy jót. :D Lesznek itt perverz Mirokuk és perverz Winryk is. (Na de komolyan. Na jó, csak cosplay, de akkor iiis... :D) Amúgy nem régen néztem meg a Final Fantasy VII - Advent Children-t. Oneechan meg amúgy is megfertőzött Renoval. Na de most komolyan, nézzétek: :D (Igaz, ez speciel nem az Advent Childrenben van, de annyi baj legyen. ^^)

Tegnap lett vége a Honey & Clover II-nek, vagyis azt hiszem, végignéztem ez egész sorozatot. Hát ilyen jó josei-t is régen láttam már. Szép volt, mert volt benne dráma, romantika, és olyan hasfalszaggató poénok, hogy nemegyszer majdnem leborultam a székről. :D

Azt hiszem, lemegyek a boltba, mert vennem kell pár dolgot a nyaralásra. holnap indulunk. Ha visszajöttem, bővebben, addig pedig ennyi volna.

***

Na megjöttem. Természetesen elfelejtettem zacskót vinni, de ez volt a kisebbik probléma. az a bolt, ahova járni szoktam, fél háromkor bezárt leltározás miatt... Naná, hogy háromnegyed háromkor érek oda. Oké, éjjelnappali. Begyűjtöm a félkilós kenyeret, meg veszek ki egy jégkrémet, hát természetesen a vécépapír elérhetetlen helyen van, szóval azt a pénztárostól kellett kérnem... Adott valami egyrétegű sz*rt (mert csak az volt), szóva lejthettem végig az utcán egy vécépapírral, egy félkilós kenyérrel és egy jégkrémmel. Egy idős bácsi meg is bámult. Hurrá. ˇ_ˇ""

Na szóval holnap indulunk nyaralni. Szerencsére két kocsival megyünk. Tibi kocsijában visszük a bicikliket, abban ők ketten mennek a Balázzsal (ő a legkisebb fia). Mi anyuval és Sorával ülünk be a Saxo-ba, úgyhogy végre nem fogunk nyomorogni. Marha meleg lesz... >< Sok zenét fogok hallgatni, meg mangát olvasok meg Sohonyai Edit könyveit. Azért néhány kötelezőt is ki kéne végeznem, de szerencsére már nincs sok hátra. (Ifjú Werther szenvedései, Hamlet. Robinson, a többiből pedig csak részletek vannak) Shiori kölcsönadta a Lidércföldét meg a Lángoló Holdat, ezek lesznek a mangák, amiket viszek. Először néhány napot leszünk szokásos nyári bázisunkon, Serényfalván (komolyan van ilyen falu; ott lakik Soráék nagymamája), aztán átmegyünk Lengyelországba, Krakkóba. Elvileg megnézzük még Zakopanét és felmegyünk a Tátrába is! ^^ Már nagyon várom! Majd sokat fényképezek, feltöltöm, aztán meg lehet őket nézni.

Jaj, tényleg, a képek, amiket ígértem:

Azt hiszem, mára ennyi volna. Kívánjatok jó utat! ^.^ Remélem, jó nyaralásom lesz. ^^

Addig is üdv néktek!

~TokiMi/Naru-chan

Szólj hozzá!

Címkék: random könyv utazás manga hachimitsu to clover


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr56597318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása