~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.12.29. 19:54 Naru-chan

... con után

Ahogy szoktam az ilyen összefoglaló postoknál, csokorba gyűjtöttem a nagyobb eseményeket, amik eddig velem történtek, most képekkel fűszerezve. :)

Először is a conos szülinap után jött(ek) az itthoni szülinap(ok). Vasárnap este még rögtön megköszöntöttek anyáék, arra emlékszem, hogy kaptam egy krimi DVD-t (Maigret-sorozat: A nyakigláb cica), meg asszem, akkor kaptam meg Agatha Christie-től a Tíz kicsi néger-t is. (Itt található az azóta összegyűlt krimi.) Meg kaptam csokit is. :) Másra nem emlékszem, hogy lett volna. xD Aztán kedden, táncon a barátaim is megköszöntöttek - bár ők azt hitték, kétségbe fogok esni amiatt, hogy elfelejtették a szülinapomat; én meg mondtam, hogy én sem vagyok az a nagy szülinap-megjegyző, szóval fel sem merült bennem. (Na meg hát ezután a con után... :)) A fiúktól kaptam táblacsokikat, Bogitól nyakláncot és sütit, Kingától muffint, bögrét meg vekkert. x'D (Nem utalás volt a későn iskolába beesésemre. Tényleg nem. xD) Meg képeslapot. :) Így utólag is köszi mindenkinek! :)

Aztán október 30-án voltunk Pesten a Szépművészeti Múzeumban a rajzfaktosokkal, meg azokkal, akik még jönni akartak. xD Reggel 6-os IC-vel indultunk, szokásom szerint alig láttam. x'D Azért a vonaton olvastam Death Note-ot, amit conon vettem (igen, ilyen marha sok időm volt...), meg amikor már mindenki jobban felébredt, beszélgettünk. :) Na, aztán olyan 9-10 körül felértünk Pestre; a keletibe érkezett meg a vonat. Onnan elsétáltunk a Városligetbe, ott nézegettünk valami tavat (az Állatkert előtt van, ha ez velem ellentétben bárkinek ad valami érthetőbb támpontot), aztán időpontra mentünk a Szépművészetihez. Először egy nagyon hosszú, de érdekes kiállítást néztünk meg a szecessióról (Nuda Veritas - Gustav Klimt és a Bécsi szecesszió kezdetei 1895-1905), utána pedig még kettő rövidebbet. Az egyik Botero volt, aki újraértelmezett nagyon sok képet, és a festményein minden és mindenki dagadt. De durván. Hát megrökönyödtünk és röhögtünk, de gyorsan végigértünk rajta. Utána következett nekem, építészpalántának a szívem csücske, a Lucien Hervé kiállítás. Lucien Hervé magyar származású, és többek között az épületfotóiról híres; szerintem nagyon jó és érdekes nézőpontokból készített képeket, és jól emeli ki az árnyékokat, amiket én imádok az épületeknél. :) Na, aztán hogy így jól elfáradtunk az intenzív múzeumozástól és még az ajándékboltot is megjártuk, elsétáltunk vissza a keletibe, aztán metróval az Árkádba (azt hiszem, oda), ahol én már voltam tavasszal Reiko-channal, szóval egy kicsit legalább ismerős volt. :D (A mostani con miatt meg volt még 2 fölös vonaljegyem. :P) Itt csoportokra szakadtunk, és volt azt hiszem 4-5 óra szabadidőnk. Hannával először is megkerestük a kajáldás részt, ahol a kínaiban zöldséggombócokat ettünk; de annyira nem ízlett egyikünknek sem, szerintem itthon, Szombathelyen sokkal jobbat csinálnak. Na mindegy. Ezután felkerekedtünk, és bejártuk szinte az egész épületet. Benéztünk hobbiboltokba, könyvesboltba, lakberendezős boltokba, az összes ruhaboltba és még a Media Marktba is, ahol nagy szerencsémre féláron találtam InuYasha movie 1 DVD-t; már csak ez hiányzott a készletemből. Láttam még 2-10. Jóbarátok DVD-ket is; nagy álmom, hogy az összeset beszerezzem. :) Hanna pedig talált olcsón világítós karkötőket, szóval vett egy dobozzal, ami aztán hazafelé a vonaton elosztott nekünk. :) Én pirosat kaptam. ^^ A végére jól elfáradtunk, de szerencsére metróval mentünk vissza is a keletibe (na, gyalog azért nagyon messze lett volna), aztán fel a vonatra, és irány haza. :D Jól éreztem magamat. :)

Következő a Borostány Kupa nevezetű táncverseny volt, november 27-én, szokás szerint a mi sulink tornatermében megrendezve. Én leginkább szervezői feladatokat láttam el, mellékesen pedig fellépő is voltam a Campanella tagjaként, a formációs csoportok történelmi részében. Az volt a dolgom, hogy a bíráktól szedjem össze a papírjaikat bizonyos részek után, illetve vigyem ki nekik az újakat. Egyszer a kezembe lett nyomva egy tálca is, rajta kávéval.... hát, azt kiosztani egy táncparkett mellett, aminél már a ragasztócsík szélén ülnek a gyerekek jelmezben vagy civilben kész kihívás volt. A verseny végén pedig én és Orsi osztottuk ki (vagyis vittük ki, aztán más átadta) az okleveleket, az érmeket és a kupákat. Hát jó sokat futkoztunk... ^^" Kinga meg közben írta az okleveleket. Volt még egy-két izgalmasabb dolog, de hagyjuk. Nap végére teljesen ki voltam merülve, de még kellett széket pakolnunk, meg a balettszőnyeget kellett összetekerni; papírokat összeszedni, szóval kemény volt. Utána várt ránk a maradék hidegtál, egy rakás süti meg sajtos rúd. :D Jó későn értem haza; lemostam a sminkemet és bezuhantam az ágyba. Találtam egy cikket képekkel és egy videót is a versenyről (pontosabban a felnőtt- és senior formációk egy részéről); akit érdekel, nézzen bele. Itt pedig egy kép a kupánkról, ami jelenleg nálam dekkol, és amit amúgy minden fellépő formációs csoport kapott.

Aztán december 10-én voltunk a Frei Caféban, hogy megünnepeljük Bogi szülinapját, aztán átmentünk a Premierbe biliárdozni. :) Meglepetésbuli volt, de jól sült el. (Bár a Premierben felénk áradó cigifüsttől már fájt a szemem a végére és nagyon bödüsek lettek a ruháink meg a hajunk... -_-) Egy tábla csokit vettem, egy plüss kulcstartót meg egy pár fülbevalót. ^^ A kávézóban amúgy svájci forrócsokit ittam, és nagyon finom volt! :) Bilioárdban meg időközönként előtört belőlem a tehetség, és sikerült jókat löknöm. :D Mindenféle felállásban játszottunk (2 órán keresztül), de szegény Böri mindenhogy vesztett, szóval a végén fiúk vs. lányok volt, ahol végre a Tomival lehetett egy csapatban, és nyertek. :D Készültek képek is; facebookon van fent, remélem sikerül belinkelni.

Ezután következett a suliban a tehetségnap a tömbösített napok keretében (december 20-21.) Sok év után végre volt nálunk diáknapszerűség is. :) Különböző évfolyamok különböző műsorokra voltak beosztva, és azokat kellett nézni, de jó volt. :) Az előző hétvégén volt az AnimeKarácsony, de sajnos nem tudtam menni, viszont Reiko-chan volt olyan kedves, és hozott nekem Vampire Knight 1-et és Nana 7-et. :3 (Természetesen én fizettem ki.) Szóval reggel találkoztunk, és a Chrnós zacsival együtt megkaptam őket, és meglepetésként egy nyakláncot is Chiakitól, karácsonyra. :) Nagyon aranyos, köszönöm! :3 Na, aztán a mi évfolyamunknak aznap 2 kötelező és több választható előadása volt, amik közül én egyre mentem. Az első úgy kora reggel (tudni kell, hogy nekem délelőtt 10-ig reggel van...) egy kombinatorika és valószínűségszámítás előadás volt, amihez eddig matekon még hozzá sem szagoltunk, tehát a nyolcadikos példa (azaz az első 6-7 perc) után én elvesztettem a fonalat. Te jóságos ég... És mi ezt tanulni fogjuk... ^^" Utána következett egy videós összeállítás a világ rocklegendáiból, azt élveztem, voltak magávalragadó, érdekes videók is. :) Ezután következett egy kisebb szünet, majd jött a német "Die Welle", azaz a "Hullám" című film (magyarul néztük). Nagyon érdekes témájú volt és sokkoló; aki még nem látta, nézze csak meg, mert érdemes. Utána nem emlékszem, mit csináltam, vagy hogy mentem-e egyáltalán valahova. Másnap már semmilyen programra nem mentem, mert a Bolyai Irodalmi Színpaddal próbáltunk, aminek én is tagja vagyok. :) Karinthytól adtunk elő Humoreszkeket, és a vártnál azért nagyobb sikert arattunk, és tök jó véleményeket kaptunk vissza. Nagyon örültem neki. ^^

Aztán még aznap délben - ahogy szoktuk - elmentünk Velembe a téli, ajándékozós, karácsonyi osztálykirándulásra. Kicsit korábban, mint egy óra érkeztünk meg, beköltöztünk a szobánkba, aztán döglöttünk. Egyszer csak jött az osztályfőnökünk, hogy nincs-e kedvünk kicsit túrázni. Hát a jelentkezők azért nem ölték egymást, de elmentünk páran, bár a túra végéig még fogyott a létszám. Elmentünk a cáki régi külszíni bányáig (igen, Velemből) (vannak képek is; remélem, működik a linkelés; ez is facebookon van), aztán árkon-bokron vissza, mert az az útvonal, amin jöttünk, nem volt elég izgalmas... ^^" Egy hatalmas havas, erdős kerülőt tettünk tehát, majd visszatértünk a másik útra. x'D Amíg nem jött a pizza, én lementem a fiúk szobájába pókerezni, mert fent mindenki kidőlt. Az első játszmát iszonyú hosszú ideig húztuk, de azért aznap este sikerült olyan 3-4-et lejátszani. xD Aztán 7 óra körül jött a pizza, amit el is fogyasztottunk (mi póker közben), majd 8 körül jött az ajándékozás. Én az egyik Zsófinkat húztam, egy tábla csokit vettem, egy mikulászoknivan ülő, mikulássapis plüsskutya kulcstartót, egy lila zselés gyertyát meg egy piros-feket motoros hűzőmágnest. :D Engem pedig Hanna húzott, kaptam tőle egy szép evőpálcikát (conos bejegyzésben már linkeltem, de azért itt is fogom), ceruzákat rajzra :D (nálam fogyótermék x'D) meg csokit. :) Miután mindenki örült egyet az ajándékának, visszakuckóztuk magunkat a szobáinkba, beszélgettünk, elvoltunk, de olyan 2 óra körülre már csak (velem együtt) 4-re csökkent az ébren levők száma, de olyan 3 körül mi is bealudtunk. Reggel 8-kor ébredtem fel, mint egy varázsütésre (érdekes, ez máskor miért nem működik?! x'D). Elvileg 9-kor jött volna egy busz, de aztán nem volt jó a menetrendünk, szóval olyan 1 körülig el kellett foglalnunk magunkat. Ismét előkerültek a kártyák, egy kicsit pókereztünk, majd a válallkozó szelleműek (én nem voltam az) Skip-boo-ztak, én meg az egyik osztálytársam érintőképrenyős telefonján rajzoltam egy "fantaszikus" karácsonyfát. XD Kb. 5 órát aludtam, szóval nem dőltem be az ágyba, mikor hazaértem, hanem inkább leültem a gép elé, bár már nem emlékszem, mit csináltam. XD A karácsony majd egy következő postban jön. :)

Megtörtént a csoda, végre kijelenthetem, hogy van kedvenc együttesem, a Buono! (A Shugo Chara! kapcsán ismertem meg őket.) Nagyon tetszenek a dalszövegeik, jó dallamuk van a számoknak, tök jók a ruháik és hatalmas bulit csinálnak a koncerteken! Akit érdekel, látogasson el folyamatosan bővülő oldalamra, ahol velük foglalkozok. Tegyetek velük ti is egy próbát! :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: weboldal szülinap utazás tánc iskola osztálykirándulás buono


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr202546804

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nacsinák Gergely András - A VÁSZON IGAZSÁGA (1) 2011.01.08. 19:00:01

Ha más nem is, a sokat emlgetett belle epoque-ot legalább az széppé tehette, hogy volt minek hátat fordítani. A szecesszió mozgalmának ihletői és prófétái a rómaiak példáját követve a kivonulás mellett döntöttek, olyan festészetet keresve, amely nem ér...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása