~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.10.08. 20:11 Naru-chan

Feel so good X3

Igen, tudom, régen írtam, de szinte semmi nem történt. Mármint semmi, amit a blogomba is megírnék........ :) Viszont október második napján én is kijelenthettem, hogy sikeresen letapostam 15 évet, és a tizenhatodikba léptem. :) Tök jó volt, mert szombaton találkoztam néhány barátnőmmel a plázában (azt figyelembe kell venni, h nálunk a pláza egy élelmiszerboltból, egy könyvesboltból, egy moziból meg néhány kajastandból áll.. XD), és leültünk az asztalokhoz, és rengeteget beszélgettünk. Ja meg vettem egy Makrancos hercegnő 5. vagyis befejező kötetet, és végre megtaláltam "A vízi takácsok" c. könyvet, ami Kai Meyer "A hullámok gyermekei" c. trilógiának az utolsó része. Aztán másnap anyuval elmentünk mangát venni nekem. :) Lett egy Borsmenta 3-m, egy A káosz kapui 2-m és egy Angyalok menedéke 2-m. :) Amúgy hihetetlen, de annyit kell tanulnom, hogy nagyon lassan haladok az AS 11. számával. :D Komolyan, addig fogom olvasni, mire kijön a következő szám... XD

Jaj én mostanában annyira boldog vagyok... :) Vagy csak tiszta szerelmes.. :P :) Ez azért valószínűbb, de akkor is nagyon boldog vagyok! Sohasem gondoltam volna, hogy a világ így ennyivel színesebb, na meg a dolgok is könnyebbek, vagy csak nem veszem figyelembe a máskor akkora problémákat. :) Furcsa dolgok vannak az életben, viszont most jöttem rá, hogy mennyire jó dolog megismerni valami újat. Kicsit úgy érzem magam, mint egy akaratos, kíváncsi kisgyerek, de egyszerűen ezt élvezem benne. Mármint csak a kíváncsiság részét. :)

Pénteken lesz a gólyaavatónk, csak hogy az iskolában abszolút nem új 9.B osztály még nagyobb hülyét csináljon magából, mint amilyen egyébként... :P Nagyon kemények leszünk... Fehér póló, nyakkendő és a homlokunkon nagy fekete B betű... Tegnap táncon megszállt minket az ihlet, és az utolsó pillanatban (mármint az avatóhoz képest) elkezdtük írni az osztályindulót. Megmutattuk már az osztálynak, meg az osztályfőnökünknek is, és a legrosszabb vélemény a "nem rossz" volt, már csak valami zenét kellene hozzá találni, és kicsit átalakítani egy kicsit a szöveget, és készen is vagyunk... :) Hát ezeken kívül semmi értelmes nem jut eszembe, úgyhogy egyenlőre ennyi. Majd ha történik valami, akkor írok. Kisu! X3

Szólj hozzá!

Címkék: könyv manga


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr5703954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása