~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.08.29. 17:12 Naru-chan

NyaCon, nyár vége

Hű, annyi minden történt velem az elmúlt egy héten!... Na hát az úgy kezdődött, hogy csütörtökön lementem Celbe Reiko-chanékhoz. Úgy terveztük, hogy kibiciklizünk a Ság-hegyhez, utána meg elmegyünk a fürdőbe. A Ság-hegy meg is volt, felmásztunk valami tök meredek dombra a hegy tetején, tök jó volt, amikor elkiáltottam magam: I'm the king of the world! (Azért egy ekkorácska hegy tetején ez erős túlzás... XD) Aztán egy még meredekebb oldalán lejöttünk, bár mivel ugye tanúhegyről van szó, így a vulkáni homok elég erőteljesen megfestette a vadonatúj fehér sportcipőmet. XD Na annyi baj legyen. Addig addig voltunk fent a hegyen, hogy mire visszatekertünk biciklivel, fél nyolc volt, és nyolckor zárt a fürdő, szóval azt már hagytuk a fenébe. Aztán este megnéztük a DC 12. movieját. Hát most vagy én nem értettem a lényeget, vagy eléggé lapos volt a sztori. Semmi akció (na jó, egy igen kicsi volt), semmi izgalom. Az előzőekhez képest számomra elég gyengén teljesített. Na aztán másnap indultunk Pestre, a conra, de ráértünk, mert csak 2-kor volt kapunyitás. Reiko-chan keresztanyujánál volt a szállásunk, onnan buszoztunk és villamosoztunk be minden nap conra. :D Na szóval pénteki nap. A lépcső tetején találkoztunk Chiakival, majd együtt kerestünk valami kapuközeli helyet az árnyékban. Egy kicsit ücsörögtünk ott, amikor kiderült, hogy az a kapu nem lesz nyitva, szóval mehettünk át a másik oldalra sülni. De aztán egész hamar bejutottunk a hosszú sor ellenére, és sokkal jobbak voltak a biztonsági őrös tapasztalataink a tavaszi conhoz képest. És akkor bevetettünk magunkat a con forgatagába, egészen pontosan a nagysátorba, ahol egy csomó japán kaját árultak. Részemről hamar le is csaptam egy grillcsirkés sushira, amit csak marha lassan sikerült megennem, de röpke 2 óra alatt sikerült is. XD (Egyébként nagyon finom volt. ^^) Beültünk shougi előadásra és népdalkoncertre a kissátorba, és megtanuluk a programfüzet hátulján levő tanabata dalt is, bár sajna elég hézagosan emlékszem rá... ^^" Ezen a napon a fő helyünk a nagysátor mögötti lépcsősor volt, ahol össze is futottunk Umiékkal. :) A japán kajákból mást nem kóstoltam, kivéve egy falatot Chiaki taiyakijából, az nagyon fincsi volt! :3 (Ez egy hal alakú tészta, és édesbabbal van megtöltve.) Más előadáson nem is voltunk, még a PeCsában levő árusokat nézegettük meg, vettem is egy legyezőt, mert úgy hozta a szükség abban a nagy melegben, szegényem eléggé leamortizálódott, szóval most a másik legyezőm mellett lóg a falon az ajtóm felett. Aztán este beültünk eredményhirdetésre meg tombolára (ugyanis egy MAT kérdőív kitöltéséért mindenki kapott egy tombolajegyet), és Chiaki nyert is egy Sakuragi Artbookot meg egy mobillógót/kulcstartót (Mi a bigyó volt az?) a Narutoból, azt hiszem, egy világítós Sakura volt rajta, de ha megköveznek, sem emlékszem így hirtelen... XD Az eredményhirdetés után jött Nakagawa Karin kotokoncertje, ami annyira, de annyira jó volt! :) Karin-san mesélt nekünk a dalok jelentéséről néha japánul Yuriko tolmácsolásában, néha pedig angolul, ha valami új jutott eszébe. Sőt, tanított nekünk egy bon táncot is! :) Azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy osztatlan sikert aratott a közönségnél. :) A koncert után Chiaki elment Vashékkal bulizni, mi meg megvártuk, amíg tudtak értünk jönni, addig Reiko-chan mp4ét hallgattuk. Na mi mást, ha nem DC-t? :D Aztán jött a szombat. Már rögtön a békávén sikerült magunkra vonni a figyelmet, ugyanis Reiko-chan is meg én is az általa gyárott Shinichis pólónkban voltunk. Szintén a lépcső volt a találkozóhely Chiakival, aki Tenma volt a School Rumble-ből. Vele volt még egy fiú, aki a Touhou Projectből öltözött be Aya fiú verziójának. Szerencsénk volt, mert a pénteken zárva levő kaput kinyitották, így elég hamar bejutottunk a con területére. Ismét megcéloztuk a nagysátrat, bár ott már akkor is akkora tömeg volt, hogy ahhoz képest egy heringkonzerv légüres tér... Hihetetlen, hogy ölték egymást az emberek a pultokig, és én meg a 170 centimmel nem láttam át a száznyolcvanas pult előtt ácsorgó tömegen... >< Na mindegy, mi bementünk köszönni Setiéknek, na meg megérdeklődtem, van-e Lina sellő. Nem volt, de majd lesz következő conon. :) Aznap sem mentünk be napközben túl sok programra. Viszont a kissátorban meghallgattuk a karaoke verseny elejét, na meg persze Sorát, aki a Kuroshitsujiból énekelte a Lacrimosát. (Olyan jó volt... *.*) Közben be-beszabadultunk a nagysátorba, ahol sikeresen vettem egy InuYasha Movie 2 DVD-t (ezt elég olcsón :D), és egy InuYasha Movie 4 DVD-t (ezt csak kicsit olcsóbban az eredeti árhoz képest). Aztán a Delta Vision standja is elcsábított egy Angyalok menedéke 4 erejéig (amit még azóta sem sikerült elolvasnom). Keresgéltem idegen nyelvű mangákat is. Láttam sok Fushigi Yuugit (megvásárlásuktól csak azt tartott vissza, hogy legközelebb én a 13. kötetet akarom beszerezni, és csak azután a többit), meg kerestem InuYasha 18. kötetet angolul (naná, hogy nem volt). A Trillian pultjánál tök jót beszélgettem egy Watase fan lánnyal, akivel kisírtuk magunkat, hogy Watase miért rajzol yaoit ahelyett, hogy folytatná a Genbu Kaident. (Semmi bajom a yaoival. Még azt is lenyelem, hogy Watase rajzol olyat. De miért nem folytatja a Genbu Kaident? TT_TT) Ja és Chiakival a SakuraZaka pultjánál vettünk magunknak NANAs kitűzőket, az övén Hachi van, az enyémen pedig Nana. Ha jól rémlik, másra nem szórtam a pénzem szombaton. XD Ezután Chiaki meg én elmentünk a rendhagyóan családias hangulatú AS fórumtalira. Kicsit már mindenki fáradt volt (lévén nem voltunk hozzászokva a 3 napos conhoz), de jól éreztük magunkat. ^-^ Késő délután bevetettük magunkat a Workshopba, és varrtunk otedamalabdát, bár mire Chiaki meg én végeztünk, a bab már elfogyott. (Másnap töltöttünk bele.) Ezután átültünk a kalligráfiás asztalhoz. Reiko-chan leírta a shinjitsut (igazság) meg Shinichi nevét (meg még valamit, amire nem emlékszem), Chiaki pedig a kibou (remény), umi (tenger), baka (hülye) szavakat, (valamiért biztos vagyok benne, hog ő is írt még). Én az umi-t (még mindig tenger) és a hoshi-t (csillag) vetettem papírra, most azon gondolkozom, hova rakjam ki őket a szobámban. :D Aztán amikor kimentem telefonálni a kültéri színpadra, egy Shinichi fangirl észrevette a pólómat. És igen, érzem, hogy egyre többen vagyunk! :D Este elmentünk a mekibe kajálni, és ettem egy közepes sült krumplit. (Reiko-chan és Chiaki velem ellentétben ettek normálisan. XD) Azért poénos volt a meki tele cosplayerrel... :D Na aztán elkísértük Chiakit a szállására, hogy lerakja a kalligráfiáit meg az aznap vett mangáit. Kicsit keveregtünk a Városliget melletti utcában, de aztán meglett a szállás, közben pedig nagyon jót beszélgettünk! :) Aztán visszamentünk a PeCsába, és beültünk a Death Note - Az utolsó név vetítésére. Illetve befeküdtünk, mert annyi hely volt az emelvényen, hogy kényelmesen el tudtunk feküdni. A vetítés után még beszélgettünk a PeCsa előtt, de elkezdett esni az eső, így Chiaki (mivel gyalog volt esernyő nélkül) visszament a szállására, mi meg újfent megvártuk, amíg jöttek értünk. Vasárnap. Hű, ez volt az ideji con számomra legmozgalmasabb napja! :) Random cosplayem egy iskolai egyenruha volt piros szoknyával, fehér rövidujjú inggel, piros szalag nyakban, fekete térdzokni, barna iskolás cipő. Találkozó Chiakival szintén a lépcső tetején. Ez a nap kicsit esős volt, legalábbis délelőtt, délutánra megint jó idő lett. Az eső miatt a cosplay bejárat mellett is be lehetett menni, szóval mi itt léptünk be a PeCsába. Chiaki lerakta a ruhatárba a hátizsákját, aztán elmentünk meghódítani a firkafalat (Mint előző napokon; minden nap ott virított: Shinichi (kakkoi!!), Hattori Heiji, Kaitou KID (természetesen a KID az 1412-vel keverve, és a kicsi KID firkát mellérajzolva), illetve a Shinjitsu wa itsumo hitotsu!, na meg egyik nap tantei-san is volt.), aztán kimentünk körülnézni a nagysátorban. 11-kor kezdődött az egyéni cosplay performance, előtte valamivel felmentünk a nagyterem hátuljában levő emelvényre, és találtunk magunknak egy zsebkendőnyi helyet, meg egy kedves beszélgetőpartnert. :) Az előadások közül abszolút kedvencem volt Rock Lee, bár állítólag az utolsó fellépő lány is jó volt. A többi annyira nem tetszett. (Rock Lee-re szavaztam. :D) Az utolsó egyéni fellépőt azért nem láttuk, mert mentünk át a kissátorba a zenekvízre. (Ninjamozgással levetettük magunkat az emelvény oldalán, én hozzáteszem, iskolás miniszoknyában. XD) Na hát a zenekvízen a csapatnevünk Kuroi Neko volt. Hát elég keveset tudtunk biztosra, de mindenhez írtunk valamit. Az első határozottan emlékszem, hogy a Chrno-ból volt a Tsubasa wa pleasure line. Később volt egy óriási kedvencem (amit körülnézve úgy láttam, kevesen ismertek fel), az Ayashi no Ceres első endingje, a One. Még egy számnál kaptam fel a fejemet, a Claymore-ból a Danzai no hana-ra. Én szerintem ennyit tudtam biztosra. Chiaki meg Reiko-chan is tudtak pára biztosra, a Narutot, a Sailor Moont, a Pokemont, az Airt, meg hogy az egyik szám Ali Project volt. Azt tudom, hogy egyet jól betippeltünk, a Cardcaptor Sakurát (Az más egyszerűen nem lehetett! XD). Összességében nem volt olyan könnyű, mit ne mondjak, de már a zenekvíz végeztével eldöntöttem, hogy történjék bármi, ezen legközelebb is indulni akarok! :D Aztán visszamentünk az emelvényre, a foglalt zsebkendőnyi helyünkre, és megnéztük a csoportos performance-t. :D Kedvencem a Fullmetalt bírod? nevű csapat volt, rájuk is szavaztam. :) Rajtuk kívül még nagyon jó volt a BATár Royale, a Baka Team Death Peace X-2, és a Borostás kistigrisek előadásán is jókat nevettük. Volt még pár jó, példádul akik a Ludwig Kakumei-ből adtak elő, ott nagyon sajnáltam, hogy nem ismertem az eredeti művet, de Chiaki azt mondta, nagyon jók voltak. :) Volt még egy performance, ahol az előadás maga annyira nagyon nem is fogott meg, de volt benne a Cowboy Bebop-ból Spike, aki annyira állat jól adta elő a karaktert, hogy az hihetetlen! :D Ha valaki nem volt ott, és érdeklik az előadások, keressen rá YouTubeon, mert fent vannak már. :) Na annyira megéheztünk a fangirlvisításozásokban, hogy ismét megtámadtuk a mekit, de annyi cosplayer volt már bent, hogy úgy döntöttünk, elvitelre lesz a kajánk. Kiültünk a PeCsa előtti padokra, én megettem az egy sajburgeremet, és Reiko-chan meg Chiaki is az ő részüket (fogalmam sincs, ki mit evett). Egyszer csak Reiko-chan megszólal, és előre mutat. "Figyeljetek, neki ott nem Conanes táskája van?" Hát fogtam magam, elsurrantam, hogy megnézhessem, és igenlő választ kaptam magamtól. Visszaülök békésen enni a padra a többiek mellé, közben nézem a Conan táskás ismeretlent. Na várjunk csak. Olyan ismerős ez a kék ruha. Jé, na nézd már, de furán fel van zselézve az a hajtincse a feje tetején. Na várjunk... Felzselézett hajtincs. Fekete, rövid haj. Kék fiú egyenruha. Piros sportcipő. És mindehhez Conanes táska. "Baaaaaz! Ez egy... egy .... egy ö... Shi.... ez egy.... Ááá, ez egy Shinichi cosplayer!" Azzal a lendülettel előkaptam a fényképezőgépem, leraktam a táskámra a sajtburgerem, és rohantam fotózni. :D (A cosplayer egyébként lány volt.) Utána egész délután ki sem lehetett kapcsolni rajtam a "Láttam egy Shinichi cosplayert!!"-üzemmódot... XD Aztán kimentünk hátra az udvarrészhez Chiakival (Reiko-chan fotókörútra indult, és részben én is), egyszer csak meghallottam egy ismerős hangszert, a kotot. Hihetetlen, de Nakagawa Karin ott ült a lépcsőn a Mangakissza mögött, és megint olyan szép dalokat játszott! *-* Beszélgetett velünk angolul (meg akivel tudott, azzal japánul, ha arra volt szükség), és felajánlotta, hogy próbáljuk ki a hangszert, Chiaki ezt meg is tette (miután egy japánul tudó lány közbenjárásával Karin-san áthangolta a kotot európai hangfekvésre), és megtanított neki egy magyar népdalt. :) Karin-san hihetetlenül szépen és gyorsan játszotta a dalt másodszori hallás után, ahogy Chiaki énekelte. Aztán Karin-san kérdésére elmondta neki angolul, hogy miről szól a dal. Olyan jó volt! :) A napnak azonban még koránsem volt itt vége. Egyszer csak Reiko-chan megkopogtatta a vállam, majd diadalittas mosollyal felém mutatta a táskáját, ami teljesen olyan volt, mint a Shinichi cosplayer lányé. Annyit bírtam, kinyögni, "Hogy.....?" Mint kderült, a Holdfényteam standjánál lehetett táskákat kapni, és onnan való. Szóval én is vettem magamnak egyet, bár az enyém nem fekete, fehér mintával, hanem fehér, színes mintával. Ezután valamikor találoztunk a karaoke sátorban Umival, és akartunk volna énekelni, de nagyon hosszú volt a várólista, szóval inkább kiültünk a lépcsőkre kicsit beszélgetni; aztán megjöttek Satoék, így elbúcsúztunk. Nagyon örültem, de a nap legizgalmasabb része még csak pár órával a con vége előtt jött... Miután átpakoltam a Conanes táskába, bementük a nagysátorba elköszönni Setiéktől, akik már pakoltak össze, aztán meg bementünk a nagyterembe eredményhirdetésre, ahol megtudtunk az aznapi cosplay performance eredményeit, és ahol hallhattunk a Fullmetalt bírod? csapat előadásának a végét, amit performance alatt elnyomott a sok fangirlvisítás (köztük a sajátunk is XD). Egyszer csak csörög a telefonom... Sora volt az. Mondom mi lehet? Felveszem, és annyit hallok: "Helló, asszem megnyertétek a zenekvízt csoportos kategóriában. A te nevedet meg Chiakiét felismertem, szerintem nézzetek utána." Hát én egy szót nem bírtam kinyögni azon kívül hogy okés, köszi. Becsuktam a telefonomat, ránéztem Chiakira és Reiko-chanra, majd egy mondatot sikerült még kipréselnem magamból a kérdésükre, hogy mi van. "Lányok, azt hiszem, megnyertük a zenekvízt. Coniroda. Most." Aztán kimásztunk a széksorok közül, majd összeölelkezve és visítozva (persze csak halkan, hogy ne zavarjuk a tombolát) próbáltunk kibotorkálni a nagyteremből. Aztán a conirodából leküldtek minket a kraoke sátorba, ahol kiderült, hogy valóban mi nyertük meg a zenekvízt. (Amíg nem volt biztos, el sem mertük hinni.) Összesen 41 pontot lehetett szerezni, ebből mi 18-at gyűjtöttünk be (az egyéni győztes 15-öt). Beszélgettünk kicsit Tukeinonnal, aztán átadták az ajándékcsomagunkat. :) A megnyertük a zenekvízt kántálása közben (nagyon örültünk XD) célba vettük a nagysátor mögötti lépcsősort, hogy elosszuk az ajándékot. :) A nyeremény az AS legutóbbi 3 száma volt, a DVDs verzióból, 3 nyaklánc az Amuletbolt felajánlásából (Oooolyan szépek! *o*), és 3 Narutós mobillógó/kulcstartó, közülük kettő világítós, egy festett. Reiko-chané lett Itachi (nagy Itachi-fan :D), Chiakié ha jól emlékszem, Sasuke, az enyém pedig Sakura (ő volt a festett). Mindhárom AS-t felajánlottuk Reiko-channak, mivel nekünk már megvolt mind, Chiakinak valamelyik DVD-vel is. (Én úgy vagyok a DVD-vel, hoyg vagy leöltöm, vagy kölcsönkérem. XD) Na és hát valahol ott lett vége a connak. Chiakinak ment a vonata, értünk is jöttek, szóval vége volt életem eddigi legjobb conjának. Mert ez bizony az volt. X3 Este Reiko-channal megpróbáltuk megnézni a Lupin III vs. Detective Conan-t, de olyan fáradtak voltunk, hogy a felénél hagytuk a francba az egészet, és inkább aludtunk. Aztán másnap, azaz hétfőn befejeztük a filmet, meg megnéztük a Conan 8. OVA-jét német felirattal, amiből meglepően sokat értettem! XD Hogy mit csináltunk lényegében egész nap, arról fogalmam sincs, de elrepült az a nap is, aztán este visszajöttünk Celbe, és még egy éjszakát Reiko-chanéknál aludtam. Még náluk kiolvastam a Naruto 5. kötetét, így Szombathelyre már csak a 6-7-est hoztam el magammal, majd jövő héten viszem vissza neki suliba.

Kedd délelőtt hazajöttem, de nem aludtam itthon, hanem mentem le megint Toronyba Bogiékhoz sátorozni. Nagyon jól éreztem magam, bár kevesen voltunk, de jó volt megint együtt lenni. :) Szerdán én főztem az ebédet (bolognai spagetti), elvileg egész jó lett. Este meg nekivágtunk a mezőnek az öt kutyával. Másnap, csütörtökön bejöttünk Szombathelyre a tankönyveinkért (és bibíí, sokakkal ellentétben mi alig másfél percet álltunk sorban, már ha az egy embert sornak lehet nevezni), elcipeltük hozzánk (8 kiló mindössze fejenként XD), majd mentünk vissza Toronyba. A fiúk főzték az ebédet (rakott krumpli vmi rafinériával), és finom lett, szóval meg lettek dicsérve. :D Este a fél nyolcas busszal jöttem haza, és egy hét után újra itthon aludtam. XD (Na meg persze néztem a Conant, és a jövő heti rész előzetesénél hatalmas fangirlsikollyal konstatáltam, hogy jön Heiji!!!!!! X3) Azóta megnéztem még a Nodame Cantabile hétvégén leadott részeit (a specialt és a 9. részt), most töltöttem le az FMA Brotherhood 20. részét, majd a post befejezése után megnézem. Tegnap egész nap könyveket meg füzeteket kötöttem (ebbe beletartozott, hogy kerestem és válogattam a borítókra mangás képeket, amiknek idén jelentős százalékát a DC teszi ki), és még mára is maradt egy geometria könyv (már bekötve), plusz a két matek érettségi feladatgyűjtemény, amiknek az elejére még nem tudom, mi fog kerülni. Közben lett új Rinne fordítás (na végre, már azt hittem, az életben nem folytatják angolul), plusz még neki kéna állnom az InuYasha magyarul hiányzó egy kötetnyi fejezet szöveges fordításának, de sürgősen. Meg az animefanportalra (mostani nevén Naru-Translations) is ráférne egy új design, egyrészt mert az oldal immár 3 helyett 6 projecttel rendelkezik, másrészt meg mert szeretnék szezonális designt az oldalnak. Hát, azt hiszem, ennyi lenne a GIGApost. Majd még jövök, ha megint lesz miről írnom. :)

2 komment

Címkék: fordítás anime manga animecon barátokkal zenekvíz


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr361346725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.08.30. 15:50:47

örülök h újra talcsiztunk :D rem nem utoljára ;)
örülök, hogy leírtad a nevem :D rendes vagy xD
na ja, de a karaoket bepótopljuk majd ;)

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.10.02. 20:02:39

Persze, hogy nem utoljára! :) Go on karaoke! XD
süti beállítások módosítása