~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.12.29. 20:51 Naru-chan

Mit néztem/olvastam mostanában?

És akkor jöjjenek azok az animék, mangák, amiket con óta néztem/olvastam; nem sorrendben.

Mangák:
Kyou, koi wo hajimemasu: Túl sok helyen láttam már (WatchAnimeOn, MAL, MANGAzin, AnimeAddicts), és valamiért nagyon idegesített, ezért nekiálltam elolvasni. Hát nagyon nem bántam meg! X3 Egy Hibino Tsubaki nevű lányról és egy Tsubaki Kyoutáról szól, akik most lettek elsősök a felső gimnáziumban (a mi számításaink szerint tizedikesek). Tsubaki nagyon tapasztalatlan, és nem meri felvállalni önmagát, ezért túlzottan jókislányosan öltözködik (és viselkedik); Kyouta pedig igazi rosszfiú - és ők ketten összetűzésbe keveredtek, amiből - gondolom, senkit nem lep meg - később szerelem lesz. De persze nem olyan egyszerűek a dolgok, és a két Tsubaki nem is talál olyan könnyen egymásra; nekem pont ez tetszik benne. (Meg a csókjelenetek. :P) Akit érdekel, az olvashat egy bővebb ismertetőt AnimeAddictson, illetve olvashatja angolul Mangafoxon is. Enyhe ecchi tartalmú shoujók kedvelőinek kifejezetten ajánlom!
Vampire Knight: Miután megláttam, hogy megjelenik magyarul a Mangafan gondozásában, rohantam MANGAzinra, hogy leszedjem a meglévő magyar fejezeteket, és őrült olvasásba kezdtem. Nagyon megszerettem! *-* És hatalmas Zero fangirl lettem! X3 És természetesen a Zero&Yuuki párosnak szurkolok. :D Kanamét az elején nagyon nem bírtam, de a legújabb fejezetek óta már semlegessé küzdötte fel magát, sőt, talán egy egész kicsit szimpatikus is lett. De a kedvenc szereplőm Zero. X3 Itt is linkelem az AnimeAddicts ismertetőt, és az angol fejezeteket. A modern vámpírok rajongóinak ajánlom, illetve akik szeretik a (véres) szerelmi drámákat. Nagyon jó! :) Itt jegyezném meg, hogy amióta az AS és a Mondo összebútorozott, veszem a Mondót is. Decemberben egy csodás Vampire Knight poszter volt benne; naná, hogy ment ki a falra! X3 (Az eredeti kép.)
Aisuru Hito: Na, ez Yoshihara Yuki josei mangája, és nagyon lökött és perverz! XD Aki szeretne egy jót nevetni, és nem riad vissza a felnőtt tartalomtól (nincs az ember képébe tolva), az bátran tehet vele egy próbát, és különösen ajánlom a magyar fordítást, mert annak olvasása közben hangosan röhögtem. XD Itt van róla az ismertető is persze. Még csak 3 kötet van készen a 4-ből magyarul, de úgy döntöttem, megvárom, míg befejezi a fordító, mert elkezdtem angolul olvasni, de valahogy nem volt olyan jó. Szóval egyenlőre várok, és küldöm a fordítónak telepatikus bíztatásaimat! :D
Animék:
Két anime van, amit elkezdtem, nagyon tetszenek, de egyszerűen nem haladok velük. Ezek a Hikaru no go és a vonaton elkezdett BECK. De folytatni fogom őket, az tuti! :) Vannak még sorozatok, amiket az őszi szezonból kezdtem nézni, de kevésbé halad a fordításuk (de várom már őket! ^-^) Kami nomi zo Shiru Sekai, Bakuman, Shinrei Tantei Yakumo, és van egy, amit egész jól hoznak, és szintén nagyon tetszik, az Otome Youkai Zakuro. Remélem, a közeljövőben tudok haladni ezekkel a sorozatokkal is. :)
Shugo Chara!: Reiko-chantól kaptam kölcsön az első sorozat DVD-it, én meg megnéztem. :D Nagyon tetszett, 9/10 lett a végeredmény, de a hülye lezárás (a végső csatát nem tudták az utolsó részre hagyni, és helyette fillerek voltak) miatt nem lett teljes. Amúgy jó sorozat; főként a mahou shoujo kedvelőinek ajánlom. És Ikuto kakkoi! X3 Akit bővebben érdekel, AnimeAddictson erről is olvashat. Azóta elkezdtem a Shugo Chara!! Dokki-t is, de még csak a 6. részig jutottam, szóval semmi értékelhetőt nem tudok egyenlőre mondani. Eddig olyan, mint az első sorozat. :)
REC: Régóta meg akartam már nézni, mivel rövidek a részei, és nincs is sok belőlük. Aranyos, rövid, romantikus anime egy seiyuuról és egy reklámtervező srácról. Nem váltja meg a világot, de nyugis kikapcsolódásnak megteszi. (Ismertető ; ugyanitt meg is lehet nézni magyar felirattal.)
Lovely Complex: Már az első kötet megjelenése óta veszem a mangát, és nagyon tetszik, de gondoltam, megvárom, amíg leadják nálunk tévében az animéjét (mert hogy már tudtam róla, hogy lesz). Hát vártam is, de mikor meghallottam a szinkront, nem voltam valami elégedett. :S Pedig én szeretni szoktam a magyar szinkronokat, de az már nekem is sok volt, hogy a szereplők nem kiabáltak, ahol a történet szerint igen. Meg Risa hangja sem illik nagyon a karakterhez (de pl. Nodaménél imádtam), Ootani meg csak hagyján. Közben kölcsönkaptam Reiko-chantól ennek a DVD-jét is, és a 6. rész tévében való leadása után nem bírtam magammal, számítógép bekapcsol, és nekiálltam nézni. :D Azt hiszem, olyan két-három nap alatt befejeztem, és imádom! Csillagos tizes a 10 pontból! X3 Nagy lelkesedésemben készítettem is egy háttérképet magamnak a manga és az anime legjobb jeleneteiből (de minennek a manga verzióját vettem), meg a kedvenc Love*Com manga képemből, és 4 verziót csináltam. Akit érdekelnek: [1] [2] [3] [4] Akit pedig a sorozat ismertetője érdekelne, azt is olvashatja, itt. Mindenki azonnal nézze meg, aki még nem tette! X3
Detective Conan 14. movie - Az elveszett léghajó & Detective Conan Magic File 4: Na, fél év után végre megjelent a DVD, így a DCTP hamar hozta is a 14. mozifilm angol feliratos verzióját, én pedig megnéztem YouTubeon. Nagyon jó volt! Egy kicsi Shin&Ran, meg sok Kaito Kid! X3 Na és persze a brilliáns megoldások, egy biológiai fegyver és sok akció, izgalom. És a végefelé rájöttem valamire, és tök büszke voltam magamra. :D A Magic File 4 a movie után játszódik, így bár jóval korábban kint volt neten, én megvártam vele a moviet. Szokásos OVA-szerű dolog volt, amit úgy jó volt egyszer megnézni, és a Heiji&Kazuha jelenet a közepén hatalmas volt, nagyon jót röhögtem. XD DC fanoknak természetesek kötelező mindkettő! :)
A végére maradt a két magyar movie újdonság, a DC 1. movieja, azaz magyarul: Conan, a detektív: Bomba a felhőkarcolóban és az egyik, Miyazaki által rendezett Lupin III film, a Cagliostro kastélya. A DC movie magyar szinkronjával teljesen elégedett vagyok, a fordítás szokás szerint fergeteges lett (Reiko-chan által kiírt best of idézetek: Conan magában: "Szívem csücske, hűtsd le magad." ; Conan magában: "Egy kis szégyenérzet jót tesz majd az egódnak, tata!" ; Conan magában: "Szaladok a baltáért és közlöm, hogy én vagyok Shinichi. Hülye vagyok én?!" ; Shinichi: "Mindhalálig kettesben." X3), és Shiratori hangja is kellemes csalódás volt, tök jól eltalálták. :) Ami Lupint illeti, nem ez volt vele az első találkozásom, hanem a Lupin III vs. Detective Conan movie. Ennek alapján mondhatom, hogy a Cagliostro kastélya remekül eltalálta a Lupines hangulatot, nagyon jók voltak az akciójelenetek és a poénok is, az animáció korához képest pedig gyönyörű. Engem lenyűgözött, és azt mondom, egyszer mindenképpen érdemes megnézni; kellemes másfél órában lesz részünk. :)

Időközben összeállítottam a kedvenc anime openingjeimet (sorrendben) és a kedvenc anime endingjeimet (nem teljesen sorrendben), szóval akit érdekelnek, megnézheti őket. :)

Szólj hozzá!

Címkék: anime beck manga opening kedvencek rec hikaru no go lovely complex ending vampire knight lupin detective conan bakuman shugo chara kyou koi wo hajimemasu aisuru hito kami nomi zo shiru sekai shinrei tantei yakumo otome youkai zakuro


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr472546912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása