~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.06.20. 23:31 Naru-chan

Szentivánéj, tűzijáték

Most jövök az ablakból, azt hittem halálra fagyok, a vékony csipkefüggönnyel takaróztam a végén, de nagyon szép volt a szentivánéji tűzijáték. :) Gyönyörű színek, na meg az a leírhatatlan érzés, amikor te magad látod, és hallod, hogyan visszhangzik bele az egész lakótelep. :) Közben valahonnan lekváros bukta illata szálingózott felém, és azt hittem, megpusztulok, amiért én nem ehettem. :(

Ma amúgy voltunk a mamáméknál, és miközben kötelezők után kutatgattam, találtam egy csomó krimit, úgyhogy örültem a kis fejemnek! :3 El is hoztam egyet, Agatha Christie-től "A titokzatos kék vonat" c. könyvét (The Mystery of the Blue Train - még csak nem is jó a cím fordítása, de annyi baj legyen. :D), úgyhogy majd a kötelezők meg a Debbie Macomber könyvem mellett majd elolvasom. Ha már így szóba jött, megyek is vissza Meitantei Conant olvasni, mert nagyon tetszik. :D Na meg majd folytatnom kellene a Kyoukai no rinne fordítását, mert már 7 fejezet megjelent belőle, én meg még csak 4-et fordítottam le. >< Na chu-chu. ^^

Szólj hozzá!

Címkék: könyv tűijáték


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr601197904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása