~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.04.09. 21:19 Naru-chan

Slayers Evolution-R, Chi's sweet home

Ma úgy döntöttem, hogy megnézem a már régóta on-hold állapotban levő, ennek ellenére watching részben ácsorgó *MAL-ról beszél* Slayers Evolution-R-t. Azaz csak néztem volna végig, ha nem derült volna ki este fél hét körül, hogy az utlsó részhez még nincs angol felirat... Shimatta! :( Úgyhogy ennek a sorozatnak a befejezése az angol sub megjelenéséig még várat magára. Sebaj! ellátogattam az AA-re, Ahol megláttam, hogy elkezdték feliratozni a Chi's new adress-t. Több sem kellett nekem, elkezdtem letölteni az első sorozatot, azaz a Chi's sweet home-ot. Chi annyira cuki, hogy az hihetetlen! X3 Még el sem kezdtem, de máris odavagyok érte! :3 AS-t is kéne lassan olvasnom. Valahogy túl sok az anime, és elhanyagoltam. Na de majd ha befejeztem a NANA-t.... Muhaha... :D De előtte a Chi-t, az is olyan ari! :3 Meg olvasnom kéne a Debbie Macomber könyvemet is. :D Jaj, mennyi minden, amit csinálni kell! X'D Na kezdődik lassan a Detective Conan, szóval én megyek. Ja nem, suhanok, met az viccesebb! XD Byebye~

Szólj hozzá!

Címkék: anime


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr261056601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása