~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.12.30. 17:15 Naru-chan

Drágasszágaim :3

Na a mai napom sem mondható eseménytelennek... :D Elég korán kellett kelnem, mert bementünk az okmányirodába személyit csináltatni. (15 éves fejjel és állítólag kinézek vagy 17-nek is... ><) Azonban előtte még befutott a GLS futár az én kis drágaságaimmal! :3 Úgyhogy miután hazajöttünk (szentég, de borzalmas kép készült rólam! ><), nekiálltam olvasgatni! :3 A Nana 3-at végeztem ki először, majd a Kenshin 5 következett. Ez kábé 3 óra olvasás volt... A Nana-t mindig 1,5 óra alatt olvasom ki, mert marha sok benne a szöveg, ráadásnak még a képek is fantasztikusak! :D A Kenshin pedig azért lett megtoldva ezzel a fél órával, mert vagy rálestem a tévére, vagy olvasás helyett gyönyörködtem Watsuki-sama csodálatos rajzaiban. :3 A Death Note 2-3-at még mindig nem olvastam el, bár belenéztem. Az nem hajt annyira, már láttam úgyis animében végig. (De annyira szépen van megrajzolva, meg a DN amúgy is Top 5, úgyhogy ennek kellett a mangája...) Aztán felszabadultam a netre. Megnéztem a tegnap végre beizzított DeviantArt-omat, az AS fórumot, YouTube-omat, estébéestébéestébé. Aztán rászabadulam a Kagami no densetsura, az egyik mangámra, és veszett sebessséggel kezdtem kidolgozni a vázlatos oldalakat. Ha ügyes leszek, holnap fel is tudom pakolni a második fejezetet Devire (bár aludnom kéne az este miatt), az angol fordítással együtt. Apropó, tegnap együltő helyemben lefordítottam mind a 12+1 oldal első fejezetet. A többi már hosszabb lesz, 18 oldalas a második, és a harmadik (sőt meglepő módon a többi) is 18 oldalas lesz. De most amikor szerkesztem, már egyből megcsinálom majd az angol verziót is és probléma megoldva... :D Amúgy ma megtapasztaltam, hogy az éhség mekkora hülyét tud csinálni az emberből, ugyanis fogtam magam és egyszerűen nem ettem me még semmit (mondjuk most éppen eszek itt a gépnél, mert már nem akartam kidőlni XD). Rajzolás közben nem vettem észre! XD Na azt hiszem, ennyi voltam mára. Ha valaki erre jár, és érdekli a DeviantArt-om: hennaonna.deviantart.com Na bye! ~.^

Szólj hozzá!

Címkék: rajz manga


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr28848952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása