~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.11.01. 00:10 Naru-chan

Con előtt...

Réges-régen nem blogoltam már (de most majd aztán.... muhahaha! XD), így most megpróbálom összeszedni, mik történtek velem az elmúlt kb. 2 hónapban.

Ugye ott hagytam abba, hogy augusztus közepe volt. XD A karneváli hetem nagyon tömött volt. x'D (Augusztus 16-22.) Hétfőn és kedden hajnali 10-kor (xD) voltak a próbáink, amik egész jól sikerültek, de sajna dögmeleg volt... ^^" Szerdán Shiori, topi és én elmentünk császkálni egyet a városba, kínaiban ettünk meg beszélgettünk, tök jó volt. Asszem szecsuáni csirkét ettem (a nevében nem vagyok biztos), na de valami fura, de nagyon fincsi szószban volt kisütve, és én legközelebb is olyan eszek, viszont üvegtészta salátával, mert azt is megkóstoltam, és tök ízlett. ^^ Meg fotózkodtunk a Fő téren úgy, hogy a bank előtt levő kicsit emelt részre raktuk a gépet. Neem, kicsit se néztek hülyének minket. XD

Aztán következőnek a naptáramba a Rékával való találkozó van beírva, ami szerintem az volt, amikor mászkáltunk a városban, utána meg ki akartunk menni a Family Centerbe, és rengeteget vártunk a teszkósbuszra, ami végül jött is (meg nem lehetett kideríteni, merre jár az a hülye busz, meg melyik nap mikor jön... x'D), de mire kiértünk, a visszabuszig alig volt már időnk... x'D Eldöntöttük, hogy majd még kimegyünk ruhát nézni, meg minden, de aztán azóta még nem mentünk. Na majd valamikor... XD

Aztán következett a 3 napos karneválozás, a Campanella tagjaként ez nekem minden évben program. (Igaz, tavaly nem voltam a NyaCon miatt, de hát 3 napos cont nem hagyunk ki. X3) Hogy úgy barátokkal mit csináltunk pontosan, meg merre mászkáltunk, abból nem sok maradt meg. Pénteken volt a városköszöntő felvonulás, amire rohanva értem csak oda, persze kiderült, hogy feleslegesen rohantam, ellenben a nehéz munkáva begöndörített hajam szétjött. x'D Egy néni megállított az utcán, h "Kisasszony, forduljon meg! Jaj, olyan szép!". Mondom, köszönöm, aztán megfordultam, és rohantam tovább. xD Székesegyháznál egy fiatal lányokból álló csoport szintén eljátszotta ezt. XD Utána a Fő téri tömegben való átvágás volt nagyon poén barokk ruhában, de zseniálisan kerülgettem a tömeget. xDDD Na, aztán Kinga megigazította a sminkemet, és kezdődhetett a felvonulás. A sor elején mentem, mint helyettes királynő, lévén a szokott királynőnk nem volt ott. xD A király azért megmaradt. xD Egyébként egyszerűen zseniális, hogy mindig előttünk vannak a lovak......... x'D Na, aztán asszem szombaton néztem jobba körül a vásárban. Azt tudom, hogy ettem langallót (ki nem hagynám X3), meg vettem egy sötétzöld-fekete mágneses karkötőt és egy kicsi rózsaszín medvét, ami azóta a tolltartómon lóg. Aztán délután (a tűző Napon - jeeeeee) volt egy sikeres fellépésünk (mert miért ne lett volna az? :P), ami előtt asszem koncertet hallgattunk (de lehet, ez vasárnap volt), ha jól rémlik, ír zenészeket, de nagyon jók voltak! X3 Este meg felvonulás ismét, ezúttal már nem az elején mentem. :D Ezen a napon anya csinálta meg a hajamat, MÁSFÉL órás (x''''D) megfeszített munkával sikerült begöndörítenie a hajamat. Szegény; legközelebb max. egy év múlva kérem ilyenre. x'D Egyébként a felvonulást végigbeszélgettük, mert különben unatkoztunk volna, meg a tömeget lesegettük. Megállapítottam, hogy ha helyi vagy, úgyis láttad már százezerszer a felvonulást, úgy sokkal jobb résztvenni benne, mert bár igaz, hogy kerülgeted a lócitromokat, de legalább van helyed, és tuti nem nyom agyon a tömeg. x'D De amúgy érdekes az eloszlás, mert van, ahol ölik egymást az emberek, de van, ahol meg van hely. Fura... Egyébként a fáklyás felvonuláson nem kaptunk fáklyát már mi, akik hátrébb voltunk. Mínusz pont a felelősöknek. Na, aztán felvonulás után összefutottunk Dóriékkal, és Dórinak köszönhetően nem kellett az este hátralevő részét barokk ruhában töltenem, hanem kaptam tőle civilt. :3 Kösziii még egyszer! X3 Na, aztán hajnalig a városban lógtunk akkor. xD Másnap délután volt fellépésünk, az előző napinál még tűzőbb Napon, így még állva is megsültünk, nem, hogy táncolva... Uhh... Na, aztán akkor este találkoztunk és elmentünk biliárdozni, és marha jól éreztük magunkat! :D Akkor megállapítottuk, hogy el kell még majd mennünk együtt, de szintén nem került még rá sor, na majd el lesz rángatva a társaság. XD Egyébként kutakodtam a neten, és egyetlen egy képet találtam, amin rajta vagyok (Robi, akivel vonultam, már nem xD), ezt be is linkelem. Jobb szélső vagyok. xD

Na, utána levő hét volt az utolsó suli előtt, valamelyik nap (asszem kedden, ahogy a naptáramat nézem, de aztán meg ki tudja...) bementünk a könyvekért, olyan 1 órát állhattunk kb. sorba, de beszélgettünk, úgyhogy elment az idő. Nekem, matek-fizika-rajz faktosnak nem volt sok pluszkönyve, így sokat se fizettem (na jó, de; csak másokhoz képest nem xD), meg nem is voltak olyan nehezek. A biosz-kémiásoknak ellenben irdatlan mennyiségű könyvük volt. x'D Na, aztán bekötöttem őket az übercsillogóscsillivillinagyonszínes csomagolópapírjaimba a füzeteimmel együtt. xD Asszem, mindet bekötöttem, de nem vagyok benen egészen biztos... xD 31-én pedig megvolt (az egyébként meglepően rövid) évnyitó, és kezdetét vette a 11. iskolaévem... Fuhh...
Mint már említettem, matekot, fizikát és rajzot vettem fel faktnak. A rajzot kivéve elmondhatjuk, hogy nem éppen lányos tantárgyak. Ezzel én is tisztában voltam. Na de az már kicsit váratlanul ért, hogy fizkafakton én vagyok az egyetlen lány... X'DDD Mindegy, nem bántanak ott. xD Na meg a fizika lefoglal eléggé ahhoz, hogy ne aggódjak semmi más miatt. x'D Matekfakton 4-en vagyunk lányok (amúgy meglepően megy a matek, hiába nem teljesen ezt mutatják a jegyeim xDDD), így egyszerű minket előreendegni az ajtóban. xD (Múltkor figyeltem meg, hogy a kulcsos emberen kívül a fiúk mindig csak akkor jönnek be, amikor mi, lányok, már bent vagyunk. xD) A rajz meg tök jó. :) Készülgetünk a felvételire; kockázgatunk meg minden. :D Hasonló, mint amit tavaly csináltunk előkészítőn - ami egyébként idén is van, és idén is járok rá. :D Ezen kívül még délután van ábrázoló geometria meg statika, amik kicsit ijesztőek, de majd megtanulom kezelni őket meg a félelmemet velük kapcsolatban. XD
Conra egyébként sikeresen befejeztem mindkét cosplayemet, majd lehet, töltök fel in progress fotókat, de az is lehet, hogy nem. A conról bővebben a következő postomban... :D Egyébként a textilfestés elég komoly meló; remélem, nem kell ekkora felületeken a közeljövőben csinálnom. x'D Na, de ennyit ebben a postban. A következő lesz a conos élménybeszámolóm! ^^

4 komment

Címkék: tánc iskola karnevál barátokkal


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr212412740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.11.01. 13:45:01

Alig várom a kövi postot! :D Még ma jó :D
Egyébként nem tudom szecsuánit ettél e, de én azt imádom csípős szósszal ^.^ De mostanában ugye nem ehetek csípős kajákat, ezért hiányzik nagyon~
A kép is tök jó =3

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.11.01. 16:21:44

Igyekszem~ ^^ Már nagyon kedvem van hozzá, úgyhogy csak a fáradtság állhat az utamba. :D (Ráadásul feltöltöttem a cosplay képeimet is cp.com-ra, szóval linkelni is tudok már. :D)
Én annyira nem eszek csípőset; az tudom, hogy az nem volt az. XD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.11.06. 18:05:46

Asszem véletlen valahogy kitöröltem a kommentedet a DB-ról az előbb :'D Bocsi, nem direkt volt. Kapkodtam és elnyomtam(_ _)"
Regiztem az oldalra, és sajni azt írja, az audió német T_T és a felirat a magyar. De azért köszi, hogy kutattál nekem :)
És miért nem vagy msn-en? Nem is leszel? ToT

Reiko-chan 2010.12.12. 21:33:58

Alig várom a conos bejegyzésed. :)
süti beállítások módosítása