~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.11.29. 12:26 Naru-chan

Új fejléc

Na a tegnap este hosszú, sikertelen szenvedései után ma délelőtt végre ki tudtam rakni a blogra az új fejlécet. Yaay~! Most azt hiszem egy darabig ez lesz kint. Természetesen rajta van Nuriko, na meg ki más, mint Shinichi, Heiji és Kaitou? :D (Na meg Ran csak úgy a poén kedvéért. :P XD)

Végre meggyógyultam, és pótoltam mindent a suliban. Hurrá. XD Kedden voltam színházban, az Anconai szerelmesek c. darabot néztem meg; nagyon jó volt! XD

Na és végre megnéztem végig a Koizora-t. Hát olyan szomorú volt, meg megható, hogy az nem igaz! *-* Nagyon szeretem a szerelmes drámákat, és szerintem ez bőven kiszolgálta az igényeimet. Hű, de jó volt meg szép volt, meg nagyon sírós volt! Érdemes volt megnézni, na. :) Legközelebb valami vidámabb doramát nézek, aztán megint jöhet egy drámaibb. :D Azt hiszem, a következő áldozat a Lovely Complex lesz... XD

Elkezdtem nézni a D.Gray-Man-t a tévében. A szinkronnal annyiban nincs bajom, hogy senki hangja nem sérti a fülemet, de jó is, hogy nincs bajom, hiszen nem láttam az eredetit. Érdekes történetnek ígérkezik, remélem, mire elérünk oda, már a sorozat második felét is megveszik és leszinkronizálják, mert tényleg érdekel. :D Szóval kifejezetten várom az új részeket. Zárásként ennek a rövid postnak a végére hoztam egy Nyan Koi! openinget; ez is őszi szezonos anime, és ez is nagyon tetszik. :)

1 komment

Címkék: színház anime dorama koizora d gray man


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr611560532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.02. 21:31:44

na látod mondtam én h jó a Koizora nagyon :D a lovely complex is jó választás kövinek xD kawaii Tepi-kun van benne kyaa~~~~ sieess és nézd meg, az csak egy movie :D
na chuuu~
süti beállítások módosítása