~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.10.02. 19:40 Naru-chan

Stresszoldó tréning, szülinap ^-^

Két hete voltunk az egyetemen stresszoldó tréningen. Igen, kedves olvasó, most leshetsz, hogy mégis mi bajom van. XD Szóval az a helyzet, hogy van egy program a "Stresszmentes iskolákért" címmel, és ebben a mi sulink is bent van. Ez a program decemberig fog most tartani, minden héten egyszer találkozunk 3 egyetemi hallgató lánnyal, és velük csinálunk mindenféle hasznos jómegszép szabadidős tevékenységet, hogy stresszmentesek legyünk. XD Ennek a programnak a megnyitásaként volt egy négynapos tréning nekünk, diákoknak és tanároknak egyaránt. Csoportokra voltunk szedve, és mindenféle pszihológiai, önismereti feladatot csináltunk, beszélgettünk néhány dologról és jól éreztünk magunkat. :) Reggelente Kingával biciklivel mentünk, ebédelni meg átmentünk a főépületbe, a menzára. Délutánonként fél 3-kor végeztünk, így szabad volt a délutánom. :) (Ha éppen nem volt tánc vagy rajz alkalmassági előkészítő.) Nagyon jó volt, főleg, amikor a délelőtti szünetekben a Fő téren sétáltunk. :3 Szerencsére több, mint az osztály fele hiányzott, így nem kellett sokat pótolni, mivel a kevés létszám miatt nem nagyon mentünk tovább, vagy elmaradtak az órák. Kár, hogy a tréningnek vége van (pedig a trénerünk is nagyon jófej volt :D), de még itt van hetente az a találkozó, ami szintén nagyon jónak ígérkezik. A program végén csinálnunk kell majd valami összefoglalót, és bemutatjuk majd egymásnak. Hát kíváncsi vagyok, milyen lesz. :D

Ezután szombaton Kőszegen voltunk a Japán Napon. :) Reggel 8:20-as busszal indultunk, mentünk Lumi és a nővére, valamint Reiko-chan, na meg én. :D Na, aztán az Ady téren ahogy szállnánk fel a buszra, megpillantjuk Moritát, és hangosan megörültünk neki. XD A buszon hátraültünk az utolsó sorba, és végig tőlünk zengett a busz. XD Aztán mindenki szerencséjére én elég jól kiismerem magam Kőszegen, eljutottunk a buszpályaudvarról a várba, ahol kiderült, hogy viszonylag korán érkeztünk, így felajánlottam, hogy mi lenne, ha elmennénk megnézni a többszáz éves tölgyet, így ezt a kis túrát is megejtettük. :D A nap nagy részében befészkeltük magunkat az anime sarokba (találtam Luchiás színezőt, így újraéltem a gyerekkoromat XD meg hajtohattam kockaKirbyt is XD). Itt találtuk pár kedves ismerősünket, meg ettünk pár fura kaját is. :D Lássuk csak... wasabis mogyoró (nekem ízlett :D legközelebbi conon veszek XD), wasabis borsó (ez még jobb volt, mint a mogyoró :D), zöldteás süti (ropogós, de azért beleragad a fogadba, amúgy finom) és gyümölcszselé. Miután beüzemelték a táncszőnyeget, Reiko-channal megrohamoztuk a "szerkezetet", és a buszunk indulásáig ott sem hagytuk. XD Persze napközben voltam a vár más helyszínein is (megnéztem a bonsai kiállítást ^o^), sőt a zöldteás sütim egy részét a várfalon ücsörögve fogyasztottam el. :D Ja, és Reiko-chantól megkaptam a Mondohoz járó FMA posztert! Itt lóg a falamon. ^-^ Nálunk, Szombathelyen is lesz Japán nap, október 17-én, arra is megyek. :) (Ha valakit érdekel, a NaruWeben bővebben utánanézhet.)

Na ezutáni héten csütörtök-péntek szünet volt, így a hosszú hétvégét jó tartalmasan tudtam eltölteni. :D Először is voltam Bogiéknál kutyát sétáltatni (akkor éppen 7 eb tette mozgalmassá a házukat xD). Aztán pénteken volt a Kutatók éjszakája az egyetemen. Bementünk olyan este 7 körül, és beültünk egy fénycsöves kísérletre, ami egész érdekes volt, de a hátsó sorban ültünk (ami lépcsős előadóban még előnyös is), és az ablak ránk volt nyitva, és áradt be a hideg, szóval háromnegyed óra fagyás után úgy döntöttünk, hogy máshol is körülnézünk. Betévedtünk egy Állatok a mikroszkóp alatt nevezetű helyre, ahol kisebb-nagyobb állatokat lehtett megnézni mikroszkóp alatt; nagyon érdekes volt! :) Amúgy meg körbejártuk az egyetemet, jó kis felfedezőút volt. XD Lent a forrásközpontban lehetett mindenféle teát inni és lekvárokat kóstolni (feketeribizli lekvár *-*), én egy bodzateát ittam, de olyan sok volt, hogy nem igaz, így utána csak bele-belekóstoltam a többiekébe, mert ők másfajtákat kértek (ők hihetetlen sokat ittak belőle OO). Eltévedtünk még egy napenergia-szélenergia felhasználós modellek bemutató részlegéhez is, aztán úgy döntöttünk, hogy felmegyünk a csillagvizsgálóba, mert hogy ilyen program is volt. Eszméletlen nagy sor volt, de aztán valahogy mégiscsak sikerült bejutnunk, és láthattuk a Jupitert meg a holdjait! :) Tök jó volt. :) Na meg ez a csillagvizsgáló az egyetem tetején van, és ahogy kimentünk a tetőre, olyan szép látvány volt az éjszakai város! *-* Na aztán lementünk, a többiek ittak mégegy teát, én meg csak hoztam el filtereseket; még nem kóstoltam, de majd valamikor megfőzöm őket. :)

Voltunk még a kőszegi szüreten is. Ittam mustot. :D Ja és persze megettem a 2 liter, nálam fesztiválokon elengedhetetlen csokis pattogatott kukoricámat. XD Meg ettem tepertős pogácsát; friss volt, langyos és nagyon finom. :3 Megnéztük a felvonulást is, de elég rövid volt, hosszabb szokott lenni, bár a hangulata most is megmaradt. :) Este pedig Dóriéknál voltunk filmet nézni. XD Megnéztük a Ne légy barom!-t meg a Rózsaszín párduc 1-et. Utána még hülyéskedtünk kicsit, aztán sajna haza kellett jönnöm. De így is nagyon jó volt! XD

Hm, és ezzel elérkeztünk a mai naphoz. Ugyanis nekem ma van a szülinapom. ^-^ A köszöntések már éjfélkor kezdetüket vették. XD Reiko-chan pontban éjfélkor köszöntött fel SMS-ben. A következő apa volt 6.22-kor szintén SMS-ben. A követekező anya, amikor jött be kelteni (bár akkor már ágyaztam XD). Következtek az osztálytársaim páran az osztályajtó előtt, aztán Kinga és Tomi meg bent az osztályban. Nagyon aranyosak voltatok, köszi! ^-^ A következő Bogi volt, aki később jött ma suliba, ez volt nagyszünetben. Nagyszünetben Reiko-chan odaadta az ajándékomat, egy Meitantei Conan CD-t, amin az összes eddigi opening (27) és ending (34) zene fent van, valamint az eddigi moviek endingjei (13), insert dalok (8) és OST számok (6). Köszönöm szééépeeen! ^-^ (Sőt, a szülinapom tegnap Lumi ajándékával kezdődött, aki csinált nekem (és Reiko-channak is utónévnapi ajándékként) egy Conanes kulcstartót saját kezűleg! *-* Köszi neked is, Lumi! :3) Aztán pár osztálytársam is kívánt boldog szülinapot valamikor még ezután, meg az egyik táncostársunk ebédkor. :) Aztán Kingával elmentünk ajándékot venni nekem (ragaszkodott hozzá :D), ami két tök jó toll lett. Volna, ha Robival ki nem nézik magunknak azt az ötdarabos színes csavarodó szívószálakat, így azt is hoztuk. XD Ebből két szívószál az enyém lett. :D De még nem volt vége, mert rajz alkalmassági előkészítőn (röviden és továbbiakban rajzon) egy "ismeretlen" feladótól kaptam még kis csokikockákat is. :D Aztán itthon a gép előtt is felköszöntöttek MSNen és blogon keresztül is, méghozzá Umi volt az, neki is köszönöm! ^-^ És még családi ünnep csak holnap lesz... XD (Megkapom a Debbie Macomber könyveket! És mamám süt tortát. X3 Yaaay~) Szóval letapostam a 16 évet és köszönöm szépen mindenkinek, nagyon szeretlek titeket! :3

Na de hogy ez a post se teljen el anime nélkül... XD *segítségül hívja a mindenható MAL-t* Amíg nem kellett suliba mennem, addig jó sok Meitantei Conan mangát olvastam; nagyon jó volt, ma azt hiszem, folytatom is. :) Ezen kívül végre elolvastam az Angyalok menedéke 4-et. XD Tévében továbbra is követtem a Nodamét (már amikor tévében néztem, és nem letöltve, mint a múlt hétvégit XD), megnéztem a Death Note specialt, meg a Lumitól kölcsönkapott Kiki, a boszorkányfutár-t is. ^^ Hetaliaval is haladok, elkezdtem egy sokatkellemészteni 4 részes OVA-t, a One-t is, és bepótoltam az elmaradt Puri Gorotát is (Nodame OVA-féleség). XD Az FMA Brotherhood egyre izgalmasabb és izgalmasabb lesz, mindig nagyon várom az új részeket! Kijött a DC Magic file 3 is angolul, a DCTP gondozásában, így azt is megnéztem; egyre jobban várom, hogy legyen már a 13. movie angolul. (Ma jött ki DVD-n (szülinapi ajándékom XD), már fent is van a neten, így remélem, pár héten belül készen lesz az angol sub. X3) Ja, és a DC sorozatnak új openingje van; Aiuchi Rina-tól a Magic. :3 Naaagyon jó képanyaga van (bár az Everlasting Luv-ot még mindig nem körözi le. XD), és a zene is tetszik. Nézzétek majd meg! :) Na akkor ennyi lenne mostanra. GIGApost #2 (vagy már 3? XD) END. :D

3 komment

Címkék: film szülinap szüret manga barátokkal kutatók éjszakája helyi con


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr571423602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.10.03. 11:29:43

NA igen a kutatók éjszakáját mondtam, hogy az tuti jó volt meg minden! :D
és itt is még egyszer tanjoubi omedetou! :D
én meg ma megírtam egy kis áradozást az Inuyasáról :D ha van kedved lesd meg ;)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.10.03. 11:30:33

Mégegyszer tonjoubi omedetou!! :D
A kutatók éjszakája mondtam már h bizti jó volt ;)
én előbb írtam egy INU bejegyzést áradozok, csatlakozhatsz ha akarsz :D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.10.03. 11:31:04

mi a fene azt hittem az elsőt nem küldte el, gomen X'D
süti beállítások módosítása