~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.06.16. 12:10 Naru-chan

100. anime

Ma délelőtt jelöltem be MyAnimeList-en a 100. animémet a Completed kategóriában. Na persze ez korántsem 100 külön animét jelent. :D A MAL felosztása szerint ez összesen 46 TV sorozat, 23 OVA, 20 movie (ebbe az animékhez tartozó és különálló mozifilmek is beletartoznak),9 special és 2 ONA. Tegnap este volt 98 a listán, én meg gondoltam egyet, hogy növeljük 100-ra csak mert jobb dolgom nincsen, ezért megnéztem egy összetartozó OVA-t és Special-t, a _summer-t. Nem váltotta meg a világot, de egy ideje úgyis meg akartam már nézni. Egyébként azért raktam be Higashi no eden-es képet, mert ennek vége lesz a héten. Már kíváncsi vagyok rá. Most mindjárt megnézem a Hetalia új részét, mert az is kijött felirattal, viszont a Haruhi 2 és a Natsu no Arashi esetében még feliratra várok, csak RAW van fent egyenlőre. Visszatérve kicsit a MAL-hoz: a Completed és a Watching listáim összegzését összeadva kiszámoltam (emelt matek forevör XD), hogy eddig 28,76 napot töltöttem animenézéssel. És még mindig várom, hogy a Conan movie 4 lejöjjön torrenten. Lassan 60%-kon van, remélem, a héten még leér. X'D Egyébként AA-n valaki kitalálta, hogy a KonoMini-ből raktam képet. Na meg végre raktam fel új Kyoukai no Rinne fejezetet, bár még így is le vagyok maradva. Na annyi baj legyen, úgyis be fogom hozni. Most pedig megyek főzni, mert nincs itthon semmi, enni meg mégis kellene valamit.

Szólj hozzá!

Címkék: lista


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr161188560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása