~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.08.07. 20:00 Naru-chan

Bevásárlás

Ma voltam a városban (biciklivel of course :D) bevásárolni pár cuccot suliba. Hát mondhatnám, hogy összevettem minden hülyeséget, és azt is duplán, de most van minden. XD (Észrevételem, hogy 70 laposnál vastagabb spirál matekfüzetet nem leht kapni. Kérdem én: Miért?! Így is eltartott egy darabig, mire a sok Pókember és Hannah Montana körül előástam egy normálisat. Leckefüzetnél szintúgy bányászt kellett játszanom, mire egy normális borítójút találtam, tudniillik én leckefüzet nélkül elveszett ember vagyok. Komolyan. XD) Mindent kaptam is, egy dolgot kivéve: lefűzőbe való nejlontasakok. Vagyis kaphattam volna, darabjában számolva, de nekem jobban jött volna egy min. 10-es csomag belőle (vagy 100-as, ahogy tavaly is találtam). Minek a lefűző? Mivel most, ahogy megnéztem, milyen füzetek kellenek, majdnem elsüllyedtem a németes lapjaim között (az angolosok már lefűzőben voltak), így kiötlöttem, hogy abban lesznek a lapok. Majd persze az újak, a kilencedikesek el lette süllyesztve a fiók mélyére. Aztán pár dolgot nem a városban akartam venni, hanem itt a suli melletti papírboltban, szóval ott is jártam, és találtam animés vignettát. XD Igen, azt, amit szerte az országban meg lehet találni, ha ügyes az ember. (Ezen felül a városban az írókézben szerváltam mangás radírt csak úgy jókedvemből na meg persze költsük el az utalványt-felindulásból. XD) Hazafele nagyon viccesen nézhettem ki, mert a biciklim csomagtartójára rá volt csíptetve a messziről is jól kivehetően tömött táskám (szerencse, hogy a könyvtár nyitva volt, és vissza tudtam vinni a könyveket, különben nem fértek volna el az új füzetek meg minden XD), valamint a bal kormányon is imbolygott egy nejlonzacskó, szintén tele papírboltos szerzeményekkel. Aztán ahogy hazaértem hirtelen felindulásból írkáltam is pár dolgot a leckefüzetbe és az írogatós füzetembe. (Előbbibe egy órarendet a hátuljába, utóbbiba a jegyeimnek bejegyző oldalt - nincs ellenőrzőnk, mert digitális napló van - meg osztálypénznek nyílvántartást, nehogy szokásom szerint jól elfelejtsem bevinni. XD) Ami a legfontosabb, hogy az írogatós füzetbe már ragasztottam egy Kid-Conan-Shinichi képet, szóval majd óvatosan kell kinyitnom a fangirlrohamok elkerülésének érdekében. XDDDD Ja meg természetesen mindenhova ragasztottam Mermaid Melody matricákat, ahol még érintetlen felülettel találkoztam. XD Majd valamelyik unalmas délutánomon kinyomtatom a csodálatos mangás füzet-és könyvborítóimat is. :3 (Az egész iskolában a mindent-mangával-és-animével-dekorálok stílusú készülődést bírom a legjobban. XD)

Na készen van a Kyoukai no rinne 13. fejezete is. Yaay! :D Most egy kis pihenő, amíg nem jön új fejezet, de szerintem hamarosan lesz. Mást is kéne fordítani, de ma nincs kedvem. Az egész napom ezzel a sulis mizériával ment el. XD Na meg rámjött (miután megláttam egy jelenetet), hogy én ma márpedig letöltöm és megnézem a Detective Conan 7. mozifilmjét, szóval most azt töltöm. Két részletben lesz, már azt kell mondjam, szokás szerint, de én nem bírom ki, amíg leimádkozza magát torrenten. (Ezért is kerestem direkt letöltést.) XD Szóval így állunk ma. Szerintem most leülök AS-t olvasni, mert Shangri-la-t nincs kedvem nézni, Conan mangához most nincsen agyam (megint angol rész jön, bár a movie 7-et is angolul fogom nézni, na mind1), Reiko-chan Narutoit viszont lehet, hogy folytatom, ha unalmassá válna az AS (kétlem, de hátha mégis XD). Egyébként ma csináltam vacsira tükörtojást, és úgy forgattam fel a konyhát, ahogy a nagykönyvben meg van írva (üres sörösüvegek folytonos felrugdalása a tűzhely előtt, a második tojásfehérjének egy része a konyhapadlón, papírtörlős tisztítás), de legalább nem égettem oda kicsit sem, pedig szoktam. Sikerélmény. :D Na én szerintem eltűnök olvasni. Byebye! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás iskola kyoukai no rinne


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr21295384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása