~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.04.08. 14:32 Naru-chan

ChibiCon, Suttogó füzesek, 9700, tavaszi szünet és egyebek

Ebből a címből laikus ember nem sokat ért. Animefan kicsit többet, szombathelyi még többet, de csak kevesen az egészet. Ezért gondoltam, leírom. :P :D Az egész kezdődött szombaton, az első szombathelyi ChibiConon. Nagyon élveztem, és beszereztem pár apróságot is. :) (Természetesen csak az animés dolgok számítanak a képen. :D) Ayumi-chan szavaival élve elég volt engem kitámasztani a DDR-hez és én ott elvoltam egész nap, ami nagyrészt igaz is. De voltam előadáson, tombolán (ott nyertem a puzzle-t), para paráztam és ettem onigirit és sushit is! ^^ Elvileg meg lesz ez rendezve még később is, úgyhogy nagyon várom, mert nagyon jól éreztem magam! :) Sajnos este nem tudtam ott maradni, (egyrészt mert nem ajánlatos egyedül sötétben mászkálnom, másrészt) mert másnap táncversenyem volt. Hát az olyan szokásosra sikerült. A reneszánsz formációval vittük a kupát, társastánc standardben egy nagyon erős mezőnyben döntősök voltunk (5. hely), latinban pedig 7-9. helyen holtversenyben voltunk. Aztán jött a hétfő, és a hétfő este fénypontja, a Showder Klub, ami megint nagyon jó volt. A kedvenceim voltak benne, mint például Kiss Ádám és KAP. Mondjuk mindenkit szeretek benne, de őket különösen. :D Másnap, azaz kedden volt nekem a héten az utolsó nap suli, ráadásul délután színház maratont tartottunk, azaz a színházbérletesekkel 3-ra mentünk (fél 3-ig volt óránk) a Suttogó füzesekre, ami az MMIK-ban volt. Ez a tulajdonképpen bábszínházi darab egy cigány legenda alapján készült, és nagyon sokrétű tartalma volt. A végén majdnem elsírtam magam, mert nagyon szívbemarkoló történet volt. Ezután megnéztük a díszletet, majd szépen lassan átsétáltunk a kábé 3 percre levő színházba a 9700 című darabra. A cím gondolom a város irányítószámából jöhetett, hiszen egy szinte csak szombathelyiek által érthető színdarabról volt szó. De rengeteget röhögtem rajta. 3 órás volt, közben egy szünettel, de nagyon megérte, mert nagyon élvezetes volt, ilyen sokat régen röhögtem. :) Olyan fél 9 utánra keveredtem haza. :D De nem volt baj, hiszen a mai napon meg ki voltunk kérve a suliból, mert mentünk Vépre fellépni. Még fellépés előtt megrohamoztuk a játszóteret; mondanom sem kell, hogy elég viccesen néztünk ki. XD Készült pár jó kép is, szerintem sokat fogunk röhögni, ha visszanézzük majd őket. :D A fellépés az oka annak is, hogy ilyen korán hazaértem, és már itt ülök a gép előtt, és írom a blogom, közben meg töltöm le a NANA-t. Ha már így rátértem az animékre, kicsit írok róluk is. Szóval tegnap elkezdtem a NANA-t animében, japánul. Hát nagyon tetszik, de erre számítottam, hogy tetszeni fog. :D Ezen kívül elkezdtem még a K-ON!-t is, ami egy aranyos zene-slice of life anime, majd végre az FMA Brotherhood-ot is, amit megint csak imádok! X3 Ezen kívül elkezdtem még a napokban egy őrült, de aranyos ONA-t is, az Axis Powers Hetalia-t, hát az is kegyetlen, de érdemes megnézni. :D Rájöttem, hogy ha már úgyis van angol felirat a Slayers Evolution-R-hez, akkor rendezek ma este (mert bemegyek 3 körül a suliba számtech szakkörre meg ECDL-re) egy Slayers maratont, és végignézem az új sorozatát. :D Bár igaz, hogy most a NANA-t töltöm, de ezesetben ez mellékes. :D Hát azt hiszem, ennyi voltam egyenlőre mára. Kitört a tavaszi szünet, mindenki kiránduljon jó sokat és nézzen sok animét a maradék időben! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: színház anime helyi con


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr41053900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása