~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.04.11. 18:55 Naru-chan

Higashi no eden

Jelenleg ez az újdonság az anime listámon. (Meg a fél perce megpillanott Natsu no arashi, valamint a hajnalban gépemre mászott Shangri-la, amiket még nem néztem meg.) Tegnap jött ki az első rész angol felirattal, én pedig nem voltam rest és megnéztem. ^^ Első rész alapján összefoglalva: naaaagyon tetszik!!!! X3 Nem tudom megfogalmazni, mi ragadott meg benne. Na jó, megpróbálom. Talán a rejtélyesség, ami nem abból áll, hogy titkok vannak, hanem abból, hogy nem tudni semmit. Szerintem nagyon szeretni fogom ezt az animét. Bevallom még anno egy táblázatból szúrtam ki kép alapján ezt a sorozatot. A borítóján Umino Chika rajza volt. Mondom: Hm, ez biztos jó lehet, hiszen nálam Umino Chika neve fémjelezi a remek néznivalót. Nos igazából itt ő "csak" a karakterdesigner, de ez máris sokat segített abban, hogy élvezetes legyen számomra az anime nézése. A másik, ami rádobott egy lapáttal, az a zene, de az valami fantasztikus. A hangulata nekem abszolút visszaadja az anime hangulatát. Na persze nem csak ezek, hanem a rövid ismertető és a trailer is meghozta hozzá a kedvemet. Mindent összevetve nagyon nagyon várom a jövő csütörtököt, mert elvileg akkor jön az új rész! X3 Mostanában igen rákaptam az anime újdonságokra, bár fogalmam sincs, miért. Talán az lehet az ok, hogy most a tavaszi szezonban összejött pár tényleg nagyon érdekesnek ígérkező anime, amit szívesen követek nyomon és nem bírok velük várni. :D Ilyenek ugye a Higashi no eden (elverázsolt már elsőre~ ^o^), a Fullmetal Alchemist Brotherhood (ami megint csak nagyon tetszik :D), a K-ON!, aminek tegnap jött ki angol subbal a 2. része :D (ez is király; imádom az ilyen zenés sorozatokat ^^), valamint amik nemrég keltették fel az érdeklődésem, a Shangri-la (cím és rövid ismertető alapján ugyanabból a listából, amiből a Higashi no eden van) és a Natsu no arashi (rövid ismertető és trailer alapján). ha befejeztem ezt a postot, akkor szerintem meg is nézem mindkettőből az első részt. Van pár nem futó sorozatba tartozó dolog is, amiket mostanság nézek, de szerintem már említettem őket (Chi's sweet home, NANA, Detective Conan (tévében), Rurouni Kenshin és a Slayers ER, aminek az utolsó rész feliratos verziójára várok), valamint van 3 ONA is, amit figyelemmel követek (szintén említve: Suzumiya Haruhi-chan no yuutsu, Nyoro-n Churuya-san és Axis Powers Hetalia). Hát szóval mostanság jó sok animét nézek. Régebben hülyének néztem, aki ennyit nézett egyszerre, aztán most, hogy én is ezt csinálom, rájöttem, hogy nem akkora lehetetlenség, csak sok futó sorozatot kell nézni. XD Szóval mostanság ez a helyzet. Amúgy agyba-főbe hallgatom a Higashi no eden OP-jét, a Falling down-t az Oasis-tól, nem bírom megunni. :D Hű, mennyi mindent írtam már eddig! :D És még azt le sem írtam, hogy ma rámjött a con hangulat és ezzel együtt, hogy sietnem kell a cosplay varrással (mert Sora itt varrta mellettem a loli ruháját, nekem is muszáj volt valamit kezdenem magammal, mert tényleg nagyon rámjött), úgyhogy valamicskét haladtam. A jó hír az, hogy a kabáton és a sapkán kívül már mindenhez megvan az anyag, mert itthon találtam egy kis felesleget. :D Viszont a kabátot semmiből nem lehet átalakítani, azt varrnom kell majd... A sapka meg kész rémálom lesz... X'D Na meg keresnem kell valami vékonyabb térdzoknit, mert ez a sízokni nem állapot ebben a melegben (mármint nem vehetem fel mégsem ehhez, mert szétsülnék benne), úgyhogy lesz nekem még túrám a városban arról nem is beszélve, hogy keresek a ruhámhoz nagy zöld köveket. Na szerintem ennyi voltam mára. Megyek anime újdonságokat nézni, mert nagyon érdekesnek tűnnek! ^^ Meg azt sem akarhatom persze, hogy a környezetem megőrüljön a Falling down-tól... XD Na bye meg chu mindenkinek! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: anime cosplay k on higashi no eden fma brotherhood


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr121059828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása