~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.04.03. 23:30 Naru-chan

Tavasz

Két napja végre beköszöntött hozzánk a tavasz! :) Nagyon jó idő van, egy csapásra előkerültek a nyári és tavaszi ruhák. Én meg előástam a napszemüvegemet, miután csütörtökön úgy mentem haza (és úgy sétáltam előtte a városban), hogy azt hittem, kiszedi a szemem a Nap. Ma meg a Kinga befonta a hajamat, és a Robi nem bírta ki, hogy ne nevezzen el Lara Croft-nak. :P Meg szegény Dominikot "megszivattuk" föcin a "Falu bikája" nevezetű játékkal. Tavaly már játszottunk ilyet, de ő új az osztályban. Nagy nehezen rávettük a játékra. A játék lényege, hogy van valaki, aki kimegy a teremből, a többiek pedig megbeszélik, hogy ki legyen a falu bikája. (Valójában nem ezt beszélik meg, de ezt majd részletezem.) Aztán bejön az illető, és a játékvezető ismerteti, hogy van három lehetőség, amikor mindenki hangosan mondja, hogy "Múúú!", aki kiment, annak pedig ki kell találnia, hogy ki a falu bikája, ha nem, akkor zálogot ad (mi azt találtuk ki kamunak, hogy körbe kell futni az iskolát azt üvöltözve, hogy "Föcit akarok tanulniiii!!!!!!!!"). Első kettőnek természetesen nem találja ki, de bárkire mutat harmadiknak, az lesz a falu bikája (Persze erről az illető nem tud, és tényleg úgy csinálunk, mint aki eltalálta.). Az új falu bikája kimegy a teremből, a teremben maradtak pedig újat választanak. Aki kiment, az újra bejön, és eljátssza, hogy ő akkor kitalálja, ki a falu bikája. Na mármost az említett "Múúú!"-t úgy kell mondani, hogy mindenki nagy levegőt vesz, és amikor a játékvezető két kezével előremutat, akkor kell mondani. Első kettő alkalommal természetesen mindenki üvölt, de harmadszorra mindenki csak nagy levegőt vesz, és csak az először kiment ember üvölti bele a csendbe, hogy "Múúú!". Így mindenki jót röhögött, és Dominik átvette a "Falu bikája 2009" címet. :D Órák után, amikor mentük le enni, még erről beszéltünk, majd Zsófi felvetette: "Vajon ebből mit érzékelhetett az utca ártatlan embere.......?" Leírva nem hangzik túl viccesen, de haveri körben vagy órán nagyon jól el lehet vele szórakozni. A másik, hogy holnap ChibiCon, úgyhogy most arra készülődök, jelenleg pl azon gondolkozok, hogy mit vegyek fel, mert sajnos cosplayre nem nagyon maradt pénzem. De semmi gond, mert holnapra jó időt mondanak, így a jelenlegi ötletem megvalósíthatónak tűnik. Na de majd holnap kiderül. A ma esti Chrnoról: Délután ahogy hazaértem táncról, lefeküdtem aludni. Na igenám, de én arra készültem, hogy felébredek olyan nyolc, de legkésőbb kilenc körül. Sajna ez nem jött össze. Anya 21:20-kor állított be, hogy szedjem össze magam, mert levisszük a felesleges cuccokat - mivel a lakótelepen most van lomtalanítás. Na hát bekapcsoltam azért a tévémet, de a 17. részből nem sokat láttam. Viszont a kedvenc részemet, a 18. részt sikerült végignéznem, és imádtam! X3 Annyira szép volt a magyar verziója a kedvenc jelenetemnek! Most már csak azt várom, hogy milyen lesz a vége, de ha ilyen szép, akkor azt hiszem teljesen elégedetten fejezhetem be a Chrno magyar verzióját. :3 Na szerintem ennyi voltam mára, most megyek, mert még készülődnöm kell, és holnap korán kelek. (Na jó, nem annyira korán, de nem elég későn. :D) Amolyan utóiratként még eszembe jutott: a lakótelep nagyon fel van forgatva a lomtalanítás miatt. Egyszerűen kész; húsz perc alatt már szét volt szedve a zsák, amit levittünk - pedig olyan szépen becsomóztam! :P Egy biztos: egy darabig még nagy káosz lesz itt a környéken, de pár hét múlva, amikor már levelek is lesznek a fákon, már a nyomát sem fogjuk látni.

Szólj hozzá!

Címkék: iskola chrno crusade


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr71044990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása