~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.05.21. 20:41 Naru-chan

SakuraCon 2010 ^^

A post végén linkgyűjtemény a képekhez!!! :D
Az idei SakuraCon megint csak felejthetetlenre sikeredett. Ismét Reiko-chanékkal mentem. ^^ Pénteken diáknap volt a suliban (de anyukám szülinapja is, és reggel megköszöntöttem annak rendje és módja szerint, nagyon örült neki :)), így olyan dél és 1 között elindultunk Szombathelyről. Az út rettenetesen hosszú volt, mert naná, hogy pont arra volt útépítés, amerre mi mentünk... >< Nagy nehezen felértünk Budapestre, és rögtön el is mentünk egy jó hosszú plázázásra az Árkádba. Tisztára vidéki lány elmegy a nagyvárosba - fílingem volt, én még komolyan nem láttam ekkora (3 szintes, mozgólépcső és mozgójárda, vagy hogyan hívják) és ilyen nagy meg hosszú plázát. És tele volt üzlettel, legszívesebben mindegyikbe belenéztem volna. :D Viszonylag későn és fáradtan értünk vissza, szóval a tervezett animézés és tanulás elmaradt, hamar elaludtunk.

Másnap, szombaton reggel 7 körül ébredtünk, és eltartott egy darabig, mire olyan állapotba kerültem, hogy felvegyem a cosplayemet. (Lisianthus voltam a Shuffle!-ből.) Villamosoztunk meg sétáltunk mindenfele, aztán végül eljutottunk a Hungexpohoz, ahol szokás szerint hatalmas sorok kígyóztak, és tele volt a placc cosplayerekkel. Kiderítettük, melyik az elővételes sor, és beálltunk várakozni. Egy ideig még jó volt, de aztán kikerültünk az árnyékból, és onnantól intenzív megsülés következett... x'D Reiko-chan (meg néha én is) közben elmászkált cpseket fotózni, meg mutogattuk egymásnak, ki milyen cosplayert fedezett fel a távolban. A sorban (bár sokára esett le x'D) összefutottam egy régi barátommal, Maia-channal is, örültem neki, egy gyönyörű Kanda cosplayben volt. *-* A sorból kifigyeltük magunknak Jolicát is, akihez Reiko-chan oda is ment beszélgetni egyet. Majd' el is felejtettem, még a sorbanállás elején odajött hozzánk Gergoking, majd Zakuro-chan és Szophia, bár nekik már volt jegyük, szóval nem állták velünk végig a sort. Na aztán nagy nehezen be is jutottunk, és a térkép segítségével megpróbáltunk eligazodni a Hungexpo területén, ami a kijelölt helyen meglepően gyorsan ment. :D Rögtön lerohantuk a 25-ös csarnokot, ahol többek között az árusok voltak, és én az AnimeLand pultjánál rögtön be is zsebeltem a Fushigi Yuugi 5. és 6. kötetét.*-* (Direkt így mentem conra, hogy nekem az kell. x'D) Aztán találtam magamnak InuYasha movie 3 DVD-t 500 forintért (mindig ilyen céllal keresem meg az AOA pultot. x'D Szoktak lenni akciós DVD-k. :D), már csak az 1. moviet kell beszereznem, hogy teljes legyen az IY movie készletem. ^^ Valamikor később még vettem Nana 6-ot, meg az elmardhatatlan epres pockyt. És természetesen beköszöntünk Setiéknek a Chibi Hanába is. ^^ Aztán kitaláltuk, hogy mi menjünk ki a szabadtérre enni, így is tettünk, amiből olyan negyed óra múlva hatalmas MCRK találkozó lett. x'D Szinte mindenki ott volt. (Zakuro-chan, Szophia, Reiko-chan, Gergoking, Shinichi na meg én. :D) Sőt, új tagot is avathattunk egy Kaito Kid cosplayer lány (Aoko-chan) személyében, akivel aztán később egész nap együtt lógtunk. XD Zakuro-chantól kaptam csokis Trickyt. *-* Shinichitől meg a beígért kulcstartót és egy DC képeslapot. ^^ Gergokingtől pedig InuYasha kitűzőket. ^^ Köszönöm szépen mindenkinek! ^^ Aztán a beígért amőba-beállású MCRK csoportkép is el lett készítve, csak hogy ez se maradjon ki... xD Szerintem egyébként nagyrészt együtt voltunk a nap többi részében. Zakuro-chan és Szophia elmentek rajzversenyre, szóval velük sajnos csak kevesebb időt töltöttünk együtt. Egyébként egy-egy tag mindig el-eltűnedezett. XD Gergoking vett magának az AOA pultnál egy Kazuha figuszt, Shinichi pedig megvette Sonokot ugyanebből a szériából, és kifújt, kifosztották a con DC-készletét. (Listázzuk csak: volt egy Kazuha figura, egy Sonoko figura, egy Case Closed 20. kötet, meg 3 japán DC kötet, ja és 3 movie 12-es kulcstartó. Ennyit találtunk, és a japán mangák kivételével mind MCRK tagoknál landolt. XD) Te jó ég, a Mondo beszélgetést majdnem kihagytam. x'DDDD Tettünk fel kérdéseket, de vagy hatalmas röhögés lett belőle, vagy a DC-nél lyukadtunk ki, amin az egész sor MCRK hatalmas röhögésben tört ki... No comment... x'DDD Szerintem a végén minket már kiátkoztak onnan... x'DDDD Bár aztán Gergoking komolyabb hangvételű javaslata megmentett minket a pokolba száműzéstől. XDDDDD Aztán valamikor délután csatlakozott hozzánk Chiaki is, akivel leültünk beszélgetni, meg mászkáltunk mindenfele. ^^ Megnéztük topichant is a helyberajzolós után Sebastian cosplayben, tök jók voltak Chibivel! *-* (Ő Ciel volt.) Aztán beültünk a szinkronos beszélgetésre. Felülről, a karzatról akartuk nézni, de sajna elég rosszul lehetett kihangosítani, így kiszemeltünk egy helyet a beszélgetőasztal mellett, és odakuporodtunk. Nagyon érdekes volt, és a végén aláírattam a Nana mangámat Maday Gáborral, és kértem aláírást Dögei Évától is. :) Na aztán indultunk fotókörútra is, bár én igen keveset fényképeztem, de vannak a cosplayemről képek, Reiko-channak és a gépének hála. :) Egyébként vannak elefántok, amikre felültünk és úgy fotózkodtunk, majd miután leszálltunk, észrevettük, hogy nem lehet rájuk ülni, na mindegy, mások is elkövették... x'D Estefelé beültünk eredményhirdetésre, ahol megint csak izgalmas dolgok történtek. Először is a fanboyvisítást, amit Gergoking poénból produkált, azon szakadtam a röhögéstől... XD Topichan fanart és original kategóriában is elvitte a rajzversenyen a 3. helyet, én örültem neki. :) Meg a tombola... Te jó ég... x'D Gergoking úgy állt hozzá, hogy poénból beül, hátha nyer valamit, és tényleg nyert... x'D Egy Tomb Raider figusz volt, de nem kellett neki, egy csaj meg odajött, aki nagyon szerette volna, szóval nekiadta. :D (A csaj el sem akarta hinni... XD) Aztán beültünk late night karaokéra, mert Aoko-channal elhatároztuk, hogy márpedig mi énekelni fogjuk Kuraki Maitól a Secret of my heartot (DC 9. ending). Hát éppen, hogy sorra tudtunk kerülni, mert a 72.-kek voltunk, és kiderült, hogy a villamos, amit kinéztünk magunknak visszafele, az egy órával korábban indul (mm az utolsó járat), így nagyon kicentiztük. Mi élveztünk az éneklést, na a közönség részéről már nem tudom a véleményeket (bár egy csaj megdicsért minket x'D), de lehet, hogy jobb is. XD Na, aztán annyira jók voltunk (a sötétben útkeresésben, mert egy töltésen keresztül jutottunk el a megállóig), hogy elértük a korábbi járatot, és egy kis laza sétával utána vissza is értünk.

Vasárnap valahogy lájtosabb volt a nap. Mivel a szombati beszámolót már megírtam Reiko-chan laptopján, még cosplayben fetrengve, így az részletesebb lett, de azért erről a napról is vannak élmények... XD Először is az, hogy Reiko-chan (na jó, meg én is) alig tudta magát reggel összeszedni, így fél 11 körül értünk oda conra, ami nem is volt gond, mert lazán besétáltunk. Előző nap megvettem a Nana 6-ot, de azt mondtam, hogy nekem kell a Love*Com 2 és a Chrno 4 is, így azokra is lecsaptam. Meg asszem aznap is vettem pockyt. (Epreset. Naná. XD) Még az elején találkoztunk Chiakival, szóval ezt a napot. Valamikor aztán Aoko-chant és Shinichit is összeszedtük, de velük nem egész nap voltunk, szóval az időpontok nem nagyon ragadtak meg bennem. x'D Na, de aztán eljött a vasárnap nagy eseménye, a Zenekvíz. A Kuroi Neko ismét tarolt, mármint olyan értelemben, hogy a dobogós helyünket még mindig tartjuk; ezúttal harmadikak lettünk. A zenekvízen a számok felismerése mellett azt is meg kellett mondani, hogy openingről vagy endingról van-e szó, azon kívül, hogy melyik animéből van. Azért mi a számcímeket is szorgosan írogattuk. Íme, mik voltak a kvízen:
Kérdések, amik pluszban voltak zenefelismerés mellé:
A Princess Tutu kép melyik szám alatt látható? - A 16. szám alatt
Milyen állatok szerepelnek a Princess Tutuban a kardon? - hattyú
(Mindkettőt tudta Reiko-chan.)

A számok, amik voltak:
1 [ED6] Bleach: My Pace (Megszólaláskor tudtuk.)
2 [ED1] Fruits Basket: Chiisana Inori (Becsapott. XD Princess Tutura tippeltük.)
3 [ED2] BECK: My World Down (Valahogy éreztem, hogy BECK, már csak a Hit in the USA stílusa miatt is, amit meg imádok, szóval jó tipp volt. :D)
4 [IN] Princess Tutu: Ichinichi No Hajimari - Toronyóra, harangszó... (Reiko-chan tudta ^^)
5 [OP1] Hellsing: Logos Naki World (Gőzünk se volt. Éreztem, hogy meg akarom én nézni a Hellsinget, de már mindegy. XDD)
6 [OP3] NANA: Lucy (Megszólaláskor tudtuk.)
7 [ED2] Soul Eater: Style (Megszólaláskor tudtuk.)
8 [OP2] Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch: Rainbow Notes (Megszólaláskor tudtuk.)
9 [OP1] Wolf's Rain: Stray (Megszólaláskor tudtuk. Egyikünk sem látta, de fent van Reiko-chan mp4-én, mert tetszik neki, így ismerjük. x'DDD)
10 [ED1] K-ON!: Don't Say Lazy (Megszólaláskor tudtam, a többiek azt hiszem, nem ismerték.)
11 [ED1] Princess Tutu: Watakushi No Koi Wa Chiisai Kedo (Reiko-chan tudta.)
12 [OP3] Jigoku Shoujo: Tsukihana (Ezen Chiaki és Reiko-chan is nagyon sokat gondolkozott, de végül nem jutott eszükbe. A legrosszabb utána volt koppannunk, hogy Reiko-channal hallgattuk ezt a számot a szobám szőnyegén dögölve.)
13 [OP2] Furi Kuri: Instrant Music (Ezt Chiaki tudta. ^^)
14 [IN] Princess Tutu: Introduction - Bevezető, a történet ismertetése minden epizód előtt. (Reiko-chan tudta.)
15 [OP1] To LOVE-ru: Forever We Can Make It (A szám címét tudtam, és ismertem is, de nagyon idegesített, hogy nem tudtam, melyik anime.)
16 [OP1] Mai Otome: Dream Wing (Gőzünk se volt.)
17 [OP1] RahXephon: Hemisphere (Gőzünk se volt.)
18 [ED1] Sayonara Zetsubou Sensei: Zessei Bijin (Erre nem emlékszem, írtunk-e valamit.)
19 [IN-] Princess Tutu: Edel No Organ - Edel ezzel a dallammal jelenik meg minden részben. (Reiko-chan tudta)
20 [OP1] Maria Holic: Hanaji (Az előző esti karaokénak köszönhetően tudtuk, hogy Maria Holic. XDDDD)

Azért végig reménykedtünk az első helyben; nem jött össze, annyi baj legyen; majd legközelebb! XD Amúgy 32 pontot kaptunk, és "Princess Tutuból 5-ös ^^" minősítést. :D Ez a cím igazából Reiko-chant illeti, ő nézte végig. :D Na, aztán beültünk a későbbiek folyamán (addig vásároltunk, vettem magamnak egy fehér alapon zöld mintás darus (kicsi, papírból hajtogatott) fülbevalót ^^ - egyébként amikor nem hordom őket, a nagy fehér papírdarum szárnyain ülnek :D) Animax beszélgetésre. Bár szerintem már senki számára nem új, de azért leírom, hogy milyen (nekem fontos) újdonságok lesznek az Animaxen; tök örültem nekik:
június 1.: Fullmetal Alchemist Brotherhood
június 3.: Slayers Revolution
július 15.: Slayers Evolution-R
augusztus 13.: Lovely Complex (ezt amúgy Tonya leírása alapján én találtam ki :D (Reiko-chan pedig mellettem ülve hatalmasat visított XDDDD))
A legnagyobb meglepetés egyébként egyértelműen az Animax beszélgetés elején ért, amikor is találtam a pénztárcámban "felesleges" 3000 forintot, így meg tudtam venni a Kenshin 8. kötetét is, és így csak egy megvenni tervezett mangát hagytam ott conon. (Princess Ai - Éji hajnal prizmája 2.) Chiaki tök rendes volt, őt nem érdekelte annyira a beszélgetés, és elment nekem megvenni. :3 Kaptam hozzá egy számomra felesleges (mivel már volt egy) Chrno Crusade - L (Death Note live action) táskát, amit nemrég odaajándékoztam Uminak msnen, majd ősszel odaadom neki. :) Valamikor a nap folyamán még próbáltuk megnézni a cosplay performance-t, de nem láttam túl jól (mármint hogy a 170 centimmel az emberfejek fölött előre), meleg is volt, zsufi is volt, szóval inkább elballagtam körülnézni a 25-ös csarnokba, ahol szerencsére már nem voltak annyian, bár sajnos nem találtam kedvemre való kitűzőt. Jaj, meg valamikor, amikor nap közben elmentünk a Chibi Hana felé, Chiaki meglátott 5 Cat Street kötetet a pluton, és látványosan elakadt a lélegzete, majd ez velem is megismétlődött pár másodpercre rá. Víííí, Cat Street! X3 Annyira, hogy Chiaki meg is vette mind az 1-5. kötetig, ha már úgyis fordítja, úgyis nagyon szereti, és úgyis tanul japánul. :D Aztán én a nap folyamán random iskolai egyenruhában voltam, abban is tök jó volt mászkálni, arról nem is beszélve, hogy voltak a blézernek nagy zsebei, az egyikben elfért a mobilom, a másikban meg a fényképezőgépem. :D Jaj, meg Aoko-channal hülyéskedtünk, Reiko-chan meg a kérésünkre fotózta, így született egy olyan kép is, hogy Kid megkéri a kezemet. XDDD Reiko-chan elrángatott DDR-ezni is (na nem, mintha bántam volna XD), a szokásos számunkra, a Tsubasa wa pleasura line-ra (Chrno Crusade opening) táncoltunk, és olyan jó érzés volt; a végén megtapsoltak minket! :3 Tiszta boldog voltam! :3 Aztán közben valamikor összefutottunk topichanékkal is, akik indultak már hazafelé, és nem tudta megvárni az eredményhirdetést, így mi maradtunk ott, hátha nyer valamit helybenrajzolóson. Hát akkor egy kis mászkálás, fotózás, kint ücsörgés, beszélgetés, keksz-és pockyevés után beültünk a nagyterembe, ahol még a Porco Rosso elhúzódó vetítése ment, aztán olyan 20 perc késéssel nagy nehezen elkezdődött az eredményhirdetés. Közben Chiakinak mennie kellett a vonatra, két együtt töltött nap után olyan rossz volt elbúcsúzni. :( Ölelgettük egymást hárman (Kuroi Nekosok xD), de nagy nehezen azért sikerült elköszönni. Topichan a helybenrajzolóson második lett, és én vettem át (kicsit döcögősen ugyan, de sikerült) a nyereményét, meg vittem haza a rajzát. Szerencsére az igazi nevemmel mondta, hogy ki fogja neki átvenni, így végül megoldódott a probléma. :) Na aztán utána mi is indultunk hazafelé Reiko-channal, de azért még az Expo előtt elkaptunk egy utolsó cosplayert lefotózni. XDDD Megint elballagtunk az ösvényen és a felüljárón (amit én amúgy nagyon bírtam XD) a villamosmegállóba, közben pedig felhívtam Chiakit, hogy a Zenekvízen most nem sikerült nyerni, de elhatároztuk, hogy legközelebb megint tarolunk. :D Nyolc körül telefonáltam anyukámnak, még mindig Pestről, abból a szobából, ahol aludtunk, ők meg már akkor egy órája itthon voltak!... XDDD Aztán valamikor nagy nehezen sikerült elindulnunk, Reiko-chan anyukája hazahozott Szombathelyre, éjfélkor értem haza. XD (Mármint akkor voltam fent a szobámban.) Mindent összevetve nagyon jó volt ez a con, nagyon jól éreztem magamat, erre nagyban rásegített a társaság, akikkel voltam, nélkülük nem lett volna ugyanilyen! :)

Másnap az iskolában kegyetlen volt... x'D Rögtön egy földrajz dogával indítottam a napot, természetesen nem tanultam rá semmit, ennek ellenére ötös lett... XD Negyedik órán, lektori angolon elkezdtük nézni a "Zene és szöveg" című filmet angol szinkronnal, angol felirattal, és ugye ehhez be kell sötétíteni a termet, hogy lássuk a tévét. Én ezen az órán úgy elálmosodtam, hogy az utána levő bioszon már szabályosan küzdöttem azért, hogy ne aludjak el; hihetetlenül fáradt voltam, ilyet még soha nem éreztem. És akkor még hátra volt két óra... A hatodikat, a törit, fogalmam sincs, hogyan éltem túl, szerintem ilyen vegetáló állapotban, de azért jegyzetelni még sikerült, a hetediken, énekórán meg már a Robi bökködött meg folyton, hogy ugyan már, ne aludjak el... x'D Nagyon durván éreztem magam... XD (Egyébként ezen a hétfőn rajtam volt még a conos karszalag.) Hazajöttem, ebédeltem, és aludtam egy jót. De megérte, egyáltalán nem bántam meg. :D Mindenesetre kalandos volt. :D

Na, és akkor itt van a beígért linkgyűjtemény:
Lisianthus cosplay képeim:   Cosplay.hu   Cosplay.com   deviantART
Amiket én fényképeztem:   Photobucket
Amiket Reiko-chan fényképezett:   Picasa Webalbum

Szólj hozzá!

Címkék: animecon cosplay zenekvíz


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr952021589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása