~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.01.21. 21:21 Naru-chan

Karácsony & Szilveszter

Szerettem volna egy postot ennek is szentelni, szóval most megteszem. :)

Kezdjük a karácsonnyal, mert hogy az volt előbb. :D Idén valahogy sajna nem volt karácsonyi hangulatom; nem tudom, miért. :S Rosszul nem éreztem magam, csak fura volt. Na de azért próbáltam ugyanúgy részt venni az ünnepen, mint mindig. Fát is díszítettem, és természetesen ajándékokat is csináltam. (Ezek láthatóak a post elején is.) Pici, tenyérnyi filccsillagokat, akasztóval rajtuk, a szemük fekete gömb alakú gyöngyből készült, a szájukat pedig hímeztem. Ezen kívül a hátukra került még mindenkinek a neve, szintén hímezve, bár a piros hímzőfonal elfogyott, szóval színváltós narancssárgát használtam. :) Mindenki nagyon örült neki, szóval sikere volt. :) Na szóval, 24-én délelőtt elmentem apukámhoz, az estét pedig otthon töltöttem. 25-én és 26-án a nagyszülőket látogattuk meg, és nagyon finomakat ettünk. :) Lefényképeztem, mik gyűltek össze. Ruhák [x] [x] [x] [x], takaró, ami védi a kanapém huzatát [x], hajszárító [x], nyakláncok [x] [x], lámpa [x], mikrofonos fejhallgató [x] (amúgy is venni akartam volna :D) pár sminkcucc [x] és rengeteg szaloncukor [x]. :D Nagyon örültem mindnek! :)

Az ünnepek közti héten semmi érdemlegeset nem csináltam, azt is beleértve, hogy semmi szilveszteri szervezkedést nem csináltam, pedig nem akartam otthon maradni. Aztán valamelyik nap felhívtam az egyik barátnőmet, Dórit, hogy mit csinál szilveszterkor, és meghívott, hogy legyek velük. ^^ Szilveszterkor 3 barátnőjével együtt szórakoztunk. :) Egy helyi klubban töltöttük az estét (és a hajnalt xD), és táncoltunk meg jó éreztük magunkat, bár rengetegen voltak. Rendesen elfáradtam már a végére. XD Olyan fél 5 körül jöhettünk ki, azért, mert már támasztani lehetett a füstöt, és én meg nem nagyon bírom. x'D Utána még képesek voltunk olyan 6-ig fentmaradni, és a konyhában beszélgettünk meg ettük a maradék sütit. XD Aztán 6 körül mindenki lefeküdt aludni. Furcsamód 10-kor felkeltem, aztán hazamentem, és ilyen kevés alvás után bírtam estig. :D De örülök, hogy velük töltöttem a Szilvesztert, nagyon jól éreztem magamat. Köszi, csajok! :)

Jaj, igen, majd' el is feljtettem. :D Az új kukámat (tök designos :D) meg a (nem is annyira új; már mikor kiégett az előző...) monitoromat akartam még megmutatni. XD Tök fura volt először a nyújtott képernyő, de mára teljesen megszoktam. Szerencsére az én gépemen lehet hozzá megfelelő felbontást állítani; olyanhoz is volt már szerencsém, amin nem. Meg a mai animék szebbek rajta; nagyobb a kép. Hátránya, hogy a régebbi 4:3-asok kisebbek, mint az előzőn, mert ennek csak 900 a magassága, a másiknak 1024 volt. De annyi baj legyen. ^____^
Na, azt hiszem, ennyi volt ez a bejegyzés, és ezzel azt hiszem, beértem mindent, amit le akartam írni. Mostantól újra random postok jönnek, szóval készüljetek, és gyertek máskor is vissza! :)

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony szilveszter


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr72603819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása