~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.08.29. 22:41 Naru-chan

Eseménydús augusztus :)

Nos, mint említettem, a gépemen még mindig nincs net, ezért sajnos egy ideje már elhanyagoltam a blogom, na nem mintha ez számítana, hiszen gyakorlatilag senki sem olvassa. :) Na de most kivételesen nem lusta voltam, hanem elfoglalt, szinte az egész augusztusom be volt táblázva. Előre látom, hogy nem leszek valami kipihent a sulira... -_-"" Na de ha már így itt vagyok, elmesélem, mi történet velem, de sajnos a nyaralást nem tudom most leírni, mert annyi időm nincsen, hogy a rengeteg élményemet, videókat meg minden ökörséget felrakjak, de vannak feljegyzéseim a mobilomban, így egyszer eljön annak is az ideje, hogy azt leírjam. Amúgy meg anyum megígérte, hogy felhív valakit, aki végre tud valamit kezdeni a gépemmel és újra lehet netem. Aredia...

Na szóval, amint visszajöttem, máris egy egyhetes program elé néztem, ugyanis a Kummer táncegyüttes, - ahol táncolok - is a támogatók közé került egy operában, és ide kerestek statisztákat. Az opera címe "Julius Caesar Egyiptomban" volt, és ebben voltam Cleopatra egyik udvarhölgye, valamit egy jelenet erejéig Ptolemaios egyik háremhölgye - de én csak hárfáztam! XD Itt van egy link, ahol olvashattok róla, valamint egy videót is emg tudtok nézni róla: www.vasmegye.hu/cgi-bin/redaction/page.cgi Nagyon élveztem az egész operát, az első jelenetpróbáinktól elkezdve a ruhák próbálgatásáin át egészen a jelmezes próbákig nagyon jó volt az egész, azt is beleértve, hogy mivel délelőtt és este is próbáltunk (az esti próbáról jó volt, ha hajnalban egykor hazakeveredtünk), így alig aludtam valamit. Ja meg először volt kihúzva szemceruzával a szemem, és egész jól tűrtem, tekintve, hogy nem nagyon viselem el, ha a szememhez nyúlnak. Amúgy az egész stáb, a légiósok, az énekkar, az énekesek, a zenekari tagok és a rendező stáb tagjai is mind nagyon kedvesek és türelmesek voltak (meg jó fejek :)); az előadás után úgy léptünk ki a kapun, hogy "-De hiányozni fog ez az egész felhajtás, na meg a többiek...". Elvileg tervezik, hogy előadják máshol is a darabot majd, és ugyanazokat a statisztákat fogják hívi, szóval még lesz az élményből bőven részünk... :D Amúgy van egy szórólapom a rendezvényről, amit minden szereplő aláírt; kint van a falamon; és ezúton is köszönök mindenkinek mindent! :)

Asszem ezután itthon voltam kb. egy napot, hiszen kezdtük a próbákat a Campanellával (reneszánsz és barokk táncokat táncolunk ebben a táncegyüttesben), hiszen mi is fellépők voltunk a Savaria Karneválon. :) Na aztán az első napon kimentünk a haverokkal, mint egyszerű karneválozók, körbejártunk mindent, néztük a tűzijátékot, meg nagyon jól elvoltunk, aztán olyan éjfél körül azért hazavánszorogtunk, mert Nazuna szegény már teljesen álmos volt. Még a Borok utcájától másfél kilométerre is tisztán hallottuk a Ghymes együttes koncertjét, tehát az élmény megvolt. :) Másnap mentünk a fellépésre... :D Na hiszen, az is vicces volt, mert először léptünk fel a Savarello zenekarral, akikkel elvileg mostantól együtt fogunk szerepelni. Minden kezdet nehéz... XD Aztán elmentünk egy reneszánsz táncházba még mindig jelmezben... Olyan jól éreztem magam! :) Nagyon tetszettek a táncok, amiket ott tanultunk; úgy tetszett! :D Marha jó volt a hangulat. Éppen egy forgás közben pillantottam meg az integető Ayumi-chant és Kotsuchant, akiket beinvitáltam táncolni. :) A táncház után találkoztam Chiakival és Dulcival, akik lejöttek Győrből megnézni a karnevált. Sétálgatunk, sétálgatunk, és egyszer csak összefutunk Yuriko-channal, aki meg Pécsről jött és szintén AS fórumozó, szóval hirtelenjében megtartottunk egy mini, háromszemélyes fórumtalit. :D Sajnos az esti fáklyás felvonulásból nem lett semmi, mivel esett az eső. Na nem baj, mert másnap délelőtt felvonulunk, ami megint vicces volt, mert egy csomó ismerőst láttam vonulás közben, és láthatóan tetszettünk a látogatóknak. :) Aki kíváncsi az idei és előző évi képekre, meg egyáltalán a karneválra, az nyugodtan nézzen körül itt: www.savariakarneval.hu A galériában a 2008 felvonulás mappában a tizedik oldalon a jobb oldalon legalsó képen van rajta a táncegyüttesünk. :) Mindent összevetve az eddigi karneváljaim közül ezen éreztem magam a legjobban. ^^

Gyakorlatilag az elmúlt hetet Nazunáéknál töltöttem. Először is a tesója meghívott a pizsibulijára (szent ég, ilyet még tartanak meghívókkal meg mindennel? O_o), aztán ott aludtam, hogy mégis Nazuna ne unatkozzon. Tök jó volt, reptettük a két legfiatalabb papagájukat; nagyon összebarátkoztam velük! Aztán ez hétfőn este volt, és szerdán meg a sátrazás a haverokkal Nazuék kertjében, tahát mégegy éjszakát ott aludtam, aztán hazajöttem a cuccaimért. Ez azért olyan nagy ceremónia, mert Nazu Toronyban lakik és meg Szombathelyen. Szerdán délelőtt bementem egy kicsit anyuhoz a munkahelyére, aztán délután a Kingáékkal újra ki a Bogiékhoz. Első este sütöttünk kint tűzön, és hárman kineveztük egymást a tesónknak Tomival meg a Kingával, aztán elkezdődött a sátrazás. Na az első éjszaka valami miatt rosszul lettem (komolyan; mindig a legjobkor....) így amíg a többiek egy sátorban (3 lány és 2 fiú) aludtak, addig én vittem a hálózsákomat, meg magamat és kifeküdtem a csillagos ég alá aludni, mert nem bírtam a sátorban a levegőt. Úgy néha odajöttek hozzám a kutyák, majdnem kaptam tőlük néha pár puszit - inkább nem kértem belőle. :)P Nem sokat aludtam, de olyan szép volt az ég, hogy ez nem különösebben zavart. Volt, hogy felültem a hintaágyban, de olyan fáradt voltam, hogy majdnem ülve sikerült elaludnom. Na aztán 6kor a Kinga meg a Tomi (két tesóm ^^) kimásztak a sátorból, aztán erre meg felébredtem. Bementünk a házba, én felmásztam az emeletre, és bedőltem Nazuna üres ágyába aludni. Aztán amikor Nazu meg a húga elmentek lovagolni, utána valamivel lementünk tévézni, majd amikor ők visszajöttek a Kingával ketten nekiálltak az ebédnek, ami gyümölcsleves és spagetti volt. Miután sikerült a kaja nagy részét eltakarítani, délután megvártuk, hogy Matyi visszaérjen az unokatesójával (így nőtt a létszám), és elmentünk megsétáltatni a három kutyát. Átmentünk a bucsui határ felé vezető úton, és megkerültünk egy hatalmas napraforgó- majd gabonaültetvényt, és elmentünk egy főúti hídig is, ahol leültünk egy kicsit. Közben futottunk a kutyákkal, meg annyit, de annyit röhögtünk egymáson... :D Aztán volt arra pár motoros, akik meg direkt minket zaklattak, mert látták, hogy kutyákkal vagyunk. Ehhez hozzáteszem, hogy az egyik kutya tacskó, tehát kicsi, a másik a térdemig, a harmadik meg a derekamig ér. Na aztán sötétedésre nagy nehezen hazakeveredtünk, de a hátsó bejáraton kellett mennünk mert valami két őrült kutya kint mászkált. Na aztán kezdődött a második, sajnos egyben utolsó éjszaka is. Szokásos felelsz vagy mersz hülyeségek a sátorban, és persze megint vegyesen aludtunk... XD Hajnalban (6-kor) jött át a Kinga, hogy a tominak vissza kéne menni a fiúk sátrába, aztán utána még beszélgettünk egy darabig, majd bevonultunk tévézni, később pedig főztünk. Délután pingpongoztunk egy kicsit, aztán lassan mindenki elindult hazafelé... Nagyon jó befejezése volt ez a nagyon jó nyaramnak... Még sok ilyet szeretnék!... :)

Szólj hozzá!

Címkék: színház tánc karnevál barátokkal


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr81640256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása