~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.06.19. 22:09 Naru-chan

Hát... nyár van. Szerintem valami baj van velem. Eddig azt vártam, mikor lesz vége a sulinak, most meg (ebben a dögmelegben) ott akarok lenni. Ez nem százas... ˇ.ˇ Mindenesetre ma végignéztem a NANA-t. Aki nem akarja magának lelőni a dolgokat, az ugorjon a következő bekezdésre. Szóval. Nagyon tetszett, azt sajnáltam csak, hogy az utolsó négy részt már angol felirattal kellett néznem - na nem mintha nem tudnék annyira angolul... XD Nagyon örültem, amikor Nobu és Hachi összejöttek, de tudtam, hogy Hachi terhes lesz Takumitól. Sajnáltam Nobu és Hachi kapcsolatát, pedig nagyon aranyosak lettek volna együtt. De végülis a NANA fő jellemzője, hogy cseppet sem rózsaszín, ahogy az élet sem. Bár ez a szappanopera szerű fordulat ha jól tudom, nincs benne a mangában. Mindenesetre élveztem megnézni az animét. :) Shin és Reira is oooolyan aranyosak voltak együtt! ^-^ A két Nana-t kivéve a kedevenceim Nobu és Yasu lettek, bár Shint is nagyon bírtam, és ezen sokat segített a hangja is. :3 (Ishida Akira -> Chrno hangja is) Már úúúgy várom, hogy folyamatosan jelenjen meg a manga magyarul. A NANA nagy kedvenccé nőtte ki magát nálam, nem véletlenül, hiszen nagy josei fan vagyok. Jaj igen. Akit nagyon nem bírtam az egész sorozatban... vagyis inkább unszimpatikus volt minden jó tette ellenére, az Takumi volt. Viszont Takumiért kárpótoltak a csodás zenék, amiknek tényleg egyedi hangulatuk van. Most is megy egyébként mellettem szinkronosan a tévében. Na de a NANA-ról ennyit.

Tegnap este átéltem a világ egyik legnagyobb kínját: nem röhöghettem hangosan, amikor nagyon kellett volna... XD (Már késő volt a tegnapi második Conan rész közben...) Na de azt a szöveget, amit Shinichi Conanként magában levágott, nem bírtam ki röhögés nélkül. (Amikor az együtt fürdős jelenet után kijelentette magában: "Ha megtudja, ki vagyok, ezért tuti letépi a golyóimat!") Ha már így szóba került a Conan, akkor már ide is leírom, hogy megnéztem a 4. moviet. Sajna nem sokat értettem a családi kötelékes részekből, de ezt leszámítva tetszett. :D Na meg Shinichi(Conan) vallomása..... :D Jaj és ha még nem lett volna elég mára a Conanből, rájöttem, hogy normálisan fent van MANGAzinon, úgyhogy most onnan olvasom, mert az igazat megvallva ezt a detektíves angol szaknyelvet nem nagyon értem/beszélem... ^^""" És elég sokáig fent van, úgyhogy lesz bőven olvasnivalóm... :DD *feldobja a feje fölé a kezeit és futkos a szobában* Jajj, meg a Mouri Detective Agency oldalán olvastam egy ooooolyan jó fanficet (angolul).... X3 AS fórumra be is írtam egy postomba.

Másról nem nagyon tudok most írni. Jövő héten vízi tábor, előtte tánctábor, közben meg biciklizek, mert különben nem fogom bírni a távot a vízi tábor elején. (Miért nem tudunk busszal menni...?) Na megyek tovább mangát olvasni, most nagyon rákaptam; imádom! X3 Jaj még valami. Végre megújult a fordítós oldalam, legalábbis külsőleg. Na jó, most már vannak fent új manga fordítások, és a Dalszövegek menü is meg lett csinálva, csak valamelyik nap majd fel kéne raknom az oldalra a kész szövegeket. Na de most már tényleg olvasom a Meitantei Conant... :D

Szólj hozzá!

Címkék: nana detective conan


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr61196200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása