~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.09.14. 22:06 Naru-chan

Osztálykirádulás, új ágy, ésatöbbi

Múlt csütörtökön osztálykiránduláson voltunk. Joggal teheted fel magadnak a kérdést, kedves gyanútlanul erre tévedt olvasó, hogy mi mi a francot osztálykirándulunk ősszel? :D Nos, hát a tavalyi sikeres biciklis-sütögetős osztálykiránduláson felbuzdulva idén is akartunk egy ilyet, így hát felkerekedtünk, és elmentünk Szombathelytől nem messze egy sütögetős helyre, és ott jól éreztük magunkat. :D Oda-vissza olyan dombok voltak, hogy nem győztünk tekerni, de becsületemre legyen mondva, egyszer sem szálltam le a biciklimről. (Na jó, egyszer, de az azért volt, mert az első lámpám öngyilkos merényletet követett el, és nemes egyszerűséggel levetette magát a biciklim elejéről, miközben én száguldoztam, és kénytelen voltam leszállni, és visszamenni érte.) Visszafele az élmezőnyben tekertem, az osztály pedig több kilométeres vonalban közlekedett. XD Egyszer megáltunk egy kereszteződésben, egyik irányban domb, másik irányban még rondább domb, ez utóbbira mondtuk, hogy az az, amerre nem fogunk menni. Megérkezett az osztályfőnökünk, és kijelentette, hogy márpedig arra jutunk csak haza, szóval go on. XD A szerencsénk az volt, hogy rondábbnak látszott a domb, mint amilyen volt valójában, és egész kellemesen fel lehetett rá tekerni. De azért egyik osztálytársam viccesen megjegyezte, hogy már amikor meglátta a dombot, valamiért érezte, hogy nekünk majd azon kell feltekerni. XD Mindent összevetve ülni nem sok kedvem volt a dombok után, az izomlázam (ami a balett miatt volt) elmúlt, viszont úgy fájt másnap a kezem (ahogy a kormányt fogtam), hogy kész "öröm" volt írni. XD

Szombaton új ágyat vettünk. ^_______^ Most végre van hely a szobámban. Nagyon kényelmes, és magas, amúgy meg kanapé, csak kihúzható, levehető párnákkal és jó nagy ágyneműtartóval, zöld színben, ami fényképen borzalmasan fest, de amúgy nagyon szép. :D Ha már új dolgoknál tartunk, ma voltam ruhákat venni. Sikerült beszereznem két farmert, egy csomó felsőt, egy cipőt tavaszi szezonra, meg egy magassarkút, amilyet régóta szerettem volna, és utcainak meg ünnepre is tudom használni. ^-^ Melegítőt elfelejtettem venni, meg még egy pulcsi is hátravan, plusz magasszárú csizma télre. És még így is 3 órán keresztül vásároltam. O_O Atyaég, soha többet ennyit! XD Holnap megyünk stresszt oldani az egyetemre (vmi ifjúsági kutatási program vagy miabigyó), és egész héten nem leszünk már suliban, lehet majd pótolni. X'D Na nem baj, jó lesz ez. :D

Mostanában elkezdtem nézni a Mermaid's Forest-et, tök jó, jól követi a mangát is. :) Hamarosan be fogom fejezni, és akkor jöhet a Conan! X3 De 51. résztől fogom nézni, ugyanis a tévében valami malőr volt a hanggal, így aztán nem tudtam megnézni rendesen. Na, azt hiszem ennyit kívántam így hirtelen kiírni magamból. Ja meg még annyit, hogy megvettem és kiolvastam (végre XDDDD) A káosz kapui 3-at. :D Már csak Death Note 5 és Jpop-bálvány 2 hiányzik a mangatáramból itthonról. ^-^ Yaay~. Na de a közelgő szülinapomra könyveket fogok kérni, nem mangát, azt majd veszek máskor. :D Na tényleg mentem. Byebye mindenkinek! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: anime manga osztálykirándulás


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr91382376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása