~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.07.27. 22:51 Naru-chan

Nyár van :D

Hát, emberek, nyár van, és mutatja is a mostani napokban produkált hőrekordjaival... Idénb még nem is voltam strandon, pótolni! OO Meg még a Holdfényligetbe is el akarok ugrani, csak össze kell szervezni a többiekkel. :D Előtte viszont megyek mamámékhoz 4 napra kötelező olvasmány-dömpingre, hiszen valamikor azt is el kell olvasnom (ott meg legalább nem vonja el a figyelmemet semmi). Az idei listám (tudom, senkit nem érdekel xD): Hoffmann: Az arany virágcserép; Puskin: Anyegin (ezt már elolvastam :D *büszke magára, tekintve hogy az említett könyvet nem sokan gyűrik le*); Stendal: Vörös és fekete (ez állítólag nagyon jó :)); Balzac: Goriot apó (címhez képest ijesztő hossz, remélem, hamar sikerül legyűrni); Katona József: Bánk Bán; Vörösmarty Mihály: Csongor és Tünde; Arany János: Toldi estéje; Petőfi: Az apostol. Ennyi lenne, egyik sem túl hosszú, úgyhogy talán még az is előfordulhat, hogy idén (tavallyal ellentétben) minden kötelezőt elolvasok. Na térjünk át kicsit az elmúlt hétre, amikor is nyaralni voltam, és Anyegin olvasáson meg fanfic kiötlésen kívül nem sokat csináltam, de azt a nem sokat azért leírom. :D Egyik nap elmentünk rendkívül újszerű, márka nélküli, sebességváltó nélküli, kicsit hangos és lötyögős biciklin egy Sajó-hídig, ami olyan labilisnak hatott, amikor végigmentünk rajta biciklivel, hogy vártam, mikor érek át a túlpartra, de a legviccesebb mégis az volt, amikor végiggyalogoltam rajta, és mozgott az egész. Ezen kívül még ellátogattunk Szlovákiába, és jópénzért felmentünk a Tátrába (felvonóval), de felhős is volt a csúcs, a gatyánkat is elkérték volna érte, így aztán eggyel lejjebbi megállóig mentünk, de megérte, mert nagyon szép volt. A törpefenyők szintjén voltunk már, nyár közepén elfért rajtam a dzseki, de gyönyörű volt, a levegő pedig olyan tiszta, hogy élvezet volt ottlenni. Az egyetlen hátránya ennek a külföldi kirándulásnak, hogy akikkel találkoztunk alkalmazottakkal (parkolóőr, pénztáros), senki nem beszélt angolul meg németül, így aztán kézzel-lábbal ugyan, de túléltük. :D Hazafele beugrottunk Budapestre, a Vidámparkba, ahol kipróbáltunk egy egész új játékot, a Top Scant (nem összekeverendő a régebb óta meglevő Top Spinnel, amin szintén ültünk), ami komolyan mondom, kívülről durvábbnak néz ki, mint amilyen bent lenni, mindegy, hogy a "küllő" tengely felőli részén vagy a szélén ülsz (próbáltam mindkettőt). Voltunk még az Elvarázsolt kastélyban is - csak a nosztalgia kedvéért :D - a fa hullámvasúton, a Hiphopra is felültünk Sora öccsével, és a szabadesésen is voltunk - némelyiken ezek közül többször is. :D Úgyhogy ez történt velem nyaralás alatt.

Most egy kis anime téma: Megírtam életem első Detective Conan fanficét; olyan kis béna lett, ennek ellenére az angol nyelvű verzióját már azt hiszem hárman (nekem ez igenis nagy szó xD) is a kedvencek közé tették. *-* (Akit érdekel, a NaruWeben (oldalt a linkek között az oldalam) talál linket az angol verzióhoz (Fujimoto-chan on FanFiction.Net bannert kell keresni), illetve a xanimex-en megtalálható a magyar verzió is - a link szintén fent van a NaruWeben.) Most éppen egy újabbon munkálkodok Bailamos címmel (nem véletlen címválasztás - Enrique Iglesias azonos című száma adta az ihletet), remélhetőleg még ma befejezem, aztán ha lesz rá időm, lefordítom angolra is, és megy FanFiction.Net-re. Amúgy ha már a fordításoknál tartunk, nemrég nagyon megijedtem, hogy a Kyoukai no rinnének nem lesz tovább angol fordítása (anélkül hogy lehetne általam magyar?), de aztán tegnap megtaláltam 11-13. fejezetig őket, így most teljes boldogságban úszok, holnap meg remélhetőleg nekiállok beírni az immáron üres scanekbe a fordítást. Aztán így anime-manga témába tartozik az is, hogy megnéztem a Rosario + Vampire-t is; egész szórakoztató kis anime, nálam 8/10. Az FMA Brotherhood fanságom teljes gőzzel tombol, és mindig várom az új részeket. Detective Conan mangát pedig nemrég továbbolvastam, az is nagyon jó. :) Aztán megnéztem a DC 9. OVA-jét, és nagyon jó lett, volt benne poén is és szívszorító részek is, aki szereti a DC-t, nézze meg, bárhol is tart, mert érteni és imádni fogja! :) Aztán legújabb "agymenésem" a Nodame Cantabile, aminek tegnapelőtt kezdték a tévében a vetítését, és máris nagyon várom a további részeket (a zenéi pedig szuperek! X3) Ja és még egy animés hír nálam: befejeztem a Hetalia első sorozatát, kíváncsian várom az újabbat, hihetetlen hülyeség az egész, de jóó! :D Ma egyébként megvettem az új AS-t, még alig olvastam bele, de már most imádom. Ja és a mai nap legnagyobb híre: mehetek NyaConra! X3 Előtte héten pedig NatsuCon Szombathelyen az Empire-ben. Remélem, most sikerül DDR-t nyerni: :D:D NyaConon egyébként remélem, be tudom szerezni végre a Lina sellőmet, na meg most már pár Detective Conanes fancuccra is fáj a fogam... :D Ennyi lennék így a 23.00-ás blogleállás előtt, megyek Bailamos-t írni, mert Reiko-chan már türelmetlenül várja. :) Byebye! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: könyv utazás fanfic nodame cantabile detective conan rosario vampire


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr131272707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása