~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.06.14. 21:06 Naru-chan

Suli vége

Na, hol is kezdjem...? Ja, igen. Vége van a sulinak, és az ott töltött 9. évemnek. Vagyis nem pontosan, mert csak holnap este lesz évzáró. Életemben először lesz 4-esem év végén. XD Szám szerint rögtön három is, töri-tesi-matek triumvirátus. XD Számtechből meg dicséretet kaptam. Hát ugye aki kocka, az kocka. XDXD Aztán volt 23 tanórányi egyéb hiányzásom, és 26 igazolt hiányzásom, vagyis összesen 49 órányi hivatalos lógásom, és nem mindet írták be! :D (Milyen szép lett volna, ha pont 50 tanórát hiányzok a suli alapításának 50. évfordulóján.... XD) Na most, hogy tovább nézem itt az e-naplót/DiNát, lehidaltam... Igazgatói dicséretet kaptam a 3 négyesemmel! xD Ez teljesítmény! Azt írja, versenyeredményért és tanulmányi eredményért kapom. O_O Na ilyet sem láttam még, de nekem aztán mindegy. :D Lelkiekben felkészülhetek, hogy holnap ki kell ballagnom az egész iskola elé átvenni az évkönyvemet meg a dicséretet. :D Na hát ennyi volt a kilencedik. Jövőre tizedikesek leszünk, és mi szivatjuk a gólyákat! *muahahaha* XD Meg mindenféle szervezés a mi dolgunk lesz, ahogy mindig is a tizedik évfolyamé volt. Na de ennyit a suliról, most élvezze mindenki a nyári szünetet! :D

Apropó, mostanában igen sokat animézek. :D Már megnéztem a Detective Conan első három mozifilmjét (Eszméletlen jóóók! X3), meg NANA-dömpinget tartok. Emellett nézem a tavaszi szezonban indult sorozatokat, közülük pár a jövő- vagy az azutáni héten véget is ér. (Higashi no eden, K-ON!, Natsu no Arashi!) Lassan a NANA-t is be akarom fejezni (kb. a felénél járok), és ami a legfontosabb, hogy még mindig le vagyok maradva a Kyoukai no Rinne fordításával, úgyhogy azt hiszem, azt fogom még megcsinálni a héten. Na meg persze meg fogom nézni a Conan movie 4-et, ha végre hajlandó lesz lemászni torrenten. Na de türelem rózsát terem. Vagyis inkább Shinichit..... X3 Na, mentem NANA-zni. :D Kellemes estét mindenkinek. :D (Amúgy AA fórumon kitaláltam a Melyik animéből való a képrészlet?-játékban egy képet, úgyhogy most én raktam. Kíváncsi vagyok, ki fogja kiatalálni. Muhahahaha! XD)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: iskola nana detective conan


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr281185010

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása