~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.08.30. 18:05 Naru-chan

Partenza

Augusztus 10-én, pont egy évvel a The Best Buono! válogatásalbum után megjelent a Buono! első mini albuma, Partenza címmel, ami olaszul indulást jelent. Nekem nagyon bejött a borító, habár sokaknak nem tetszett a háttérben levő sok vonal miatt. Ahogy a változatos ruhákból és a vibráló háttérből következtethettünk, elég újszerűre és változatosra sikerült az album; lássuk is, mit gondolok róla:
1. Partenza~Let's Go!!!~
Az album nyitószáma, egy kis technós beütéssel. Legtöbben - akik ismerik a műfajt - azt mondják, K-popos beütése van. Hát én erről nem nagyon tudok nyilatkozni... ^^" Arról viszont igen, hogy a Buono! már megint olyat tett velem, amit eddig nem szoktam - szeretem ezt a számukat, pedig nem vagyok valami nagy rajongója az ilyen műfajú daloknak. Valamiért ezt mégis szeretem hallgatni, és bár szerintem nem az album legütősebb száma, örülök, hogy a lányok ebben a műfajban is kipróbálhatták magukat.
2. Zassou no Uta
A 11. kislemez címadó dala. Habár a megjelenésekor nem annyira szerettem, mostanában egyre jobban imádom! <3 Jó, hogy felkerült a mini albumra, bár számíthattunk rá.
3. FrankincenseΨ (eredeti előadó: SI☆NA)
Minden lány kapott egy szóló dalt a lemezen, ez a szám pedig Miyabié. Az igazat megvallva, nem ismerem az eredeti dalt, nem hallgattam meg soha, és szerintem nem is fogom. Annyit viszont mondhatok, hogy nagyon illik Miyához. Szexi, divatos, és örülten pörgős! Eltalálták a stílusát! ^^
4. My alright sky
Ez Airi dala, egy lassú, balladisztikus szám, aminek a demó verziója már fent volt neten, végül a Buono! megvásárolta, így lett az ő daluk. Örülök, hogy így történt, mert nagyon passzol Airi erős hangjához ez a lassú dal; hihetetlen sok érzelmet visz bele, és minden részen gyönyörűen hangzik. Imádom hallgatni! <3
5. Natsu dakara!
A 12. kislemez címadó dala szintén helyet kapott, ahogy várható volt. Mint már az előző postomban írtam, kellemes, aranyos nyári dal. Jó hallgatni napsütésben. ^^
6. Kia Ora Gracias Arigato
Végül Momoko szólója, és az ő esetében is azt kell mondanom, hogy nagyon passzol hozzá a dal. Aranyos, vidám, és kedves szövege van - különböző nyelveken hallhatjuk benne azt, hogy köszönöm. Nem szoktam agyonhallgatni, de jó kis szám. :)
7. JUICY HE@RT
Mostanában egyre jobban szeretem ezt is. A Zassou no Uta kislemezen volt rajta, és még külön PV-t is kapott. Az igazi áttörést nálam talán a Re;Buono! koncerten látott előadása hozta - az nagyon ütős lett, és azóta egyre többet hallgatom.
8. 1/3 no Junjou na Kanjou (eredeti előadó: Siam Shade)
Ez a dal eredetileg a Rurouni Kenshin c. anime egyik endingje volt, amit aztán a Buono! feldolgozott. Ezt a számot vártam a legjobban a mini lemezről - hiszen ismertem és nagyon szerettem az eredetijét is -, és ez is ütött a legnagyobbat. Akkorát, ami talán még két éve a DC Everlasting Luv-os openingje ütött. Már pedig az nagyon nagy volt. Egyszerűen imádom ezt a számot, a Buono! verziója hihetetlen jó lett, és nem bírom abbahagyni a hallgatását. Nagyon jó hozzá a lányok érett hangja; a mély részeken is nagyon ütősen énekelnek. Mégmégmég sok ilyet a Buono!-nak!!! <3 <3 <3

Hát, ennyi lett volna a Partenza beszámolóm. Akit érdekel, itt meg tudja hallgatni. Remélem, ti is annyira szeretni fogjátok, mint én! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: buono


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr993191144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása