~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.08.30. 23:57 Naru-chan

Nyáron történt

Ebben a postban pedig leírom, mik történtek velem a nyáron. ^-^

Lamantin Jazz Fesztivál - Mivel ez a fesztivál a mi kis városkánkban van, és mivel Chiaki jazz zenét (is) játszik, a kettő találkozott, na meg mi is, ha már egyszer itt járt nálunk. :) Először az első napon este találkoztunk, beültünk egy koncertre, és ittam egy finom limonádét. ^__^ Aztán legközelebb valamikor a hét végén, a fesztivál zárónapján találkoztunk, de Reiko is velünk volt, sőt, bementünk a volt kollégiumába, ugyanis Chiakiékat pont ott szállásolták el. :) Végigültük a zárókoncertet is, ami összességében jó volt, csak nagyon hosszú. De nem baj. ^^ Utána még arra emlékszem, hogy ettem egy palacsintát, ami hatalmas volt. De jól éreztem magamat Chiakival és Reikóval - Kuroi Neko powaaaaa!! *____* Egy kép is emlékeztetőül; mégpedig a finom, és nem mellesleg jól kinéző limonádém:


Érettségi+büfé - Na, ehhez rögtön két dolog is kapcsolódik. Az egyik még közvetlenül suli utánról, amikor bementem Zsófihoz a német szóbeli érettségije előtt, mert rengeteget kellett várnia, és nem tudott volna hazamenni, szóval bementem tartani a lelket, na meg beszélgetni, és a többiekkel találkozni. Jó volt. ^^
A másik pedig akkor volt, amikor Kingával bementünk a felettünk levő osztály érettségijén a büfét intézni - szendvics- és kávékészítés volt a dolgunk, és nem is kellett sokáig maradunk. Kicsit beszélgettünk a végzősökkel, kitaláltam, melyik nyelvvizsgafelkészítőre fogok menni, és először gondoltunk bele úgy igazán, hogy egy év múlva ilyenkor mi jövünk... Még mindig ijesztő... Egy kép a német szóbeli alattról:


Vízi tábor - Idén nyáron is elmentünk evezni Mosonmagyaróvára. Kicsit nehéz volt most a biciklizés első napja, de mi mindent túlélünk! :D Vasárnap este rögtön kezdhettük is ügyeletes csapatként - egyébként késő őszi időjárásban, a rezsó mellett fagyoskodva - a vacsorakészítést, ami éppen spagetti volt. Másnap a reggeli és a vacsora is a mienk volt, vacsira pedig paprikás krumplit csináltunk. Mindenkinek nagyon ízlett a főztünk, aminek igen örültünk. ^_^ A csapat egyébként négy lányból és két fiúból állt, ami amúgy az ott levő baráti társaságot is lefedte. Sokszor eveztünk egy kenuban és/vagy kajakban, és nagyon jól éreztük magunkat! ^^ Egyik nap két barátunk is lejött csatlakozni a csapathoz, úgyhogy velük is voltunk - megették a paprikás krumplink maradékát. ^^ A hét elején elég rossz és hideg idő volt, de aztán hamar nyári meleg lett, és még a Dunában is jó volt úszni - ennek ellenére nem borultam egyszer sem! ^__^ A hosszú túrán most nagyon sokáig feleveztünk a folyón, láttunk egy hidat és vízi tököket, amik nagyon szépek voltak! ^o^ Ráadásul közel mehettünk hozzájuk, mert kenuban voltam, aminek az aljára nem akad rá semmi. Éjszakánként egyébként összegyűltünk a sátrunkban, és hatan nyomorogtunk meg beszélgettünk, de persze csak halkan. :D Utolsó éjszaka meg fagyit ettünk, aztán kiültünk nézni a csillagokat, és hallgattuk egy közelből jövő diszkó (csodák csodája normális zenét játszottak) hangjait. Kicsit sajnáltuk is, hogy el kellett mennünk, de tudtuk, hogy ide újra vissza kell jönnünk végzősként is, már ha lesz helyünk. :) Az ehhez tartozó kép pedig ez, ahogyan Zsófival evezünk:


Szigliget - Ez sem maradhatott ki! :) Két héttel vízi tábor után öten elindultunk a Balatonra, majd kedden néggyel, szerdán pedig még eggyel kiegészülve tízfőssé gyűjt a csapat. ^^ Bár elég rossz időnk volt, de ez nem tántorított el minket attól, hogy minden nap fürödjünk! :D Legalább egy keveset. ^^ Voltak még hajnali DVD-zések (végre végignéztem az Eredetet! *-*), táncszőnyegezések (levittem, és mindenkit ráállítottunk! :D), a Wii Sportsot is toltuk, a Tabut is, és a Én még soha... nevezetű ivós játékot. Hát az a sör olyan rossz volt, hogy még én is megittam... x'D Sokat beszélgettünk, röpiztünk, magunkra főztünk, én olvastam is elég sokat (Mondók, New Moon), na meg rengeteg fénykép készült. :D Majd még be kell gyűjtenem őket. ^^ Addig is berakom ide azt, ami hazafele a vonaton készült rólunk (illetve hármunkról az akkori nyolcból), egy kis hangulatképnek:


Nyelviskola - Ezek után elmentem 10 napra nyelviskolába, szuper intenzív tanfolyamra, ahol a hamarosan elkövetkező C1-es angol nyelvvizsgámra. Beoszthattam az óráimat, bár mindig ugyanakkor és ugyanannyit mentem. Nagyon élveztem, és szerintem legközelebb is oda fogok majd menni, ha nyelviskolára lesz szükségem. ^^

Falunap - A nyelviskolás heteim közben elmentünk Zsófiékhoz falunapra. ^^ Délután érkeztünk, és elkapott minket egy kis eső is, ahogy már lassan megszokhattuk. x'D Ittunk egy kevés málnapálinkát ( de tényleg keveset :) - az egyetlen, amiből egyáltalán egy kicsit is megiszok x'D), aztán körbenéztünk. Íjászkodtunk (Zsófi majdnem kilőtt egy autót, amelyik ott járt, ahol nem kellett volna xD - persze nem direkt :D), és trambulinoztunk egy hatalmas trambulinon - állati jó volt! :D Erről is össze kell még szednem a képeket! ^^

Horvátország - Innen meg nemrég jöttünk haza. Ahogy általában, én kommunikáltam angolul, illetve egyszer németül is sikerült; tök büszke voltam magamra! :D Nagyon szép helyeken jártunk, és nagyon jó idő volt! A legszebb talán Pulán a colosseum volt, útközben egy strand, ahol megálltunk (nem emlékszem a város nevére), és Porečen a szűk kis óvárosi utcák. Na meg maga a tenger! *-* Egyszer én még megyek tengerpartra! ^___^ Vagy többször is. ^___^ A kép pedig arról van, ahogy visszafeleúton Piranban (Szlovénia) a tengerben úszok. ^^


Sütögetés - Rögtön, ahogy hazaértünk Horvátországból, mentem ki Toronyba sütögetni, de sajna elég kevesen lettünk végül - hárman. Na nem baj, azért mi jól éreztük magunkat, és bár a tűz nem akart meggyulladni, a filmet pedig már nem volt időnk végignézni, megettük, amit sütni vittünk, szórakoztunk, és játszottunk két kör Solót is. ^^

Savaria Karnevál - Mint minden évben, az idei Savaria Karneválon is fellépett a Campanella. Egyetlen próbán sem voltam, egy egy kisebb (de tényleg csak kisebb) kihívás volt a pénteki fellépés, ahol emlékezetből, végül egy észrevehetetlen hibával táncoltam le a műsorunkat. A közönségnek tetszett. xD Este felvonulás volt, amin szintén részt vettünk, majd utána elmentünk az egyik haverunk koncertjére, meg még ki tudja meddig lógtunk a városban. Ki kell élvezni, hogy egy évben egyszer, három napra van éjszakai élet a városban. Másnap a volt angoltanárom koncertjén voltunk, bár csak a végére sikerült odaérni, mégis nagyon tetszett. Este sajnos jött egy vihar, így minden program elmaradt, de legalább itthon rendet raktam a szobámban. :D Másnap estefele megint kimentünk a többiekkel mászkálni a karneváli forgatagban, és végre vettem is magamnak valamit, egy eredetileg is csillogó kövekből (valamiféle ásvány) álló karkötőt! ^__^ Imádom a csillogós dolgokat! ^__^ Ide a fellépésünkről jön egy kép, amit Jeanne készített. Köszönöm neki! ^__^


Hát, véget ért a nyár, elköszöntünk a végzős barátainktól, ők pedig elindultak az egyetemre. A következők mi vagyunk, és bár kicsit ijesztő, de ideje szembenézni vele, mert holnap évnyitó... Aztán jön a tanulás teljes gőzzel. Csak győzzem! :D

Szólj hozzá!

Címkék: utazás tánc iskola tábor barátokkal


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr973191893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása