~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.05.06. 14:20 Naru-chan

What happened so far?

Hűha... Olyan régen írtam már ide, hogy naptár kell ahhoz, hogy minden elmeséljek annak, aki nagyritkán felnéz hozzám. (Egyébként a kép ellenére tök jó hangulatom van, de valamiért nagyon tetszik.) Na de annyi baj, ki van terítve előttem a naptáram az áprilisi oldalával, így biztosan nem felejtek el semmi fontosat leírni. Menjünk is sorban!

Legutoljára tavaszi szünet első napján írtam, amikor egy napja volt rajtam a fogszabályzóm. Azóta megint voltam fogorvosnál és húztak rajta. Most már egyáltalán nem vészes, akkor 4-5 napig nem tudtam rendesen enni, most bármit tudok, igaz, csak a bal oldalon, mert a jobb felső fogsorom rágás közben eléggé fáj. De teljesen kibírható. :D Jaj, a fogszabályzógumijaim pedig ezúttal szép zöldek. ^^

A tavaszi szünet talán legmozgalmasabb eseménye a húsvéthétfő volt. Idén elhatároztam, hogy nem adom meg a fiúknak azt az örömöt, hogy fél 11-kor úgy kelljen kirobbantani az ágyból, így már jó korán felkeltem, felöltöztem, beágyaztam és nekiálltam AS-t olvasni. Már nem is tudom, mikor (talán olyan fél 10 körül...?) beállított egyszerre négy haverom, és naná, hogy az egyiknél volt szóda... x'D Szóval én, az ágytakaró és az AS éppen nyitva levő két oldala (pedig arrébbraktam, de a szódásszifonból jövő vízcseppek esési szöge kiszámíthatatlan és nem lehet ellene védekezni) is vizes lett. De rendes voltam, kaptak csokit. :P XD Na, akkor ennyit a húsvétról. Szerintem jövő évben műanyagburkolást rakok az ágyra, vagy én nem tudom, de ez így nem állapot... XDDDD

Mivel én előrehozott érettségit teszek idén angolból, ezért a hátralevő évvégi jegyeimet osztályozón kellett megszereznem. Rögtön a tavaszi szünet utáni első tanítási nap (április 7.) délutánján jött az első osztályozó vizsgám, a tizedikes. Mit ne mondjak, nem volt könnyű, de azért meg lehetett írni. 8.-kán írtuk a tizenegyedikest - szerintem ez volt a legkönnyebb -, 9.-kén pedig a tizenkettedikest. Az eredmények a következőképpen alakultak: tizedikes: 90,5%; tizenegyedikes: 91%; tizenkettedikes: 92%. Meglepődtem, hogy a tizenkettedikes sikerült a legjobban, de mindenképpen elégedett vagyok magammal, mert mindhármat sikerült 90% felettire megírnom. :) Rá két hétre, április 22.-kén volt a szóbeli osztályozóm. Úgy indítottunk, hogy olyan 5-7 percet lesz bent a delikvens, na mármost én kemény 3, azaz három percet töltöttem bent a vizsgával. XD Témáim a characteristics of ages (életkori sajátosságokként fordítanám), ezzel egybekötve, hogy mikor válik és válhat valaki önállóvá, és mik a szokások Magyarországon; beszélnem kellett még az autóvezetésről, valamint kaptam egy pár mondat erejéig témaként a vásárlási szokásokat. Egyáltalán nem volt vészes, ötöst kaptam rá. :)

Ezután jött április 24-25-kén a SakuraCon, erről külön olvashattok majd a következő postban.

Ezzel elérkeztünk a májushoz. A Mediawave keretében április 30-tól május 2-ig táncos műsorok voltak a Fő téren a Tánc Világnapja alkalmából. Pénteken voltak a standard és latin táncok (úgy volt, hogy mi is fellépünk a partneremmel, de aztán közbejött valami, így ez részünkről kimaradt - ennek ellenére ki voltam kérve suliból, ahol pedig ugyanezen a napon ballagás volt), szombaton a modern táncok, vasárnap néptánc. A mi Campanella együttesünk (a maga reneszánsz, barokk és walesi táncaival) vasárnap kapott helyet a programban, hagyományőrző táncegyesület lévén, mi nyitottuk az aznapi sort. Az interneten egy árva képet nem találtam eddig rólunk, de szerinem nem is baj. XD Elég kevesen voltunk, sikerült a végére a színpad hátuljára kerülni, úgyhogy most nem tudtunk teljes műsort adni, de azért mutattunk valamit magunkból. :D

És ezzel elérkeztünk a mai naphoz, ugyanis ma írtam meg az érettségimet angolból. Reggel fél 8-ra ott kellett lennünk, 8-kor pedig elkeztük. Először volt a reading (olvasás), erre volt egy óránk, bár én csigalassú tempóval, többszöri átnézéssel sikeresen végeztem vele egy bő fél óra alatt. Ez volt 8-tól 9-ig. 9 után kezdtük a nyelvhelyességet, erre fél óránk volt, ezt azért valamivel gyorsabban csináltam, de többször átnéztem meg gondolkodtam rajta, így ezt a részt bő negyed óra alatt teljesítettem. Fél tízkor volt egy negyedórás szünetünk, ahol körbekérdeztünk a többieknél, hogy a kérdéses részeket ki hogyan írta meg, és Lendvával lementünk egy szinttel lejjebb is, ahol beszéltünk kicsit az osztálytársainkkal, és elmeséltük nekik, addig milyennek éreztük. Háromnegyed 10 körül mentünk vissza, innentől már nem nagyon tudom az időpontokat. Ezután következett a félórás listening (hallás utáni szövegértés), ezt sem éreztem túl nehéznek, majd utána következett a writing (íráskészség), amire a readinghez hasonlóan egy órát kaptunk. Az utolsó levélnél elég sokat írtam, remélem nem lesz belőle nagy baj. :S Érettségi után bementem kicsit anyához beszélgetni, aztán jöttem haza, azóta itt ülök, és egy kis fórumos körbenézés után írom a blogomat. :D

Az eltelt egy hónap animés-mangás részéről még nem írtam, most ez következik. :D Április 10-kén elindult az Animaxen a Kirarin Revolution, hétvégenként 2-2 résszel (egy szombaton, egy vasárnap) jeletkezik. Egész aranyos shoujo anime, a kliséken meg valamiért nagyon jól tudok szórakozni, nekem kellemes hétvégi kikapcsolódás. (Bár nem anime, de ezután, április 12-kén indult el a Showder Klub tavaszi szezonja, aminek nagyon örültem. :D) Április 23-kán (ami egyébként diáknap volt a suliban, így könnyebben tudtuk Reiko-channal megoldani a Pestre való utazást) indult el a Honey & Clover dorama a tévében, szinkronosan, aminek az első részét ugyan nem láttam, de nem volt gond, mert gépen, japánul, magyar felirattal már egyszer megnéztem az első két részt - így most szinkronosan követem a tévében minden pénteken. Nagyon szeretem! :3 Ha már dorama, valamikor mostanában megnéztem a Lovely Complexet, tetszett, aranyos volt. :D Ezen kívül újdonságok közül elkezdtem a Kaichou wa maid-samát, amit nagyon szeretek, valamint végre elkezdeném a K-On!!-t (második évad) is, de egyszerűen nincs, vagyis nem volt időm az elmúlt egy hónapban animéz nézni, mangát olvasni és mangát fordítani. De a Kyoukai no rinne lemaradást tegnap már bepótoltam, mind UnKN-en, mind MANGAzinon elérhető az eddigi 47 fejezet, Addictson pedig remélhetőleg hamarosan elérhető lesz, ott eddig 44 fejezet van fent. Amúgy tegnap összeállítottam a kedvenc anime openginjeim listáját (nehéz volt, és még ezeken kívül is nagyon sokat szeretek), leírom, hogy elolvashassa az, akit érdekel. (Ja, és nem sorrendben vannak. Igazából nem is nagyon van sorrend.)
1 Detective Conan OP 24 (Naifu - Mysterious)
2 Detective Conan OP 26 (Breakerz - Everlasting Luv)
3 Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure OP (Kitamura Eri - Before the moment)
4 Fullmetal Alchemist Brotherhood OP 5 (SID - Rain)
5 InuYasha Kanketsu-hen OP (Do As Infinity - Kimi ga inai mirai)
6 Fushigi Yuugi OP (Satou Akemi - Itooshii hito no tame ni)
7 NANA OP 2 (Olivia Lufkin - Wish)
8 Paradise Kiss OP (Tommy february6 - Lonely in gorgeous)
9 Soul Eater OP 2 (Tommy heavenly6 - Paper moon)
10 Saiunkoku Monogatari OP (Hirahara Ayaka - Hajimari no kaze)
+1 Kono minikuku mo utskushii sekai OP (Takahashi Yoko - Metamorphose)

Az FMAB-nek is kijött egy új OVA-je, valamikor már azt is meg kéne néznem. (De előtte az 55. részt, már időtlen idők óta letöltöttem, de még nem volt időm megnézni...) Ennek örömére pedig itt az új, egyben az utolsó openingje is az FMA Brotherhoodnak, SID-től a Rain - egy gyönyörű szám, fergeteges képanyaggal! X3 *-*

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás lista húsvét tánc anime érettségi showder klub kedvencek fogszabályzó lovely complex dorama k on kaichou wa maid sama kyoukai no rinne hachimitsu to clover fma brotherhood


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr851979054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása