~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.01.20. 22:21 Naru-chan

A nap fénypontja: Chrno X3

Jól gondolod, most nem blogot kéne írnom, hanem házit. De elég sokat (vagyis csak soknak gondolom, de csak pár sor) ki kell írnom magamból. A mai napom gyakorlatilag abból állt, hogy elzárkóztam a saját kis világomba és ott sajnáltam magam. Nem tudom, mitől jött rám ez az emó stílius, de sürgősen le kéne szoknom róla... Aztán a nap fénypontjaképpen megvettem a legújabb Mondo-t (egyébként AS gyűjtő vagyok, de a Mondo poszterek néha elcsábítanak.. na meg a fő cikk is XD), és most a falamon újabb üres területet borít óriásposzter, a Chrno-s felével kirakva. X3 Most nagyon imádom azt a falamat. :) Már alig várom, hogy megjelenjen a Chrno manga. Apropó mangák: történelmi pillanat; beértem magamat a magyar mangák vételével és nincs kiadva a gyűjteményem köteteiből újabb egyenlőre, úgyhogy most nincs mit olvasni (csak Mondoban Chrno mellékletet :D), ezért számtechen ahelyett, hogy az Access "csodálatos" világában merültem volna el, elolvastam Watase Mint de kiss me c. gyűjteményeskötetének utolsó one-shotját, illetve a Wake up, Nakago!-t, amin majdnemhogy fetrengtem a röhögéstől (ami valljuk be itthon is elég érdekesen néz ki, hát még a számtech terem padlóján...). Amúgy animékből is belehúztam mostanában. Nemrég néztem meg a Chrno Crusade-ot (igen, innen a nagy imádat :P), valamint egy hétvége alatt a D.N.Angelt és most küzdök a Love Hinával. Lassan minden évek óta tervezett animét beérek... Lassan. Hamarosan megkapom az AS első számát (igen, sikerült szereznem másodkézből >=3), mire azt elolvasom, megjelenik a legújabb. Van egy olyan érzésem, hogy nem nyertem a múltkori nyereményjátékban... ^^" Na lassan neki kéne állnom a házimnak, mert nem lesz belőle semmi... (Ráadásul még olvasni is akarok... ><) Bezzeg blogot írni azt van időm. Nem baj, ritkán jön rám a kényszer, úgyhogy amikor mégis, akkor írnom kell egy postot. Na most már tényleg házit fogok írni. Chuchu! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: manga chrno crusade


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr94892176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása