~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2008.12.28. 22:32 Naru-chan

ハチミツとクローバー

Teljesen Hachikuro fanatikus lettem ebben a két napban! Tegnap ugyanis kitaláltam, hogy letöltök egy részt, és kiírok belőle pár idézetet, ami annyira tetszett. Na ebből az lett, hogy folyamatosan töltöm le a részeket, nézem őket, és írom ki belőlük a szebbnél szebb gondolatokat. Már két és fél A4-es füzetlap tele van velük, összesen 5 részből. Nagyon szép gondolatok vannak benne, talán ez varázsolt el. A másik meg a zene, az valami gyönyörű! *_* Különösen az endingek és a Spitz betétdalai tetszenek nagyon. Pontosabban egész nap őket hallgatom... Olyan hangulata van, hogy az egyszerűen utánozhatatlan... *_* Azt hiszem, örökre a josei műfaj rabja lettem, de nem igazán bánom! :)

A mai napom egész jó volt. Délután az egyik haverommal elmentünk sétálni, aztán mivel marha hideg volt, beültünk a mozi melletti kávézóba. Annyi mindenről beszéltünk, tök jó volt! :D Eldöntöttük, hogy megtámadjuk Pestet, és elmegyünk a Vámpírok Bálja egy délutáni előadására, de már korán felmegyünk, veszünk békávé napijegyet, elmegyünk a SakuraZakába, a Manga Kissa-ba meg egy fotós kávézóba (hirtelen elfelejtettem a nevét... ><). Aztán majd este hazakeveredünk... XD Szerintem a Zakában én leginkább kitűzőkeből fogok bevásárolni, legalább az sem marad conra, és ott majd másra költöm el az amúgy sem túl sok pénzem... :) Amúgy még kaptam tőle karácsonyra három kidolgozott fotót, nagyon szépek, majd veszek hozzá keretet és kirakom őket. :) Aztán hazaértem, és anya odaadta a hatezer forintot, ami még járt nekem karácsonyra (nem tőle). Én pedig kisebb filózás után döntöttem, és rendeltem a Mangafan webboltban... Ha minden jól megy, hamarosan bővül a kis gyűjteményem a Death Note 2. és 3. kötetével, amiket már lehet boltban is venni, míg a másik kettő, nevezetesen a Nana 3 és a Kenshin 5 csak webboltban rendelhető. Így aztán nem várom meg, amíg kiadják őket a boltban. Remélem, már holnap feladják postára, és mihamarabb ideér! X3 Amúgy ha már Pest, akkor AS fórumtali! Legközelebb februárra szervezzük, előbb sajnos nem mindenki ér rá a vizsgaidőszak miatt. De jó lesz, most már én is el fogok menni! :) Chiakival ha mást nem, Pesten a vonatról való leszállás után találkozunk, addig pedig Ayumi-channal leszek, mert velem szeretne jönni, meg egyedül nem engednék el. Hinageshivel pedig megbeszéljük, hogy hol találkozzunk! ^^ Már nagyon várom, biztos jól fogjuk magunkat érezni! :)

Na megvoltak az ünnepek is, meg a szokásos családlátogatási kör. Dec. 24-én délelőtt apunál, este itthon; 25-én naközben anyai nagyszüleimnél, este anyuék haverjainál. (Ez nagyon jó volt! Volt egy velem és Sorával kb. egykorú lány, és nagyon sokat beszélgettünk nagyon sok mindenről, tök jó volt! ^^) 26-án apai nagyszülőknél voltam. 27-én délelőtt végig aludtam, délután merchandise oldlakat nézegettem különös tekintettel az anime figurákra (egész InuYasha arzenál lesz nálam a végére...); meg akkor az első bekezdésben folytatódik... :D Most nézek rá a mai Hachikuro rész töltésére, veszett lassan mászik a gépemre... Na nem baj, én ráérek kivárni. Megyek, azt hiszem ennyi mára. Belemerülök a Hachikuro zenéibe, és elleszek... Amúgy holnapután megyek személyit csináltatni tizenöt éves fejjel... XD Meg várom a Mangafan cuccaim postára adásáról az e-mailt... és a Hachikuro zene csak szól...

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony manga barátokkal hachimitsu to clover


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr9846028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása