~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.09.19. 20:55 Naru-chan

A jedi (vagy inkább Naru-chan) visszatér! :D

Na megvagyok, és úgy néz ki, hogy ismét naponta tudok írni a blogba! ^^ Ugyanis végre jó lett a netem a gépemnél, tehát ide tudok ülni blogolni! :D Végre tudok feljárni AS fórumra, animéket meg mangákat tölthetek le, meg hasnoló kellemes dolgok, amik már hiányoztak! :)

Viszont az a nagy helyzet, hogy sajnos nem tudok menni az Őszi Conra... *szniff* Nagyon hiányozni fog a hangulat, a programok, a többiek és az epres pocky na meg a sok cosplayer. :( De sebaj, megyek majd SakuraConra, és bepótolom az idén ősszel elmaradottakat... :) Mindkét nap cosplayelni fogok, vagyis fogunk Nazunával. Addig pedig beérem azzal, hogy Sora elhozza nekem a cuccokat, amiket rendeltem vagy venni akarok, és con után odaadja nekem! ^^

Ja igen... Gondolom nem újdonság, hogy elkezdődött a suli. Tök jó fej az új osztályfőnökünk, egész tűrhető az órarendem, nincs énekkar (áááááá *szniffff* TT__TT), na meg írtunk már négy dolgozatot... Az egyik irodalom volt, a másik kémia, a maradék kettő meg egy töri teszt és egy töri esszé, amik nem sikerültek valami... khm... fényesen... Amúgy nem tudom, miért de mostanában ezek ellenére élvezem a sulit. Órák után mindig lemegyünk a játszótérre (játszótér... XD... csak annyi, hogy ez az egyetlen pados -és hintás XD- hely van a suli közelében) fiúk-lányok, aztán elvagyunk estig vagy a szakkörök kezdetéig.

Nos, az úgy volt... XD Szóval szerencsére már nekem is van valakim. ^^ Istenem, de könnyű ezt neten elmondani, mint élőben! XD Csak gondoltam, ide is leírom, nehogy furcsa legyen, hogy voltam x helyen a barátommal. Bár ez nem hiszem, hogy problémát okozna ezzel a "rengeteg" olvasóval! :D Na mindegy; úgyhogy most tiszta boldog vagyok, meg tök jól telnek a napjaim. Vigyorgok, mint a hülye... na jó, ez nem teljesen igaz. A számtech tanárom meg azzal piszkált minket, hogy mindhármunknak egyszerre lett barátja a barátnőimmel (egy hét eltérés a maximum XD). Hát aztán ez van. :3 De Nuriko akkor is favorit!!! X3

A legjobb élményem ezen kívül az osztálykirándulás volt! :) Elhatároztuk ugyanis az osztállyal meg az osztályfőnökkel, hogy elmegyünk Velembe a Szent Vidhez biciklivel és sütünk egy kis szalonnát, vagy ki-ki amit hoz. Mindezt szeptember 12-ére terveztük, azonban a meteorológusok nagy esőzést ígértek. Délelőtt lehetett látni az Alpokalja felől jövő felhőket, azonban gyönyörűen sütött a nap, ezért elindultunk. Azonban az osztályfőnökömnek leeresztett az első biciklikereke, ezért el kellett mennünk felfújni. Időközben én is kiszúrtam, hogy a saját kerekem szintúgy le van eresztve. Hosszas tortúra után kiderült, hogy szelepproblémája van az én drága biciklimnek. Hát így azért mégsem tudtunk elindulni, úgyhogy úgy oldottuk meg a dolgot, hogy itt hagytuk az egyik benzinkúton lezárva a biciklimet, én mentem a Kinga biciklijével, Kinga meg felült a Tomi mögé motorra. Hát jól van, 20 perces késéssel el is indultunk, verőfényes napsütésben. Volt aki bírta az élboly tempóját, volt aki nem. Tomiék voltak a sereghajtók, aztán szépen haladgattunk Bucsun keresztül Bozsok felé. Egyszer valami miatt megálltunk. Mivel én kicsit hátrébb tekertem a Katával, ezért még távolabbról, tekerés közben azt látom, hogy a Csenge kidől a biciklivel, véletlenül ellökve a Rékát. Kiderült, hogy a sárhányó beakadt a küllőkbe, ezért nem lehetett a biciklivel rendesen menni, úgyhogy Tomi biciklikulcs elő, sárhányó leszerel. Közben az osztály eleje elindult, és nagyon belehúztak, úgyhogy legközelebb Bozsokon értük őket utol. Elég késő volt már, szóval felmentünk a hegyre (vagyis inkább feltoltuk a bicikliket), és egy kicsi, de meredek domboldalra (a hegyen belül), és elültünk tüzet rakni, meg szalonnázni (bár én vittem almát meg krumplit is). Aztán amint meggyulladt a tüzifa, elkezdett szemerkélni az eső, de ez a tűz melletti dögmelegben senkit sem érdekelt. Nagyon finom volt minden, Balázs bá' vágott nekünk nyársakat néhány földön talált gallyból, aztán elsütögettünk. Amint eloltottuk a tüzet, elkezdett esni az eső, de ezúttal elég intenzíven, és hát voltak páran, akik nem hoztak esőkabátot, vagyis úgy mondanám, hogy az osztály nagy részénél -beleértve az osztályfőnököt is- nem volt. Én szerencsére nem így voltam a dologgal. Aki amit tudott, magára vett, így előkerültek a pulcsik és a láthatósági mellények, majd a 9.B elkezdett Bozsokról hazatekerni Szombathely felé az esőben... :D Az eső ellenére marha jó volt; beszélgettünk közben, sőt a lányok a hátam mögött még énekeltek is. Aztán mentünk hárman: Fanni, Zsófi meg én, amikor egyszercsak a Zsófi sikítva kikerüli a Fannit, majd én is. Mindössze annyit láttunk, hogy valami fekete dolog leesett az út szélére. Később meg kellett emiatt állnunk, ugyanis kederült, hogy a Fanninak leesett a pedálja, tehát a Tomi és a Kinga leálltak megszerelni a biciklit. Na jó, megcsinálták, és beértek minket. Épphogy tekertünk egyet indulás után, a Réka kiabál hátul: -Leesett a láncom!! Na akkor meg ezt álltak le megszerelni. Hazafele azt beszéltük, hogy mégegy ilyen szerencsétlen, de jó hangulatú osztálykirándulást csakis a mi osztályunk képes összehozni... :D A régi úton Bucsu és Szombathely között bekapcsoltam a mobilomban a zenelejátszót, és üvöltettem a Rolling Star-t. :) Aztán a benzinkúton visszacseréltük a bicikliket, és a Kinga eljött velem hazáig. Sokan lettek ezután betegek, és a fél osztály még most is tüsszög, de mindent egybevetve ez volt az eddigi legjobb osztálykirándulásunk! :)

Amúgy újabban problémám van a Slayers Revolutionnel, mert csak .ass feliratot szedett le hozzá a gép, amit meg nem olvas a BSPlayerem. Eddig volt .srt, és még az olvass el dokumentumban is írva volt, hogy van hozzá .srt is, de én nem találtam benne ilyet, úgyhogy egyenlőre csak a 8. részig láttam. Na mindegy, ennek majd utánanézek és valahogy megoldom. :) Na mára azt hiszem, ennyi volt a blogolásból; megyek, megnézem az AS fórumot, elvégre is ma még nem jártam ott. :)

~TokiMi

Szólj hozzá!

Címkék: anime iskola osztálykirándulás


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr84672053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása