~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.09.06. 17:07 Naru-chan

Itt van az ősz...

Hát ez is eljött újra. A vicc az egészben az, hogy egy csapásra ősz lett. Egyik nap még meleg volt, aztán elkezdett esni az eső, és annyi volt a nyári időnek. Jövő hétre is huszonegynéhány fokokat ígérnek, szóval eljött a hamisítatlan őszi időjárás. Az ősszel együtt persze az iskola is elkezdődött, én meg annak rendje és módja szerint tizedikes lettem (bár erről az osztályterem ajtajának más a véleménye, szegényem le van maradva egy évet). Az órarendem kaotikus (hét eleje - humán tárgyak, hét vége - reál tárgyak, ráadásul bioszunk pénteken van csak, 1. és 7. órában), de legalább nincs sok órám. Heti háromszor hat és kétszer hét; plusz specek és szakkörök, bár ezek még nem tudom, mikor és hogyan lesznek. Viszont a tanáraink nagyon ráéreztek az évkezdésre, már holnap írunk dolgozatot, és már feleltünk is, és még fogunk is, attól tartok, jó sokat. Na de hát ez van, ezt kell szeretni vagy utálni, sokat nem tudunk tenni ellene.

Ma voltunk mamáméknál, hoztam haza magamnak egy hegynyi krimit (9 könyv, ebből 6 Agatha Christie), úgyhogy ha befejeztem a kötelezőket, lesz mit olvasnom. Meg még az is kiderült, hogy elvileg jövő héten új ágyat kapok, így végre lesz hely a szobámban, úgyhogy az eddigi franciaágyam helyett kapok egy egyszemélyes, de kihúzható kanapét. :D Jaj, és van finom sárga alma, a kedvenc őszi gyümölcsöm a szőlőn kívül. :D

Hamarosan elkezdem a Detective Conan-t 52. résztől felfelé angol felirat-japán szinkron társítással, de még megvárom a jövő hét csütörtöki utolsó két magyar szinkronos részt. Addig is mangát olvasok, lassan sikerül végre eljutnom a 300. fejezetig, jelenleg a 28. kötetet fogom elkezdeni (már csak egy fejezet addig XD). Mást ebből az animéből nem nagyon tudok már nézni. :D Végeztem 12 mozifilmmel, a 9 OVA-vel, és a 3 speciallal, meg a Magic File 2-vel. Pont a szülinapomon adják ki DVD-n Japánban a 13. moviet, úgyhogy rá pár héttel talán már lesz angolul, és hamarosan azután elvileg magyarul is. Olvasatlan mangám van még az Angyalok menedéke 4. kötete, amit még conon vettem, ma matekházi után szerintem el is fogom olvasni. Ősszel jön ki az InuYasha Kanketsu-hen, kíváncsi vagyok már rá nagyon. Addig is ha már Rumiko, elkezdtem a Mermaid's Forest sorozatát. Nagyon jó, legalább olyan jó, mint anno még mangában volt, amikor olvastam. Hm, szerintem mára ennyi lenne. Nézzetek fel a Naru-Translations-re, vannak új mangák. Byebye! ^^

1 komment

Címkék: könyv detective conan


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr621363956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kono-san 2009.09.08. 01:28:04

Aww ősz. Nemszeretem. Ilyenkor van az az érzése az embernek, hogy vége a mókának és jön a hajtás, gürizés. Tényleg előbb kellett volna találkoznunk, akkor lett volna bőven időnk XD Na de ahogy az órarendhez írtad - látom azért mindenkinek van baja vele - ez van ezt kell szeretni.
Nembaj meglesz a szépsége ennek is, bőven lesz prgoramunk és neked fordítási feladataid, ahogy van kedved, majd megbeszéljük. Hmm, mennyi könyvet tudtok ti olvasni, csomó lány ismerősöm ilyen, tökre érdekes, bár mangát énis olvasok bőven XD

Nyah de gondoltam írok valamit, már rég szerettem volna. Úgyhogy itt is jártam drága, megyek most aludni és már alig várom, hogy délután láthassalak :3 Pusziiii

u.i.: Do As Infinity és Hayashibara Megumi powaaaa, imádom mindkettőt :3
süti beállítások módosítása