~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.08.06. 19:18 Naru-chan

Még mindig nyár

Na lássuk csak, mi is történt az utolsó postom óta...? Nem mondanám, hogy eseménytelenül telik a nyaram, de azért eseménydúsnak nevezni is nagyon erős túlzás lenne. Na. Voltunk Rékával könyvtárban, kivettem pár kötelezőt meg mivel lejárt a könyvtárjegyem, csináltatni kellett újat, de mivel van személyim, ezért már tagsági kártyát kell csináltatni, ami 4 évig szól és az összes más igazolványhoz hasonlóan borzalmasan néz ki rajta az ember. XD Na de legalább ez is megvan, és nem kell minden évben azt lesni, mikor jár le, amikor egyszerűen be akarok ugrani kivenni valami jó könyvet. Aztán voltam mamáméknál, - ahogy előzőleg írtam - kifeküdtem a kertbe a napernyő alá, telefonba fülhallgató, kézbe kötelező és hadd szóljon! 3 nap alatt 3 kötelezőt sikerült kiolvasnom. Az egyik a Toldi estéje volt (nem a szívem csücske, de legalább nem volt hosszú), a másik Petőfitől Az Apostol (ennek megfogott a története, érdekes volt), a harmadik pedig a Bánk bán (ezt nem olvastam, ennél futottak a szemeim a betűkön és egyszer csak a végére értem - soha nem volt erősségem a drámák olvasása, és mindig csak órán, elemzéskor jövök rá, hogy jé, hiszen én ezt mintha olvastam volna...). A nyolcból négyet tehát már elolvastam, de sajnos még ugyanennyi van vissza. Na de majd valamikor azok is sorra kerülnek. Kaptam kölcsön Naruto mangát 1-4. kötetig, most azt olvasgatom, meg az AS legújabb számát, ha éppen olvasok.

Animét is néztem mostanában. *segítségül hívja a MAL-t* Egyik nap annyira nem volt agyam semmihez, hogy megnéztem Haruhiék jelenleg már 7. része tartó ismétlődő nyári vakációját. Hát nem tudom, mit akarnak ebből kihozni a készítők, de bődületes marhaság ennyiszer lejátszani egy eseménysort... Már kezdtem is gondolkodni, Haruhinak mi hiányzohat a nyárból (talán nyári szerelem?), de igazából nem jutottam semmire, mert mindig ugyanazt csinálta mindenki... Na de olyan fáradt aggyal én még ezt is elnéztem... Aztán egy jobb napomon Detective Conan OVA-dömpinget tartottam, megnéztem 2-4-ig őket, hát igen jók. :D Jó, persze, nem valami nagy durranás, hiszen 20 perc alatt rendező legyen a talpán, aki valami egetverőt kihoz a dologból, de tény, ami tény, jól lehet szórakozni rajtuk, na meg a magamfajta Shinichi/Heiji/Kid - fangirlnek mindegyik felüdülés. XD Ha már DC, akkor már nemrég megnéztem az 5. mozifilmet is, az eddig látottak közül ez az abszolút kedvenc, naaagyon hatásos, amikor Haibara a bárpulton ülve visszaszámol. Meg úgy az egész. Must see kategória! :D Reiko-chan kölcsönadta pendriveon a 6. movie-t is, azt is meg kéne már néznem lassan, mondjuk a mai DC duplarészek után. :D A mangában pedig eljutottam a 26. kötetig, az ominózus színpadi jelenetes részekig, majd pár nap múlva olvasom tovább, de egyenlőre más animés/kötelezős/simán csak olvasós/könyvtárba menős/fordítós terveim vannak. Néztem Yu Yu Hakusho OVA-ket is, ebből az animéből már csak a második mozifilm van hátra, de majd máskor letöltöm azt is. Egyéb értelmeset most nem tudnék írni azon kívül, hogy folytattam a Shangri-la-t, a Rinne fordításával meg beértem a kiadást. Víí! :D

Amúgy írtam is. Mármint fanficet (jobb sáv, Oldalam link, Fujimoto-chan on FanFiction.Net - ha érdekel valakit). Először ugye mindig magyarul írok, aztán lefordítom angolra. Így azért még könnyebb, kapásból angolul írni még nem nagyon tudok, így meg legalább két nyelven is elérhető. XD Na szóval amin meglepődtem az az volt, hogy tetszik az embereknek. Akárhányszor rakok fel új ficet, mindig hihetetlenül boldog vagyok egy-egy kedves kommettől, véleménytől. :D Meg olyanokat írnak, hogy el sem hiszem örömömben. :D Mármint az a lényeg hogy tetszik nekik és kiderült (egy amerikai olvasó írta, szóval valamennyire megnyugodtam), hogy nem olyan szörnyű az angolom, mint én azt hiszem. Mondjuk rendesen megszenvedek néha egy-egy mondat értelmes és kifejező átültetésével, de megéri. Ha csak kevesen is, de írnak, és tetszik nekik. Ez már megalapozza az aznapi jókedvem. :) Na én lassan tűnök. Még nem tudom, mit fogok csinálni, talán AS-t olvasok, mert most nincs kedvem animét nézni. (Azta, ez nagy szó! XD) Szóval bye mindenkinek és nézzetek Conant! Akkor is ha nem akartok. :D

Szólj hozzá!

Címkék: anime fanfic barátokkal haruhi detective conan


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr291293215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása