~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.03.21. 16:55 Naru-chan

Foghúzás, költözés és egyebek

Nem, én magam szerencsére nem költözök sehova. :D Csupán az extra.hu fizetőssé válása miatt költöztettem a NaruWebet uw.hu-ra. Bár még nem jelzi ki a címen az oldalt, de már feltöltöttem mindent, úgyhogy ha minden jól megy, egyszer csak megjelenik... Remélem... ><

Aztán pénteken kihúzták a bal oldali első kisőrlőmet (4-es) a fogszabályzó miatt, hogy majd elférjenek a számban a fogaim. Előtte nagyon féltem, de így utólag poén volt, mert semmit nem éreztem, és szépen be is gyógyult; sőt, a fogam helye nem is fájt, bezzeg ahova az érzéstelenítőket kaptam (az ínyem és a szájpadlásom), az még mindig fáj... Ha már az érzéstelenítőnél tartunk, bivalyerőset kaptam, mert 2 órán keresztül nem éreztem a bal szemem aljától a felsőajkamig semmit, plusz még a fél orromat sem... XDDD Aztán ez elmúlt, és a másik érzéstelenítő még utána is egy olyan 1-másfél óráig tartott, pontosan nem tudom, meddig, mert addigra elaludtam. Szerdán húzzák a jobb felső 4-esemet, de attól már egyáltalán nem félek, mert itt is benmaradt az egyik gyökér, és ennek a kiszedésével együtt is negyed óra alatt megvolt az egész. :D Na ennyit a fogaim (többeknek bizonyára) unalmas történetéről. XD

Tegnap megkaptam a Love*Com 1. kötetét, már el is olvastam; nagyon jó!! :D És már raknám fel a Rinne 41. fejezetét, de nincs egyszerűen hozzá scan... :/ Lehet, nekiállok a Mermaid Melody 13. fejezetének, vagy az Ichi Poundnak vagy a Hachikuronak; majd még meglátom. Bár az is elég régen volt, hogy utoljára DC mangát olvastam... Hmm... Jövő héten megjelenik az AS 20. száma, méghozzá Fushigi Yuugival a címlapon! X3 Természetesen ez a hónap témája is; már nagyon nagyon várom! X3 Hamarosan vége van az InuYasha Kanketsu-hennek, a Kimi ni todokének és a Nodame Cantabile Finalénak is, hiányozni fognak. :S Na, addig is hoztam megmutatni a Nodame Finale openingjét, a Manazashi daydream-et. ^^

2 komment

Címkék: fogszabályzó inuyasha lovely complex nodame cantabile fushigi yuugi animestars kimi ni todoke


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr961856991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.03.21. 17:42:00

Majd meglesz ott az a fogszabályzás :D Jó lesz az, csak tűrni kell. Kitartás! :D
Annyira jó ezu a kép *-* Olyan nyárias :D És vidám.
Lovely Complex, örülök, hogy tetszett, én alig várom tovább *-*
na cupp~

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.03.21. 17:45:45

Jaja, másfél évig acélosan fog csillogni a mosolyom. XD A legrosszabb állítólag akkor lesz, amikor felrakják, de csak túlélem, mint oly sok mindent. :D

A Love*Com képet én is imádom. :3
süti beállítások módosítása