~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.03.20. 11:02 Naru-chan

Mermaid Melody (csak a változatosság kedvéért), Detective Conan és egyebek

Nos, bár már elég régi téma, de befejeztem a Mermaid Melody Pure-t is.Nagyon-nagyon tetszett. :) Azt mondom, tényleg érdemes volt megnézni a szerelmi szálak, a történet, a hangok, a grafika és a zene miatt is. Egy szó, mint száz, nagyon megszerettem, és szerintem örök kedvenc marad a top 10-ben. A másik, hogy elkezdtem fordítani a mangát (vagyis inkább folytatni a fordítást), és próbálok haladni vele, de egyenlőre csak a fordítós, nem pedig a beírós részével. Ma szerencsére nincs suli a tantestületi kirándulás miatt, így lazíthatok kicsit itthon. Bár délután megyek táncra, de az már megint egy másik kérdés. :D A harmadik még a Mermaid Melodyval kapcsolatban, hogy most már tényleg közel vagyok ahhoz, hogy meglegyenek a figuszaim. Anyum utalja a pénzt, és mihelyst megérkezik, Seti meg is rendeli nekem, és akkor már úton lesznek :) Mondjuk véső soron mégsem a sellő set lesz, hanem az első éneklős formájuk (ami ezen a képen is van, de csak Lina, Hanon és Luchia). Na szóval most már nincs más dolgom hátra, mint várni. :)

Tegnap elkezdtem nézni a Detective Conan-t. A tévében kezdték adni, szinkronosan. Nem is tudom, az ilyen régebbi animéknél ez tök jó. :) Na meg amúgy a sorozat is tetszik. :) De nagyon meglepődtem tegnap, amikor láttam a MAL-on, hogy még mindig fut! OO Na meg az elmúlt pár napban nagyon pihent agyúaknak való animéket néztem, mint a Nyoro-n Churuya-san, a Suzumiya Haruhi-chan no yuutsu (ezek a Haruhi sorozathoz készített ONA-k), a Hetalia Axis Powers és a Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan 2. Amúgy elkezdtem a Slayers Evolution-R-t is, és folytatom a Rurouni Kenshint. :) Hamarosan megjelenik az AS új száma, és a Death Note 4. kötete, úgyhogy most azokra gyúrom a pénztárcámat. :) Amúgy az időjárás abnormálisra fordult "kicsiny" városunkban, ugyanis tegnap, március 19-én esett a hó... De legalább ma már nem követi ezt a tendenciát. Na ennyi voltam. :)

Szólj hozzá!

Címkék: anime manga detective conan animestars mermaid melody pichi pichi pitch


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr331013736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása