~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.12.23. 10:46 Naru-chan

メリ クリスマス avagy Boldog karácsonyt! :)

Tudom, rám jelelmzően már megint nem írtam egy ideje. Egyrészt kedvem, másrészt időm nem volt rá. Na de most.....! Végre beköszöntött a várva várt téli szünet. Az első napját karácsonyi bevásárlással töltöttem, úgyhogy most mindenkinek megvan az ajándéka, én pedig úúúgy megkönnyebbültem! :D Hihetetlen, minden évben mennyit bírok görcsölni az ajándékokon... Na de most már ezzel is megvagyok, és ez a lényeg! :) Sokminden történt, amióta nem írtam, de nem kezdem el sorolni, mert akkor estig is ezt a posztot írhatnám. Éppen mézes negrót eszek, imádom! X3 Sajnos most senki nincs MSN-en, én meg halálra unom magam, talán ezért is vitt rá a lélek, hogy megint leüljek a blog elé. Na meg az is, hogy már tervezgettem. Nem utolsó sorban pedig azért, mert elolvastam Sohonyai Edit legújabb könyvét. Kicsit csalódott voltam, mert egy régebbi munkáját dolgozza fel benne, de végsősoron tetszett. Mást is elolvastam tegnap, név szerint a Mennyei dallamok első kötetét. Nagyon megszerettem I-Huan stílusát! ^^

Ha már itt tartunk, számot adok az újonnan bővült mangagyűjteményemről. ^^

  • Borsmenta 1-4.
  • Princess Ai 1-3. +1
  • Makrancos hercegnő 1-5.
  • Dramacon 1-3.
  • A káosz kapui 1-2.
  • Jpop bálvány 1.
  • Mennyei dallamok 1.
  • Angyalok menedéke 1-2.
  • Ruróni Kensin 1-4.
  • Death Note 1.
  • Nana 1-2.
  • InuYasha 15. (angol)
  • Fushigi Yuugi 18. (angol)
  • Art of InuYasha (Artbook)
  • InuYasha 14. DVD
  • AnimeStars Magazin 2-12.
  • Hikari figura (Kono minikuku mo utsukushii sekai)

Ha már itt tartunk, van (magam számára mindenképpen) egy jó hírem. ^^ AS fórumon tegnap írt valaki, hogy eladóak a jó állapotban levő AS-ai. És pont volt közöttük az első számból! ^o^ Chiakival és Hinageshivel összefogtunk, együtt megvesszük és majd osztozunk rajta! ^^ Úgyhogy tök örülök! X3 Karácsonyi ajándék! :D Már teljesen kiterveltem, hogyan és hol fogom elkölteni azt a pénzt, amit karácsonyra kapni fogok (úgy kábé tudom, mennyit). A Mangafan webbolt nagyon fog nekem örülni! :D

Újra van Hachikuro az Animaxen! ^__^ És én úgy örülök! A kedvencemmé nőtte ki magát ez a sorozat! Ez pedig az InuYasha és a Fushigi Yuugi mellett nagy szó! :D Megpróbálom mostanában végignézni a Chrno Crusade-ot, de egyenlőre még csak a 9. résznél tartok. De amit leghamarabb próbálok befejezni, az nemsokára a Hoshi no koe lesz, ugyanis nem találtam normális verzióját a neten, így aztán most letöltöttem ftp-ről, és megnézem a maradék - talán öt percet.

Végignéztem tegnapelőtt a Tokyo Mew Mew-t is. Nyolc pontot adtam rá, kábé ennyit ér nálam. Jó volt, aranyos volt, mahou shoujo volt, volt benne romantika, japán verzióban, japán seiyuukkal még jobb volt, tehát kábé ennyi. Aki teheti, nézze meg, de vigyázzon vele, mert mahou shoujo, és hordozza a műfaj sajátosságait, tehát aki nem bírja, az ne vágjon bele; viszont részemről teljesen okés volt! ;)

Ma reggel voltunk anyuval a cipésznél tánccipőt (vagyis karaktercipőt) csináltatni. Illetve csak levette a méretet a lábamról. Olyan aranyos kutyája van! Először teletorokból ugatott, aztán amikor a gazdája beengedett minket a kertbe, akkor meg odajött, körbeszaglászott minket, két lábra is állt örömében, nagyon cuki volt. Aztán meg odaállt, odaült végül odafeküdt mellém, hogy simogassam meg. Anyuval úgy nevettünk rajta, annyira aranyos volt! :D Ja igen, egyébként a cipőm január végére lesz kész (legalábbis ezt mondta a cipész, miután levette a lábamról a méretet egy négyzetrácsos lapra), úgyhogy addig még a régi cipőmben alkotok táncon! :D Csak mikor eljöttünk, tudatosult bennünk, hogy nem kérdeztük meg a színét, ugyanis nekem fekete kellene... Na mindegy, majd megkérdezem a Nikit, elvégre is ő is nála csináltatott, csak tud valamit mondani. Remélem, jó fajta cipőt mondtam... Na majd kiderül! :) Szerintem egyenlőre nincs több kínom, ha eszembe jut még valami, úgyis írni fogok, megint megpróbálok rendszeresen (dehát ha nem történik semmi, azt nem érdemes leírni XD). Pussz mindenkinek és Boldog Karácsonyt, Kellemes Ünnepeket, Jó téli szünetet és Boldog Új Évet, de addig még úgy is írok! :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: tánc karácsony gyűjtemény hachimitsu to clover


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr56838113

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása