~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.07.01. 21:19 Naru-chan

SakuraCon '11!! :D

És íme egy újabb megkésett conbeszámoló... Mindenkinek jó szórakozást! :)

Szokás szerint a con nekem már péntek délután elkezdődött, amikor is felültem a 15.05-ös ICre suli után. Szerencsére nem kellett egyedül utaznom, mert két haver is jött velem, akik kénytelen-kelletlen elviselték, ahogyan gesztikulálva és hangosan (még mindig ne durva verziót képzeljünk el x'D) megírtam a matekházimat. xDD Kicsit lassan, kicsit késve, de szerencsésen megérkeztünk a Keletibe, ahol Chiaki várt rám, ugyanis nála aludhattam. ^-^ Köszi még egyszer, Chiaki!!! :3 A pályaudvaron várt rám még valaki, Seti, akitől vettem egy chibi Austria-sant, aki nagyon pici, nagyon édes, és kis méretéhez képest meglepően jól kidolgozott. (Ami még nagyon tetszik benne, hogy a feje hátul mágneses, és azzal lehet a tartórúdjához rögzíteni. :D) Nagyon örülök, hogy beruháztam rá, mert Magyarországot és őt szeretem nagyon a Hetaliából, és tényleg nagyon csini lett a maga kis morcos módján. ^^ További, élesebb képek itt. Ezután elcuccoltunk Chiakihoz, ettünk vacsorát, aztán elmentünk sétálni a városba. (Egy koncertre mentünk volna, de én, állat naná, hogy nem tartom magamnál a diákigazolványomat, amikor kéne... - úgyhogy Duna-parti séta lett belőle. Eszméletlen szép így este kivilágítva! *0*) Rendesen elfáradtunk mindketten; én nagyon jót aludtam. xD

Másnap, azaz szombat reggel indultunk a conra. Ezen a napon Yuizaki Hiyono cosplayben botránkoztattam a furcsa látványhoz kevésbé szokott szemeket (mármint a con területén kívül). Talán olyan 40-45 perc alatt kiértünk az Expóhoz, mindez 10 után valamennyivel volt, így nem kellett túl sokat állnom az elővételes sorban (a tavalyi évvel és az őszi connal ellentétben). És ekkor csatlakozott hozzánk Reiko, akinek nagyon-nagyon örültem/örültünk, mert sokáig úgy volt, hogy nem tud conra jönni, és mégis jött! :3 Na, aztán a nagy öröm, és még olyan 10 perc várakozás után sikerült bejutnom, és hárman (Kuroi Neko powaaaaa x'DDD) megrohamoztuk a con területét! :D Az első talán, ha jól emlékszem, az volt, hogy benéztünk a Kultúr-Kornerbe, ahol koreai viseletet lehetett felpróbálni, amit Chiaki és Reiko meg is tett. Olyan jól állt nekik a ruha! ^___^ (Nekem nem volt kedvem valamennyire levedleni a cosplayemből, meg a hajam is rendesen megsínylette volna, úgy érzem. Na, majd legközelebb, ha lesz rá alkalmam. Ha nem, akkor így jártam.) Aztán ezután bevetettük magunkat a 25-ös csarnokba (embeeer, micsoda világ van ott néhány pultnál... x'D mármint nem az eladókra értem, hanem a vevőkre... x''''D), és lecsaptam a régóta (talán 2008 ősz környéke) kiszemelt Sia gashaponomra. :D (Élesebb képek itt.) Kicsit poros volt szegény, de ezt még aznap este többé-kevésbé orvosoltam egy zsepi segítségével. Nagyon szép kis figusz - aranyos lett az arca, jó lett a póz is, és a hatalmas hajzuhatag ellenére is stabilan áll, a kitámasztásnak hála. (Ellenben az én "példányomnak" van egy olyan kis "szépséghibája", hogy elég könnyen szétesik, ha kezébe veszi az ember. Mondjuk álló helyében nem, tehát ez nem nagy baj, mert úgyse sűrűn fogdozom a figuráimat.) Természetesen ahogy Hikarinál, az első figurámnál, nála is találtam egy olyan kiállítási szöget, ami sokkal jobban tetszik (és szerintem mutatósabb is), mint ami a hivatalos fotókon van, úgyhogy a két lány most egymás mellett áll a Mermaid Melody gashapon szettjeim között. :D (Austria pedig a szélén, a Hetalia kötetek előtt. :D) Chiaki az AnimeLand pultnál (mert hogy itt történt a vétel) vett Aria figuszokat, ők is nagyon szépek! ^-^ Aztán, ha jól rémlik, kettészakadtunk a lányokkal, és külön-külön mentünk tovább nézegetni. Végül nem találtam semmi olyat, amire hirtelen és feltétlen szükségem lenne, szóval elmentem magyar mangát venni, név szerint a következőket: Love*Com 4, Chrno Crusade 6., Ruróni Kensin 10 és Death Note 9. (Igazából DN-ből a 10. kötet volt a friss, de nekem még a 9 nem volt meg, szóval ezt vettem. A con folyamán végül nem szereztem be a 10-est, majd valamikor pótolom. Vagy akkor, ha kijön(nek) még valami új(ak) (mondjuk Nana 8 és Vampire Knight 2 *-* - ezek ÁLLÍTÓLAG nyár fele jönnek), akkor rendelek (és akkor 4. terméknek megrendelhetem a Lightos kulcstartóm párját, a Misásat, amit már conon is tervezgettem, kerülgettem, de végül nem vettem meg).) Aztán utána beültünk a MAR 4-re (Magyar AMV Rettenet 4), ami megint szédületes lett; jókat röhögtünk rajta. xDD (Bár nekem a kedvenc MAR "évadom" eddig a 3-as :D) Azt hiszem, ekkor mentem egy újabb "jelentős" túrára a 25-ös csarnokba, mert akartam valami idegen nyelvű (leginkább angol) kiadványt is vinni, na nem, mert az olyan menő, hanem mert értelemszerűen több dolog ki van adva angolul, mint magyarul. Na, aztán egyszer csak ismét az AnimeLand pultja körül szaglászva rábukkantam a Vampire Knight Official Fanbookra, amit rövid belelapozás után úgy döntöttem, megveszem. Egy másik postban majd írok egy kicsit bővebben erről a kis könyvről, addig beszéljenek helyettem a néhol nem a legjobb minőségű (bevillan a vaku ^^") képek. Ezután bementünk a karaoke terembe, ahol Szatmári Gáborral volt beszélgetés, aki néhány anime openinget fordított és énekelt el magyarul, és nagyon jók lettek. Mindenkinek szeretettel ajánlom, hogy nézzen fel a YouTube csatornájára, ahol az összes eddigi videó fent van. Szerintem nagyon jók lettek. ^-^ Ezen az előadáson csak Reiko és én ültünk, mert Chiaki elment a Kultúr-Kornerbe egy Koreáról szóló előadást megnézni. Valamikor utána aztán újra összetalált a csapat, és Chiakival elmentünk a Burgerbe enni valamit, addig Reiko a karaoketeremben olvasott. Miután visszaértünk elmentünk a Momiji nyelviskola tombolahúzására, ahol Chiaki nyert egy szép kis faliképet, aztán kimentünk cosplay fotókat készíteni rólam (köszi Chiaki és Reiko! X3), meg ekkor rángattam ki Zakurót is hozzánk (akivel már valamikor korábban napközben találkoztam, de meg nem tudnám mondani, mikor - viszont kaptam tőle nagyon finom epres pockyt! *-* kösziii~~~), hogy Reikóval alaposan kitárgyalhassák a Skip Beat-et, valamint hogy egy naaagy közös beszélgetést rendezzünk. ^^ Közben a haverjaim is megtaláltak minket, meg Zakuro barátnői is, szóval egész sokan lettünk. :D Itt beszélgettünk egy darabig (és itt történt az ominózus Sia figura-tisztogatás is), majd mi hárman, lányok felmentünk ismét a karaoke terembe a Late Night karaokéra, ami tök jó volt. :D Én elénekeltem (és ami rosszabb, vissza is hallgattam... >.< pedig élőben úgy éreztem, jól sikerült...) a Buono!-tól a Rottara Rottarát, Chiaki a Bakemonogatariból a Kimi no shiranai monogatarit, Reiko pedig - kérésünkre - lelkesen vette videóra. ^^ Ott maradtunk aztán a végéig (10-ig), amikor utolsó számként berakták közös éneklésre a Pokémon főcímdalát. Annyira poén volt! :D Ezután hazakísértük Reikót, aztán mi is visszakeveredtünk Chiakihoz, és záros határidőn belül eltettük magunkat másnapra.

Vasárnap már nem is emlékszem, hánykor keltünk, de kb. időben, na meg tényleg nem kellett sietni, hiszen megvolt a karszalagunk. Már rögtön odavittem minden cuccomat, mert este már az Expóból mentünk a Keletibe. Na de ne szaladjunk ennyire előre. Ezen a napon nem volt rajtam cosplay, hanem a Shinichis pólóm, amit Reiko készített, egy kockás szoknya, fekete térdzokni, fehér sportcipő, bal kézen idolosan hatalmas, fodros hajgumi, és mindkét készfejemre ráírva, hogy Buono!, a bal kezemre latin betűkkel, a jobbra pedig katakanával. :D (Sajna nem készült fénykép, pedig tök jó lett volna. De aztán valahogy elmaradt.) Szóval miután leraktam a pink dögömet (aka. sporttáska) a ruhatárba, célba vettem a SakuraZaka pultját, ott is pontosabban a kitűzős részt. Előző nap jártunk még arra Reikóval, aki volt olyan drága és intézett nekem szééép Vampire Knightos kitűzőket~~ :3 Egyébként ha már a kitűzőknél tartunk, Jrock túltengés van... T___T Senki nem gondol azokra a szerencsétlenekre (pedig biztos vannak, mert a cuki idolokat sok fiú szeretheti), akiket inkább a Jpop merchandise érdekelne (vagy érdekelné az is). Enyhe túlzással azt is mondhatnám, hogy egy fia Jpopos cuccot nem láttam (talán egy Hamasaki Ayumis meg eg BoÁs kitűzőt, és kifújt). Nem azt mondom, hogy ne legyen Jrock, mert felőlem aztán Dunát is rekeszthetnek a Jrockos cuccokkal, de jó lenne, ha lenne valami Jpop is. Arról nem is beszélve, hogy a Hello! Project (ami engem úgy igazából érdekelne) nem mondhatni, hogy szűkölködik merchandiseban. Szóval H!P-t a népnek! 8D Kezet magasba, aki velem van. xD Na, most, hogy ezt kisírtam végre magamból, evezzünk vissza a con vizeire, pontosabban, hogy mi is történt vasárnap. Úgy igazán semmi különös programra nem ültem be délutánig, így az első, de legfőképpen legjobban várt program a Zenekvíz volt. :D Hála annak, hogy Reiko is el tudott jönni, teljes volt a csapat (Kuroi Neko powaaaa! :D), így ismét a szokásos felállásban, a szokásos névvel, ülésrenddel indultunk. xD Akkor következzenek a kategóriák, és melléje a szokásos elemzésem:

Rapid (X-elgtős volt, az anime címével, és hogy opening vagy ending-e a szám)
1. [ED] Ghost 07 - Hitomi No Kotae - tudtuk
2. [OP] REC - Cheer! Makkana Kimochi - tudtam, mert ugyan nem hallgattam, csak amikor az animét néztem, de beugrott :D
3. [ED] Genji Monogatari Sennenki - Koi - tudtuk
4. [OP] Beelzebub - Hajimaru Nowa Sayonara - tudtuk
5. [ED] Fairy Tail - Kanpekigu~no Ne - ebben nem vagyok biztos, de szerintem megvolt
6. [OP] STAR DRIVER Kagayaki No Takuto - Gravity 0 - tudtuk
7. [OP] Seikimatsu Occult Academy - Flying Humanoid - tudtuk
8. [ED] Fullmetal Alchemist Brotherhood - Let It Out - naná, hogy tudtuk! X3
9. [OP] Durararara!! - Uragiri No Yuuyake - szintén naná, hogy ment X3
10. [OP] Kämpfer - Unreal Paradise - tudtuk
11. [ED] Bakuman - Bakurock Mirai No Rinkakusen - erre is azt írnám, hogy naná, hogy ment :D
12. [OP] Sousei No Aquarian - Go Tight! - szerintem ez nem ment, de lehet, hogy eltaláltuk
13. [OP] Junjou Romantica - Kimi=Hana - víí, naná, hogy ment! X3 imádom ezt a számot :3
14. [ED] Code Geass Lelouch of the Rebellion - Yuukyou Seishunka - Chiaki és Reiko tudta
15. [ED] Togainu No Chi - Crossing Fate - tudtuk
16. [OP] Kobato - Magic Number - tudtuk
17. [OP] Mirage Blaze - Blaze 2002 - Chiakinak és nekem beugrott xD
18. [ED] Saki - Shikakui Uchuu De Matteru Yo - ezen sokat vaciláltunk, de asszem, végül a Sakit írtuk
19. [ED] Angel Beats - Brave Song - tudtuk
20. [OP] GOSICK - Destin Histoire - Reiko és Chiaki tudták, és nagyon örültek neki :D

Szerintem sikeres kategória volt, mindhárman hallhattunk kedvenc számokat. :D

-----

Kajiura Yuki (előadó és/vagy anime/játék kellett)
1. Hack Sign - End of the World
2. Kalafina - Red Moon
3. Boogiepop and Others - Nepenthe #1
4. Xenosaga I (Yasunori Mitsuda) - The Miracle
5. Mai Otome (Kasahara Yuri) - Materialise
6. Hack Liminality (See-Saw) - Kioku
7. Aquarian Age - Zodiacal Sign
8. Noir - Whispering Hills
9. Erementar Gerad (Fiction Juction) - Everlasting Song
10. Madlax (Fiction Juction) - Nowhere

Ezt nem jelölgetem külön, mert egyiket sem tudtuk. xDD Ellenben - ahogy Tukeinon mondta közben - legalább közben hallgattunk egy kis jó zenét. :D

-----

Shoujo (csak az anime címe kellett)
1. Shugo Chara! - Gachinko de Ikou! - Buono! wins! X3 Gondolhajátok, hogy örültem neki, amikor megszólalt. :D
2. Sengoku Basara - The Prophecy - bingóóó :D openingek, endingek hangulata alapján ráhibáztam - másik tippem az Escaflowne lett volna, de szerencsére ezt írtam be
3. Aoi Hana - Sentifolia - tudtuk
4. Otome Youkai Zakuro - Moon Signal - víí, naná, hogy tudtuk! X3
5. Fushigi Yuugi - Seiiwo Mune Ni - Fushigi Yuugi rulez! :D imádom a jellegzetes stílusát :D
6. Gakuen Alice - Pikapika No Taiyo - tudtuk
7. Kuragehime - Kimi No Kirei Ni Kizuite Okure - tudtuk
8. Kaichou Wa Maid-sama! - Main Theme - tudtuk (naná, vagy hetvenszer van egy rész alatt ;))
9. Bishoujo Senshi Sailor Moon - Yuugure Toki Wa Youma No Yokan part 4 - Reiko tudta
10. Kimi Ni Todoke - Kataomoi - tudtuk

Nálam ez a kategória epic win volt, és nem csak azért, mert max pontot értünk el benne, hanem mert a shoujo mindig is egy kicsit közelebb állt a szívemhez, mint a shounen. Még ilyet~~~! X3

-----

J-Dorama (csak a dorama címe kellett)
1. Densha Otoko - Twilight - szerintem ezt tudtuk
2. Ichi Ritoru No Namida - Only Human (K) - ha jól rémlik, jól tippeltük
3. Hanazakiri No Kimitachi E - Ikenai Taiyou (Orange Range) - tudtuk
4. Atsuhime - Atsuhime Main Theme - nem tudtuk
5. GTO / Great Teacher Onizuka - Poison - tudtuk
6. Summer Snow - Natsu No Osama (Kinki Kids) - nem tudtuk
7. Hana Yori Dango - Planetarium (Otsuka Ai) - tudtuk
8. Kurosagi - Daite Senorita (Yamashita Tomohisa) - Miéééééért? Miért a Nobuta wo produce-t írtam beeee? x'D Imádom ezt a számot, de nem ugrott be a Kurosagi, áááá... x'DD
9. Beautiful Life - Konya Tsuki No Mieru Oka Ni - tudtuk - Reikót egyből kirázta a hideg a B'z énekesének hangját meghallva... szegény x'D (amúgy: Mire nem jó a DC? :D)
10. Gokusen - Feel Your Breeze - nem tudtuk

Nagyon jó volt ez a kategória is, mert a hangulat és/vagy az előadók ismeretében nagyon sokat lehetett tudni. :D Na meg hallgathattam Daite Senoritát, már megérte! xD (Komolyan, nem tudom, miért hallgattam meg anno ezt a számot, de eszméletlen jó. :D)

-----

Character (anime és karakter kellett)
1. Fushigi Yuugi (Miaka) - Still - ááá, de ciki x'''"""""D nem tudtuk... x'D (én, a nagy FY rajongó... x''''D)
2. Tennis No Oujisama (Ryoma Echizen) - Thank You For... - nem tudtuk
3. Inuyasha (Inuyasha, Kagome) - Aoki Yasei Wo Daite - ezt azért tudtuk ;)
4. Fullmetal Alchemist (Roy Mustang & Riza Gawkeye) - Ame No Hi Wa No Thank You - nem tudtuk ezt sem... >.<
5. Love Hina (Kaolla Su) - Heart Wa WOW WOW - nem tudtuk
6. Hayate No Gotoku!! (Segawa Izumi) - Princess Is Me - itt lehet, jól betippeltük az animét
7. Ranma 1/2 (Ranmakun, Ranmachan) - Chaina Kara No Tegami - ez is ment :D vízloccsanások forevör :D
8. K-ON!! (Hirasawa Yui) - OH MY GIITA!! - Yui idegesítő hangja és személyisége... Ne ment volna? Dehogynem. xD
9. Bishoujo Senshi Sailor Moon (Tsukino Usagi) - Ai Wa Energy - öhm... szerintem ez sem ment
10. Naruto (Naruto, Sasuke, Sakura) - Naruto Ondo - itt lehet, jól tippeltünk

Hát... talán különösebb megjegyzésem a számok után írtakat kivéve nincs. Nem volt könnyű kategória, de mint mindenen, ezen is jól szórakoztunk. :D

-----

J-Pop (csak előadó kellett)
1. Do As Inifnity (2001) - Tooku Made - ha jól emlékszem, nem tudtuk Oo Van Tomikónak pedig elég egyedi hangja van
2. Two Mix (1997) - White Reflection (Gundam Wing) - nem tudtuk... >__<'
3. Arashi (2010) - Monster - tudtuk
4. angela (2010) - Tsunaga Room - tudtuk
5. SCANDAL (2010) - Shunkan Sentimental (Fullmetal Alchemist Brotherhood) - víí, naná, hogy tudtuk! :D
6. fripSide (2009) - Only My Railgun (To Aru Kagaku No Railgun) - pont ezt töltöttem le tőlük, szóval tudtuk :D
7. NEWS (2008) - Summer Time - tudtuk
8. Exile (2007) - Toki No Kakera - nem tudtuk
9. AKB48 (2011) - Sakura No Ki Ni Narou - tudtuk
10. Morning Musume (2000) - Happy Summer Wedding - tudtuk

Most ha összeszámolom, valami nem stimmel. Vagy a Do As Infinity nem ment, vagy a NEWS, de szerintem előbbi, úgyhogy úgy jelöltem, és így jön össze a 7 pont. Tetszett a kategória. :D Főleg az, hogy volt benne egy olyan nehezítés, hogy az Arashi és a NEWS, valamint az AKB48 és a Morning Musume is benne volt - szerintem őket páronként keverni lehet, bár azért vannak bőven dolgok, amiben különböznek. (A MoMusu és az AKB48 pl létszámban, és ez hallható rendesen.)

-----

Hamasaki Ayumi
1. Heaven
2. Dolls
3. Evolution
4. To Be (Jonathan Peter's Club Mix)
5. Duty
6. Born To Be (DJ Amaya 2007 Club Mix)
7. Ourselves
8. My All
9. Poker Face (Ronald van Gelderen Extended Remix)
10. Voyage

Ez a kategória Tukeinon elmondása szerint azért volt, mert egy karaokés csaj kijelentette, hogy bármelyik számot felismeri Ayumitól, így csak egy kis időbe telt, és készen lett a +1 kategória... :D Egyébként semmit nem tudtunk belőle... x'DD Szívesen csinálnék egy ilyet Buono!-ból, kíváncsi vagyok, hogy menne. :D Bár szerintem jól. :D

-----

Ennek fényében ez lett a végeredmény (a leírásommal nem biztos, hogy egyezik, de az itt szereplő számok a hivatalosak):
Rapid 28/30 (pont, mint ősszel x'DDD)
Kajiura Yuki 0/10 (miért nem lepett meg? xDDD)
Shoujo 10/10 (epic win :D megjegyzem, sok múlott a szerencsén is)
J-Dorama 6/10 (oh, Kurosagi, miért a Nobuta wo Produce jutott helyetted eszembe...? holtversenyben kategóriagyőztesek lettünk volna... x''D)
Character 6/15 (egy hajszálon - fél ponton - múlt ez is, de hát ettől verseny a verseny, nem? ;))
J-Pop 7/10 (ahhoz képest nem rossz :D bár azért az kicsit ciki, hogy a nagy DC fan nem ismerte fel a Two-Mixet... ^___^"")
Hamasaki Ayumi 0/10 (poénból tippeltünk xDD)

Amiben sikerült így nyernünk:
Rapid 28/30
Shoujo 10/10
Összesített csoport 57/85

Még ha nem is sikerült volna (ennyi mindenben) nyerni, akkor is nagyon élveztem volna a Zenekvízt (végül is közben sem tudtam az eredményt, mégis imádtam, szóval... ja xD), és szerintem ezzel a többiek is így vannak. (De azért az sem utolsó, hogy nyertünk szép kis utalványokat. ^^) Sokszor csendültek fel kedvenc számaink (Chiaki és Reiko hogy örültek a Rapid végén a Gosicknak :D az én legnagyobb örömöm meg a Shoujo elején volt, mint már írtam :DDD), Reikóval gyakorlatilag végigcsápoltuk a fél Zenekvízt. xDDD Nagyon jó volt a hangulat, remélem, hogy ősszel is ennyire élvezni fogjuk. Már most kíváncsian várom. :D

Zenekvíz után benéztünk a későbbre tolódott Animax előadásra, amit elég nehezen hallottam, de végül a következő számomra lényeges infókat sikerült kihámoznom: jön a D.gray-man és a Kirarin Revolution folytatása is! Yaa~y. Remélem, a Kirari végig lesz, bár nem hiszem - valószínűleg a 3D-s animáció előttig kapjuk meg. Jaj, meg az FMA Brotherhoodnak is levetítik végre magyar szinkronnal az utolsó részét, ha minden jól megy, június 13-án. Az utolsó infót egy... hogy is mondjam... buzgómócsing "segítségével" tudtuk meg (takartam a pólómat, komolyan... -__-"), mégpedig valószínűleg soha nem lesz a Conannek folytatása az Animaxen. Nem ért váratlanul, azt kell, mondjam, látni lehetett, hogy már az 1. movie is csak erőtlen kapálódzás volt az Animax részéről. Finnyás magyar közönség. Nem tudják, miről maradnak le. Na nem baj, én olvasom a mangát, nézem az animét magyar felirattal, és ennyi. Ezután következett a szinkronos beszélgetés, de sok vendég nem tudott eljönni. Ennek ellenére még bent maradtunk, de hamar meggondoltuk magunkat, mert nem volt valami érdekfeszítő a beszélgetés. Lehet, hogy később az lett, de nem volt kedvünk kivárni. Más előadásra, programra nem ültem már be, ellenben éhes voltam, szóval elmentem a Bambuszliget Sushi pultjához, és ettem fincsifincsi tojáslepényes sushit (nyamm, itthon is kéne csinálni x'D), meg vettem manjut (amit lemochiztam x''''D de most aztán tényleg megjegyeztem, hogy manju a neve xD), az is hamar elfogyott. Így, feltankolva érkezett el a con vége, amikor is összetelefonáltam a haverokat, búcsút vettem Reikótól és Chiakitól, majd elindultunk a Keletibe. Elég hamar odaértünk, így volt időm még venni egy kis kaját (több sushit kellett volna ennem... xD), aztán felszálltunk a vonatra. Ott sem maradt el az utasok idegeinek borzolása, mert én kiraktam az ablak melletti tartóra Siát és Austriát, haver pedig a Black Rock Shooter nendoroidját, miután gondosan szétszedte az eredeti pózból, és összerakta, beállította ülő pózba. Egyébként nagyon szép figura volt. ^-^ A másik érdekes pont tőlem, hogy elkezdtem egy főleg fiúknak szóló ((fél)meztelen, fürdőruhás csajokkal tömött) újságot lapozgatni csak úgy kíváncsiságból. Na, aztán végleges áldozatom a Love*Com 4 lett, amin nagyon jókat röhögtem olvasás közben. :D Utána a Vampire Knight fanbookot kezdtem olvasgatni, majd egyszer csak hazaértünk. De tök jó volt. :D Már nagyon várom az őszi cont! :D

Egy kis rövid összegzés a conról:
Találkoztam:
- Chiakival (nála aludtam ^^)
- Reikóval (együtt conoztunk mi hárman ^-^)
- Zakuróval
- Aokóval és Sachikóval (bocsi, hogy olyan keveset sikerült beszélgetnünk... T-T)
Ugye nem hagytam ki senkit?
Sajna nem tudtak eljönni:
- Umi (aitai, neechaaaan T-T)
- Gergő (mindig öröm hallgatni a hülyeségeidet :D, kár, hogy most nem tudtunk beszélgetni)
- páran az MCRK-ból, akikkel még amúgy sem találkoztam, de majd elrángatjuk őket is ;)
-----
Nyákmányállatok - amik meglettek, és amik nem:
- Austria figura - meglett
- Sia figura - meglett
- Ruróni Kensin 10 - meglett
- Love*Com 4 - meglett
- Chrno Crusade 6 - meglett
- Death Note 9 - meglett
- Death Note 10 - halasztva
- Hetalia 3 - halasztva
- Mondo 11/04 - nem volt, így halasztva
- Mondo 11/05 - vasárnap már volt, meglett
ebben volt egy eredetileg elég furán kinéző Vampire Knight poszter - először nem tudtam, mi a furcsa benne, majd rájöttem, hogy Zero szemei, így fogtam a tűfilcemet, és orvosoltam a problémát
- Misa kulcstartó - halasztva
- K-on! petit nendoroid set - gitáros Azusa
Mivel random figura, ezért szombaton nem éreztem létszükségét, hogy vegyek egyet, vasárnap meg nem láttam. Rosszul tettem, hogy nem néztem bele a figurás vitrinbe, mert Rui-chan szerint (egyik eladó volt) az utolsó dobozban pont ez a gitáros Azusa volt, és kirakták a vitrinba, majd el is vitte valaki. Kár, hogy nem tudtam megvenni. Remélem, egyszer majd sikerül.
nem terveztem, de meglett:
- Vampire Knight Official Fanbook
- 3 db nagy Vampire Knight kitűző

Képek, galériák:

Karszalag [x] [x]
Szerzemények [x] [x] [x] [x]
Gyűjtemény képek [x] [x] [x] [x] [x]
Mangafan táska [x]

Yuizaki Hiyono cosplay képeim:     Cosplay.hu     Cosplay.com     deviantART
Reiko-chan fényképei: Picasa Webalbum
Én nem készítettem képeket. Majd ősszel. ;) (A deviantART és Cosplay.hu galériám még frissítve lesz, Reiko albumát meg majd linkelem, ha lesz.)

Szólj hozzá!

Címkék: animecon cosplay zenekvíz


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr883031241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása