~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.09.12. 19:32 Naru-chan

Tired.

Ma elég fáradt napom volt...
Azért hétfőn kezdésnek rögtön 9 órával indítani nem a legegészségesebb... Főleg, hogy a 8-9. órám fizika. Leterhel. Én mondom, nem női sportág a fedettpályás fizikafakt (főleg egyedüli lányként - és érzem sajnos lelkileg, hogy ez erősen egy fiúóra), de muszáj tanulnom, ha belsőépítész szeretnék lenni.
Jó, tudom, ne sírjak, még csak középiskolás vagyok, meg hogy majd mi lesz velem az egyetemen, ha itt sem bírom a "teljesítménykényszert", a tempót, a terhelést meg miegymást. De egyenlőre ez így hirtelen, nagy dózisban sok nekem. Biztos majd megedződök, de még nem érzem így. Úgyhogy az óráim után még ücsörögtem csak úgy egy kicsit a suliban, majd eldöntöttem, hogy nekem kell egy dobozos jegeskávé (amúgy nem kávézom), meg valami csoki. Már mindkettő elfogyasztva. Holnap a triplamatek ellenére valamivel könnyebb napom lesz, és remélem, a hangulatomat is felviszi egy kicsit.

A képen az újdonsült Buono! poszterem mellett egyébként még a hajam érdekes; pénteken fodrásznál voltam, és kipróbáltunk egy új frufrut (bár már 4 napja volt, tehát nem igazán látszik, milyen volt eredetileg), amitől az elején nagyon megijedtem, de talán kezdek megbarátkozni vele - végül is bármikor vissza lehet vágni a teli frufrut, ha úgy akarom. Meg kitaláltuk, milyen frizurám legyen szalagavatón meg majd ballagáson, és a szalagavatósat előtte ki is fogom próbálni. Nekem nagyon tetszenek! ^___^

Amióta hazaértem, lefordítottam Airi mai blogpostját, meg a valaha volt első Buono! blogpostot, és remélem, apránként azokkal is felzárkózok majd. ^^ Mondjuk, nincs belőlük valami sok. (Nem úgy mint Airinál - naponta ír, és néha gigászi terjedelemben. xD) Szerintem ennyi volt mára, a végére még beszúrom Airi mai képét, annyira szép rajta! *-*

Bye bye! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: random iskola buono


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr343221473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása