~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.09.04. 20:24 Naru-chan

Itt van az ősz... már megint? Oo

Hát, megint elkezdődött az iskola, ezúttal a 12. év. Fuh... hát, érdekes egyenlőre. Az órarendem megint izgalmasra sikeredett; ezúttal a délelőttjeim szellősek, a délutánok meg tömve vannak, és még nincs berakva egy duplaórám... x'D Na, hát valahogy majd csak megoldódik. Az évnyitón - iskolai hagyomány szerint - a 12.-esek kísérték az elsősöket. Annyira aranyosak voltak~~~ ^___^ Meg beköltöztünk a bioszba (igen, én a matfizrajzos xDD), ami olyan jó hangulatos~~ Hát, annyit már most tudok, hogy sokat fogok én idén tanulni, keveset aludni, meg sok tételt kidolgozni. De hát ez van. ^^ A bejegyzés képe Dóri pólójáról készült; ahol sok ilyen fagyi van; csak más színűek, és csillognak. Kawaii~~ ^o^ Ez vagyok én a pólón. ^^

Na, egyenlőre ennyit a suliról. Tegnap este csináltunk egy nyárbúcsúztatóféle akármit. Felfedeztem egy nagyon finom fagyist (sztracsatella-fehércsokit ettem), és először ittam kávét. :D Jegeskávé volt, karamellával, naranccsal, tejszínhabbal és narancsreszelékkel a tetején. ^__^ Finom volt~~ Mást nem is csináltunk, csak fagyiztunk meg kávézóban voltunk (jaj, meg egy lánybúcsús csajszitól vettek a fiúk petrezselymet - az volt a lány feladata, hogy eladja az összeset x'D), meg sokat beszélgettünk, de én jól éreztem magamat. ^___^

Ma nem sok dolgot csináltam, leginkább behoztam a lemaradásomat Airi blogpostjainak fordításában a Buono! FanPage-en, meg ettem Cookie Crispet (alsó kép). Valaki szedje már ki a kezemből; túl sokat ettem belőle~ x'D - Amikor ezt kértem úgy magamban, anyukám bejött egy zacskó banán chipsszel... x'D Iya~~ Sok lesz... xD

Na, de megyek, mert matekból kaptunk ismétlőfeladatokat, és inkább ma elkezdem; de lehet, hogy holnap lyukasórámban is csinálok párat. Oyasumi~~

Szólj hozzá!

Címkék: iskola barátokkal buono


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr33202659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása