~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.12.17. 18:34 Naru-chan

Detective Conan Movie 14 - Az elveszett léghajó

És igen, eljött ez a pillanat is; kijött a 14-es mozi trailere! X3 Fangirlök figyelmét különösen felhívom, nehogy úgy járjatok, mint én, hogy amikor Kid megfogja Ran állát, egy óriási fagirlsikolyban törjetek ki... XDDD (Szerencse, hogy jelen pillanatban egyedül vagyok itthon... XD) Mindenesetre izgalmasnak ígérkezik. Jó, a 13-as movie BO szálát nem tudom, mennyire lehet felülmúlni, de azért remélem, hogy megpróbálják majd. :D Fordítás a videóhoz:

Conan: Kaito Kid elfogására megépítették a világ legnagyobb léghajóját, azonban hirtelen titokzatos terroristák jelennek meg.
Kogoro: Hát ez isteni!
Terrorista: Bombákat helyeztem el ezen a léghajón! Ha bárki megpróbál átverni, akkor felrobbantom őket!
Conan: Mivel odafent az égen nincs menekvés, megkezdődik a harc az életünkért. Ran!!!
Kaito Kid: Hát ismét találkozunk, nyomozó úr!
Conan: Kid!
Conan: Detekítv Conan legújabb filmje, Az elveszett léghajó!

A fordítást Misztina csinálta. Forrás: mouridetectiveagency.gportal.hu/gindex.php

Na csak ennyit akartam írni ebben a röppostban, mindesetre határozottan felvillanyozódtam, és a nap folyamán valószínűleg minden ötödik percben ezt fogom nézni... x'D Nem is én lennék, ha nem. :P

3 komment

Címkék: detective conan


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr91605025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KyrusS 2009.12.18. 18:51:10

Elkéstél!
Én hatalmasat sikitoztam, anyám meg bejön, hogy mi a bajom! XD
Mondom semmi! Hosszú lenne elmesélni.... xD

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.12.19. 15:23:14

Pedig én figyelmeztettelek!... XD

KyrusS 2009.12.20. 13:22:36

XD
Lehet, de túl későn... XD
süti beállítások módosítása