~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.08.30. 17:05 Naru-chan

Május

Huhh, hát hihetetlenül régen írtam. De azért pár rövid jelentést teszek arról, merre is jártam, meg miket csináltam. Aztán áttérek megint a rendszeres blogolásra. Igazából úgy csinálnám rendszeresen, csak aztán mindig elfelejtődik, mert Egy rakás programom lesz... ^^" Na de akkor lássuk... (Egyébként a bejegyzés képe a névnapomra kapott orchideák - mostanában sajna eléggé gyötrődnek szegények... T__T Azért remélem, majd egyszer újra kihajtanak...)

Quadrille - Idén is részt vettünk - sajnos elég erősen megcsappant létszámmal a Quadrille nevű európai tánco Guiness-rekordkísérleten. Csak az utolsó napra tudtunk elmenni - holott egész héten zajlottak a próbák -, de meglepően hamar eszembe jutottak a tavalyi mozdulatok, hiszen minden évben ugyanazt táncoljuk. Egyébként idén már pólóra se volt pénze a városnak, szóval az lett kiadva, hogy a lányok fehérben, a fiúk pedig feketében jöjjenek - ami azért (már a fekete) elég beteg ötlet volt, tekintve, hogy aznap hatalmas hőség volt, és annyira tűzött a nap, hogy leégett hátul a nyakam... ^^" (Hát igen, aki két copfba rakja a haját...) Itt egy kép:


Rohonc - Na, hát az úgy volt, hogy kis baráti körünk gondolt egyet, hogy ugyan már, ha ilyen közel vagyunk, menjünk el a rohonci tóhoz biciklivel, aztán fürödjünk egyet. Hát, így is tettünk, aztán lassan, de biztosan odaértünk, és még lassabban és biztosabban megtaláltuk a tavat. xD Bár elég hideg volt a víz, fürödtünk kicsit, ettem jégkrémet, elkapott minket egy hatalmas zápor, röpiztünk, meg még ki tudja, miket csináltunk, de jól éreztük magunkat. ^^ Erről is itt egy kép (Foglaljuk a stéget ^^):


Osztálykirándulás - Hogy tizedikben nem sikerült lemenni, most ellensúlyoztunk a tizenegyedikes osztálykirándulással. Az úticél ismét a Balaton volt, ezen belül is Balatonakali, ahol 2 éjszakát, összesen 3 napot töltöttünk. Az első nap péntek volt; elég korán indultunk, de cserébe korán oda is értünk. Kora délután tollasoztak páran, kártyáztunk, meg tollaslabdát szedtünk a háztetőről (meg iskolai röplabdát egy fenyőfáról, ahova felmásztam STRANDPAPUCSBAN fát rázni xDDD), majd megcéloztuk a strandot. Jött az elmaradhatatlan jégkrém, fürdés, osztálycicázás a vízben (na jó, kevesebb, mint a fele játszott csak, de poén volt, az osztályfőnökünk is beállt :D), majd osztályröpi a parton (bár én ezt csak néztem xD). Az estéről, hogy úgy mondjam, bővebben nem itt számolnék be, olyan osztálykirándulásosat képzeljen el mindenki, saját ízlése szerint. :D Megjegyzem, én mindenre emlékszem, bár nem is volt mitől felejtenem. :D Jaj, viszont a leírható része az, hogy ücsörögtünk kint a faházaink előtti teraszon, beszélgettünk, rágcsát ettünk, és egyszer csak elkezdett fújni a szél, és jött egy hatalmas, dörgős-villámlós vihar. Na, hát mondom "szuper". Eléggé félek a villámlástól, de az osztályommal ezt is kibírtam. :D Kivittük a teraszra a takarókat, és azzal beburkolózva ültünk tovább kint, és folytattuk a beszélgetést. ^^
Másnap, szombaton folytatódott az esti rossz idő, fújt a szél, esett az eső, és hideg volt. Volt rajtam egy vastagabb póló, egy vékonyabb kardigán, egy vékonyabb szabadidőfelső és egy ősszel is simán hordható pulcsi, plusz a nyakamba csavarva sálként a boleróm (alul természetesen hosszú farmer, zokni, sportcipő), és úgy éppen nem fagytam meg. Na azért nem mindenki volt ilyen felkészült, mint én, na de sebaj, irány kirándulni! :D (A kísérőtanárunktól kaptam kölcsön egy esernyőt is. ^^) A cél aznap Balatonfüred volt, amit rendesen körbejártunk, de én nagyon jól éreztem magam a hideg ellenére is. ^^ Kisebb csoportokra bomolva (az enyém konkrétan két fős volt xDD - egy barátommal mászkáltunk a városban) szétszéledtünk várost nézni meg ebédelni. Mi megnéztük a Balatonparti részt, főleg a sétányt, és elmentünk a szívkórház előtti forráshoz is, és megkóstoltuk a vizét. Még évekkel ezelőtt voltam ott, és nem teljesen ilyenre emlékeztem - bár a sétányra nem is nagyon emlékezhetek, hiszen azóta felújították, és nagyon szép lett! ^^ Utána csatlakoztunk egy nagyobb csoporthoz az osztályban, ettünk pizzát, a fiúk Forma-1-et néztek, sőt, még a töritanárunkat is láttuk! :) Utána megkerestünk egy cukrászdát - bár én tele voltam a pizzával, kávézni meg nem szoktam, szóval nem fogyasztottam semmit -, majd lementünk a kikötőhöz sétálgatni, aztán lassan visszaértünk a gyülekezőhelyre, majd vissza vonattal Balatonakaliba. Az este az előzőhöz hasonlóan telt, annyi különbséggel, hogy amíg be nem sötétedett, pingpongoztam kicsit. ^^
Másnap, vasárnap szintén nyugis, fürdős nap volt, bár én nem mentem bele a vihar miatt lehűlt Balatonba. A parti sziklákon ültem, hallgattam Buono!-t, és az előző nap vett rejtvényújságomat fejtegettem. Hamar el is telt a nap, és indultunk haza, de szerintem mindenki nagyon jól érezte magát. Rengeteget fotóztam; vannak fent képek a facebookomon is (már akinek ismerőse vagyok :D), de ide is rakok ba egyet, ami az osztályröpi (persze kb. a negyede játszott csak :D) közben készült:


Na, hát ennyi történt májusban, még kicsit többet is írtam róla, mint gondoltam, hogy fogok. A legközelebbi postban azt hiszem, a nyárról fogok írni. Vagy ez, vagy a Buono! új megjelenései, és a °C-ute meg a Buono! live stream jelentéseim jönnek.

Szólj hozzá!

Címkék: tánc osztálykirándulás barátokkal


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr383191018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása