~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.01.25. 00:19 Naru-chan

Love Hina, Death Note mozifilm és a felvételi

Nem, a címmel ellentétben nem felvételizek sehova. De hadd kezdjem az elején. (Na igen, és ki akadályoz??) Ma megnéztem a Love Hina utolsó két részét, a 3 specialt, a Love Hina Again-t és a recap részt. Huhh, asszem kicsit sok volt. Legközelebb a Suzumiya Haruhi no yuutsu kerül majd terítékre. Este Umival "együtt" (ő is nézte a saját tévéjében és én is az enyémben, közben pedig MSN-en véleményeztünk) néztük az első Death Note mozifilmet a tévében. Tetszett! :] Bár néhány változtatás nem kellett volna bele, de néhány meg nagyon jó volt, és kiemelt a szereplők jelleméből egy-egy részletet. (pl. Shiori) Aztán mivel minden animével kapcsolatos mai élményem a felvételikre meg az egyetemekre vonatkozott valamilyen formában, így megnéztem a rajz alkalmassági vizsgáról szóló papírokat, amit még a rajztanárom adott nekem csütörtökön. Hát nem mondom, azért készülni kell rá. Valahogy előre látom, hogy meg fogok kattanni az idegességtől... X''D A napokban újra rátaláltam egy olyan számra, amit régen szerettem (a Sue Thomas F.B.ł. Eye intro zenéje, a címe Who I am); és most hogy értem, miről szól (csekélyke angoltudásomnak és a dalszöveg megkeresésének köszönhetően), rájöttem, hogy úgy is jellemezhetném, hogy nagyon én. Úgyhogy most egész nap ez szól... :P Érdemes meghallgatni, sugárzik belőle egyfajta életszemlélet és életszeretet. Én legalábbis ezt hallom bele. De lehet, hogy csak azért, mert úgy érzem, illik rám. :) Amúgy olvastam a MANGAzin-on a Rosairo+Vampire mangát, Umi a fordítója, ezúton is hajrá neki! :) A másik, hogy ma egy újabb Watase művet, az Oishii Study-t fejeztem be. Úgyhogy ma befejezős napom volt. :D Remélem, jövő héten végre visszakapom a Death Note 2-3. kötetet, valamint megérkezik postán az AS első száma, illetve megjelenik a 13. és meg tudom venni újságosnál. :D Ugyanis az az "óriási" célom van, hogy lefotózzam énkicsike gyűjteményemet, és végre felrakhassam AS Fórumra na meg ide is. Azt hiszem, ennyi mondanivalóm volt, amit úgy ki akartam írni roppant izgalmas életemből. XD (Nekem az, mégha átlagosnak tűnik is. :P) Na mindenkinek jóéjt aki még nem alszik.  Nyo~ Oyasumi! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: manga death note dorama love hina


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr22900617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása