~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.06.07. 12:08 Naru-chan

SakuraCon én minden ami utána jött

Hát azt azért nem mondom, hogy életem legjobb conja volt az idei SakuraCon, mert akkor az összes eddigi conomra ezt kellene írnom.  Tény és való azonban, hogy nagyon jó volt. Eredetileg nagyon hülyén jött ki a dolog, mert nem tudtam, hogy 11-ig mit fogok csinálni, amíg talákozom Umival. Mert ugye úgy volt, hogy Chiaki nem tud jönni, így keresnem kellett valakit, akivle legalább egy kicsit is lehetek, de aztán Chiaki mégis tudott jönni, úgy a dolgok bonyolultak lettek, de végülis minden megoldódott hosszas adminisztráció után. XD Na szóval odaérünk a PeCsához (igen, a 99%-ben kész cosplayemben X3), kiszállunk az autóból, és indulunk el a bejárat felé. Egyszer csak észreveszek egy hosszú rózsaszín parókás lányt a lépcsőn. Na mondom, mázlimnak kell lennie, ezért lerohantam a lányt és barátnőjét. (Szegények >< gomen hogy csak úgy rátok törtem....) ÉS bejött, mázlim volt, mert Umi és Sato voltak azok. :) A nap egy jelentős részét velük töltöttem, olyan délután 1-2 körülig, azután találkoztam Chiakival, és utána vele voltam. Szóval Umiékkal keztem a bejutást. Láttuk, hogy a kapuban a biztonsági őrök gőzerővel kobozzák el az italokat és szórják a kukába. Mondom nálam főzött tea van, az ne menjen már kárba, hát húztam belőle amennyit bírtam. Bemegyünk a kapun, majd egy biztonsági őr arréb hív minket mondván, hogy kis táskával nyugodtan menjünk arra. Belenéz, látja, mi van benne, de nem problémázott, elengedett minket, úgyhogy jófej volt. :) Aztán szegény Umiékat azzal húztam, hogy ha nem lesz Chrno manga, akkor én nemtom, mit csinálok. (Remélem, nem voltam túl idegesítő... ><) Na de aztán lett. :D És meglettek a Mermaid Melody figuszaim is, nagyon örülök nekik! ^^ Umi vett egy Mokát is az AnimeLandnél; az milyen szép volt! *-* Aztán megrohamoztuk a nagysátrat, és vettünk mangát és új AS-t. :D Aztán ha jól emlékszem, kiültünk a padokra, amik a PeCsa mellett voltak kirakva, szerintem nagyon jó ötletként. :) Belelapozgatunk az AS-ba, hát nem Umi nyerte meg a mostani fotózd le magad az AS társaságában fotópályázatot? :D Na meg belelapozgattam a Chrno mangába, és olvadoztam kicsit meg minden. :D Na aztán jött a conos baklövésem, a karaoke sátor. Én balga jelentkeztem a karoke versenyre, holott tudtam, hogy hogyan van, de csak ott döbbentem rá. És mi történt? Naná, hogy kisorsoltak. Hát jó, tegyünk egy próbát. Kategória: női magas. A nagy részét ismertem és tudtam is a számoknak, hát mit pörgetek ki? Hikaru no go - Get over. Nézek, mondom: Mivan? Aztán engedték, hogy újrapörgessek (amit kiderült, hogy nem szabadott volna, de nem bánom, legalább énekeltem egyet), és kijött az FMA-ból a Kesenai Tsumi. Mindegy, a közönségnek tetszett. XD Aztán énekeltünk szabad karaokén Umival a Mermaid Melody-ból a Kodou-t. :D Azt hiszem, valamikor ezután találkoztam Chiakival. Vele is körbenéztünk, meg mentünk fórumtalira. :D Ott is nagyon jól éreztem magam. :) Szerintem semmi más extra nem történt szombaton, tehát jöjjön a vasárnap. Chiakival találkoztunk reggel, aki mivel nem volt szállása, nem aludt. Jól bírta, mit ne mondjak. OO Na szóval vele jutottunk be vasárnap, de ott is kifogtam egy rendes biztonsági őrt. :) Na aztán mentem DDR versenyre. :D Sajnos nem jutottam tovább, de egy nagyon jó számra, YUI-ról a Rolling star-ra táncoltunk. Hát az ellenfelem jobb volt, ennyi. :D Nem sok ponton múlott a dolog egyébként. :) Aztán Chiakival is megkörnyékeztük a karaoke sátrat, a Full Metal Panic TSR-ből a Minamikazét énekeltük szabd karaokén. Chiaki tolta az alját én meg a tetejét, így jól kiegészítettük egymást. :D Más különösebb eseményre így már nem emlékszem conról. De jó volt, jól éreztem magam, és zsákmánnyal tértem haza, nekem ennyi bőven elég volt. :)

Aztán osztálykiránduláson voltunk utána levő hétvégén. Életünkben először háromnapora, a kedvenc ofőnkkel, aki egyedül jött el velünk, ami a kilencbé esetében igencsak vakmerő vállalkozá. De cserébe mi sem csináltunk nagy balhékat. :D Szóval valamikor reggel indult a vonatunk, és egy átszállással meg is érkeztünk Balatonrendesre, ahonnét még átgyalogoltunk Pálkövére, ahol a szállásunk volt. Jó kis hely volt, faházakkal, stranddal, röpipályával meg minden. És még a kaja is tök jó volt! :) A szobák meg természetesen vegyesek voltak. :D Nálunk egy nyolcszemélyes szobában kilencen aludtunk; öt lány és négy fiú. :D Volt még egy vegyes szoba, közvetlenül mellettünk, meg két fiúszoba és két lányszoba. Na persze annyian mi sem vagyunk, hogy mindezt feltöltsük, volt pár üresebb szoba is. Voltunk lent egyik este ofőnkkel páran viharban a Balatonparton, Zsófival bele is álltunk bokáig a vízbe, tök jó volt. :D Másik este is lent lógtunk a parton, akkor meg volt osztálysör meg vízipipa. Mondjuk én egyiket sem használtam, mert ha én éjszaka bármi rendhagyót csinálok, akkor rossz lesz a gyomrom. XD Na jó, a sört amúgy is utálom. :D Meg kirándulni voltunk Tihanyban, de úgy, hogy minimum 25 km-t gyalogoltunk és mindenki jól leégett. De nagyon jól éreztük itt is magunkat. :) Na hát osztálykirándulásról nemt udok sokat írni, csak azt, hogy annak ellenére, hogy meglepően sokat aludtunk, fáradt voltam, mikor hazajöttünk.

Névnapom :D Mert ez is volt. :D Rendeltem magamnak mangákat és kulcsartót a Mangafan webboltból. Az új mangáim a NANA 4, a Ruróni Kensin 6, és a Death Note 4 (ebben a sorrendben kiolvasva), valamint jött ugye egy Death Note kulcstartó, Lighttal, a halállistával és a Death Note logóval rajta. :D Már ott is lóg a drága a kulcscsomómon. :D Meg - bár azt csak kölcsönmkaptam még jóval névnapom előtt - kiolvastam végre a Twilightot is. Nagyon jó könyv, de akkor sem értem ezt az óriási fandomot körülötte, mert annyira azért mégsem jó. Vagy egyszerűen az én animéken edzett agyam már nem veszi annyira különlegesnek a sztorit - na meg olvastam én már sok más érdekes könyvet is. :)

Egy kicsit az új animékről: Végre beértem magam a K-ON!-nal és a Higashi no eden-nel (bazz, az milyen jó egy anime! *_*), és most tervezem majd, hogy a Natsu no Arashi!-val is be fogom érni a kiadást. A Shangri-la-t és a Chi's New Address-t meg inkább az Addictsen nézem, mert a Chi-vel ráérek, a Shangri-la-t meg nem értem angolul. X'D Ezután majd el akarom kezdeni a Haruhi új sorozatát is, kíváncsi vagyok rá, mit hoznak még ki belőle. Na meg aztán óriási Detective Conan fangirl lettem. XD Egyszer csak rámtört, és azóta nem bírok leállni vele; imádom! X3 Egész nap annak a zenéi szólnak. :D Sajnos az Animaxen csak 52. részig lesz, és az sem biztos, hogy egyáltalán jövőre lesznek új részek, ezért tovább fogom nézni neten. Na meg most mászik torrenten az első mozifilm már nagyon várom, hogy leérjen, mert nagyon meg akarom már nézni. X3

Lassan vége a sulinak. Már csak egy hét és egy nap. Bár szét fogjuk unni a fejünket, mert szinte egyik órán sem csinálunk semmit, ráadásul már pénteken osztálytakarítás, úgyhogy nem tudom, mit fogunk csinálni még hétőn. Holnap elkérem Zsuzsa nénitől azokat a képeket, amiket pénteken táncon fotóztunk rólunk. Hát némelyikért rendesen megszenvedtünk. X'D Na meg végre a Quadrille képeket is el fogom tudni hozni. :D Tegnap emg tök jó volt; cseresznyét szedtünk a mamáménál, és fent ültem a fa tetején, olya jó érzés volt! :D Ezt mindenkinek ki kell próbálnia, csak óvatosan, le ne törjön egy ág alattunk. De a fa tetején cseresznyét enni a világ legjobb dolgai közé tartozik. :D Hát azt hiszem, ennyi lett volna a gigapostom. :D Majd írok máskor is. :) (Mennem kell Natsu no Arashi!-t nézni, meg illene már fordítanom a Kyoukai no rinnét, mert elég rondán le vagyok vele maradva. :S De bepótolom! :))

2 komment

Címkék: manga osztálykirándulás animecon detective conan higashi no eden


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr481168961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.17. 21:45:11

jó volt a con nagyon :D örülök h taliztunk ;) nyugi nem voltál idegesítő :DD

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.06.17. 21:51:13

Én is örülök. ^^ Ráadásul kicsi szívem most megnyugodott. :D
süti beállítások módosítása