~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.08.18. 02:17 Naru-chan

Nagareboshi

Régen nem írtam már megint. XD Vagy összeírok minden hülyeséget, vagy gigapostot írok, most is ez lesz majd. XD Menjünk szokás szerint sorba! (A post elején levő kép meg az új opening örömére van. :P)

Múlt szerdán találkoztunk Reiko-channal, és kerestünk a cosplayéhez anyagot, szerencsére találtunk is ugyanolyan színeket, kivéve a ruha egyik meghatározhatatlan színű darabjához, amit csak "furapiros"nak tituláltam. Annak majd még utánanézünk. xD Azért alkottam, a nagy Kirarin Revolution fanatizmusom kiélése után (mert Hiroto kakkoi! X3) sikerült összehoznom a "Takagi-seiji" kifejezést. x'D (Helyes: Takagi-keiji, és Seiji a Kirarin egyik karaktere. x'D) De jól szórakoztunk, és kitaláltuk, hogy szeptemberben beindul nálam a nagy cosplaykészítő-akció. xD Remélem, sikerrel járunk. XD (Ja, és Reiko-chantól kaptam kölcsön kiírt Shugo Chara! DVD-t, az egész első évad, az utolsó részt kivéve, de azt majd letöltöm. :D Csak kezdjem el valamikor. x'D)

Az azt követő két napon Kőszegen voltunk irodalom táborban Rékával és Csengével. Nem volt jó korán kelni. x'D De amúgy egész jó volt, annak ellenére, hogy csak az utolsó két napon voltunk. Első délelőtt Alexa Károly tartott előadást az irodalom és a folyóiratok viszonyáról, délután pedig Zalán Tibor jött el, aki haikut íratott velünk, aztán azt elemeztük. XD (Később ki kellett bővíteni, hogy waka legyen belőle.) Az a része nekem nagyon tetszett. XD (Haiku: japán három soros versforma, 5-7-5 szótagból áll. Waka: ötsoros, 5-7-5-7-7 szótagból áll.) Másnap délelőtt Söptei Imre tartott előadást arról, hogy miket olvastak anno a kaszinókban (hú, péntek délelőtt nagyon álmos voltam már, nyitott szemmel aludtam >.<), majd délután Beck Zoltán jött, a 30Y énekese, hogy a zene és az irodalom viszonyáról beszéljen. (És hozott nekünk könyveket is. xD) Az ebédünk amúgy egy vár melletti étteremben volt (nyilvánvaló, hogy nem jut eszembe a neve ^^"), meg tettünk egy kis emléktábla-körsétát is a belvárosban, meg bementünk a vár melletti kézműves boltocskába, egy gyönyörű mintakert vezet oda, és nagyon szép dolgok vannak a boltban is! :) Pénteken délután kezdődtek az Ostromnapok, így még ott maradtunk kicsit körülnézni, aztán miután harmadszorra sikerült kiválasztani a jó buszt, hazajutottunk. XD

Következő héten az első három nap a változatosság kedvéért ismét Kőszegre mentem, de ezúttal mamámékhoz. És kiolvastam a Beszterce ostromát! XD Csütörtökön, amikor hazajöttem, Umi azzal fogadott msnen, hogy aznap este van csillaghullás, így ki is nyitottam az ablakomat, és kikönyököltem. Eltelt egy kis időbe, mire megszokta a szemem a lakótelepi fény mellett az égboltot, aztán néha bementem az ablakból, néha megint kikönyököltem. Aztán egyszer csak megláttam életem első hullócsillagát! Úgy örültem neki! :3 Aztán láttam kettő felet is, aztán utána egymás után még kettőt. Kívántam is, remélem, valamennyire valóra válnak. :)

Utána pénteken Kingával és Bogival voltunk a városban, tök jót beszélgettünk (nagyon meleg volt.... -_-"), ettünk fagyit, nagyon jó volt megint együtt, csak lányok. :D Na, aztán akkor láttam egy olyan cipőt olcsón, amilyen az Azusa cosplayhez kell, úgyhogy nagyon örültem. XD Ma meg is vettem, már csak a cipőfűző kell bele. :) A héten megpróbálok halandi a pólóm festésével is, mert a legutóbbi cosplaypost óta semmit nem haladtam. xD Meg majd rá kell vasalnom a festésre, de azt majd csak akkor, ha mindenhol kész a minta. Ma a városban harisnyát is néztem Azusához, de nincs teljesen olyan színben (bezzeg ha Miot akarnék cosplayelni, ahhoz van harisnya bőven ^^"), csak hasonlót találtam, de abból nincs a méretemben, így várnom kell szeptember elejéig, azt mondták, akkor hoznak belőle. Még akkor is időben lesz, úgyhogy majd akkor újra megyek. ^^

Ha már con, kikerült a zenekvízen szereplő animék listája, úgyhogy nekiálltam gyúrni. XD Már nagyrészt felismerem a számokat, de még kell egy kis idő, mire minden menni fog. A Kirarin Revolution számai tök tetszenek! ^^ Amúgy kijött a Detective Conan legújabb, 29. openingje, és eszméletlen jó lett! *0* Be is linkelem, mindenki nézze meg! :)

4 komment

Címkék: tábor hullócsillag cosplay barátokkal zenekvíz


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr752229586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mithril 2010.08.22. 11:57:40

Szia!
Te már felismered a számokat? o.O Hú, le vagyok maradva! :) Mindegyik kategóriában indulsz? Egyéniben vagy csapatosan?
(De jó, hogy végre találtam valakit, aki rendszeresen vesz részt a zenekvízen :D )

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.08.23. 10:25:47

Csapatban indulok, mi vagyunk a Kuroi Neko. ^^ Valószínű. hogy a rapidban, a shounenben és a magyarban (amit én találtam ki XD) indulunk. :) De még csak az egyik kategória számait ismerem fel. :D

Reiko-chan 2010.08.30. 15:36:39

Biztosak vagyunk mi abban, hogy indulni akarunk shounenbe? xDD

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.09.02. 20:28:40

Persze. XD Próba cseresznye. XDDD
süti beállítások módosítása