~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.09.30. 18:33 Naru-chan

Aichan.♥

Be kell vallanom, nem vagyok egy nagy Morning Musume fan; sőt, "komolyabban" foglalkozni velük csak a Maji desu ka suka! (45. single) megjelenése után kezdtem, mert felkeltette az érdeklődésemet a 9. generáció. (Imádom őket~) Ezen kívül ismerem tőlük a Tomót és a How do you like Japant, aztán kész. Mégis valahogy nagyon fáj most, hogy Aichan (Takahashi Ai) "elballagott". :( Utánaolvasgattam, és eddig ő az, aki leghosszabb ideig volt leader (4 évig), és Niigaki Risával ők ketten vannak a leghosszabb ideje, 10 éve a Morning Musumében. Ezt persze számszerűen érzékelni nem nagyon tudom, de az utóbbi pár hónapban a 9. generáció mellett őt is nagyon-nagyon megkedveltem, és eszméletlenül fog hiányozni~ T__T Ma, azaz szeptember 30-án, a Morning Musume őszi koncertturnéjának zárónapján hivatalosan is "elballagott" (graduation), azaz kilépett a Morning Musuméből és a Hello! Projectből is. Annyira más lesz nélküle minden. :( Sotsugyou omedetou, Aichan! :) T___T Remélem, továbbra is ilyen sikeres leszel~ ♥ Kicsit szomorú vagyok, de majd elmúlik~ A Hello! Online-on olvasva a többi Musume búcsúkommentjét, egyszerűen csak elsírtam magamat. Remélem, a videót is meg tudom majd nézni a graduationről egyszer. (Nemrég Koha videóját néztem meg, azon is nagyon sírtam... ;___;) Olyan... űr keletkezett bennem, vagy nem is tudom. Még arra gondolok, hogy Airi is milyen szomorú lehet, hiszen az utolsó közös H!P koncertjük után is már nagyon maga alatt volt szegény. :( Na, hát majd remélem, hamar rendbejön, ahogy én is, bár én biztosan hamar jó leszek.

Talán egyébként nem is lennék ennyire lehangolt, ha nem lett volna az az előző éjszakai álmom. Azt álmodtam ugyanis, hogy Aichan eljött a sulinkba, és az udvaron énekelt pár számot. Aztán snitt, és amire emlékszem, hogy egy sárga penlighttal (a színes, világító rudak, amikkel koncert közben szoktak csápolni ^^ - egyébként sárga a Momusuban Ainak a színe) a kezemben a lakásunk lépcsőházában megyünk lefele, aztán én megálltam, Aichan hátrafordult, én meg valamiért elkezdtem énekelni a Rock no Kamisama első sorát (Aozora ni dokonjou misetsukete yare), miközben a penlighttal "csápoltam" egyet a levegőben, aztán azt mondtam neki, hogy "Sotsugyou omedetou, Aichan!", és elsírtam magamat, aztán megölelt. (Talán annak a videónak a hatása, amit legutóbb láttam, hogy Ai beállított egy angol és egy francia fanjához, hogy meglepje őket. ^^) Nem tudom, hogy sikerült ilyet összehoznom, de nagyon megható volt. T-T Aichan yasashii~~~ T____T

Pár képet berakok a végére a graduationről:

Szólj hozzá!

Címkék: hello!project takahashi ai


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr13268332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása