~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.10.26. 14:10 Naru-chan

Őszi szünet van~

Hurrá, ez is beköszöntött; az őszi szünet. Azóta voltam múlt hétvégén Japán Napon itt Szombathelyen, de mit is mondhatnék...? :D Jól éreztem magam, de egész nap csak a táncpadot nyúztunk Reiko-channal... XD Ja és ettem tojáslepényes sushit! :3 Hogy milyen finom a szójaszósz és a wasabi együtt... :3 *nyami* Na viszont nekem az őszi szünet nem csak a pihenésről fog szólni, ugyanis le sem merem írni, mennyivel le vagyok maradva a Rinnében... >< De térjünk is át valami vidámabbra, mielőtt valami angolul nem tudo Rinne fan rámveti magát és satsujin-jikent csinál belőlem... X'D (satsujin-jiken=gyilkosság) Megnéztem a 13. Detective Conan moviet, de ahhoz, hogy teljesen felfogjam, majd meg kell néznem újra, ugyanis Reiko-channal képesek voltunk hajnalban fél 1-kor nekiállni.. XD Hm, amúgy még mi van...? Ja igen. Rendeltem lassan egy hete Mangafan Webboltból Chrno Crusade 2-t és NANA 5-t, és végre tegnap visszaigazoltak, hogy feladták őket, szóval már tűkön ülök, hogy mikor érnek ide. XD Akisával ezt beszéljük msnen egy ideje, most ő is várja a mangáit, szóval együtt "idegeskedünk", mikor érkeznek meg. XD Én konkrétan annyira, hogy felébredtem reggel olyan 7 óra tájban (mindkettőször ekörül hozták xD), és utána visszaaludtam, de nem tudtam már normálisan aludni, ráadásul mindenféle hülyeséget álmodtam.. XD Na igen, én hülye. :P Tegnap este kipattant a fejünkből egy ötlet Reiko-channal, és azon gondolkodtunk, hogy megpróbáljunk megalapítani az MCRK-t, vagyis Meitantei Conan Rajongói Közösséget, a "központ" pedig az xanimex fóruma lenne. Hát remélem, valamennyire sikerrel járunk majd. ^-^ Szóval ha szereted a Conant, kattanj ránk az oldalon! :) Amúgy mostanában egy csomó őszi szezonos animét kezdtem nézni, csak így felsorolásszerűen leírom őket: Nyan Koi!, Winter Sonata, InuYasha Kanketsu-hen, Kiddy Girl-AND, Natsu no Arashi! Akinaichuu, Kimi ni todoke (ez nagyon tetszik *-*). Érdemes utánuk nézni, jó kis animék! :) Mostanában még fanficet írogatok, természetesen DC-t ("OH, mimás"-t :D), ezúttal 2+1 fejezetest (a +1 amiatt van, hogy majdnem satsujin-jiken lett belőlem XDDD) írok, aminek az első fejezete már készen is van, csak le kéne fordítanom angolra, hogy mehessen FF.Net-re. :D Na sok dolgom van, szóval megyek is. ^-^ Jane~

Így a végére hoztam nektek FMA Brotherhood 3. openinget és 3. endinget; nekem nagyon tetszenek! :)



Szólj hozzá!

Címkék: anime manga fanfic inuyasha nana chrno crusade detective conan nyan koi kimi ni todoke mcrk kiddy girl and winter sonata helyi con natsu no arashi


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr211476218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása