~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2010.08.04. 01:56 Naru-chan

Irasshaimase~

Tegnap Ouran High School Host Club maratont tartottam, és végignéztem az animét! Nagyon jó volt! :) Kötelező darab minden lánynak; ajnálom annak, aki egy jót akar nevetni! :) Tamaki egy barom, de imádnivaló, a Hiitachin ikrek haláli viccesek (és helyesek ők is! *-*), Honey-senpai aranyos, Kyouya és Takashi nagyon kakkoik (Kyouya-> szemüveges bishik rulz! X3), Haruhi meg elképesztő főszereplő! :D Aki még nem tette, annak azonnal mars megnézni! :D

Hm, ma a szokásos 11 órai kelésem után nekiálltam dolgozni (ahogy szoktam - illetve remélem, sikerül lassan szoknom), és megcsináltam az ismét rövid Hachikuro fejezet szöveges fordítását. Holnap megejelenik az új Rinne, csütörtökön kint lesz az is,  pénteken meg beírom a Hachikurot-ezek biztosak. Elvileg jön a héten még Mermaid Melody is, és lassan már illene befejeznem a Magic Kaito beírását is. ^^"
Na szóval fordítás után elballagtam (a szokásosnál sokkal rövidebb úton - legközelebb is erre megyek Oo) a fogorvoshoz, és csak ketten voltak előttem, így viszonylag hamar bekerültem. Túléltem a ragasztást (múltkor leesett az egyik tappancs a fogamról, ami tartja a drótot) is különösebb fulladás nélkül (mert hát olyankor az van, hogy az ember száját olyan állapotba kell rakni, hogy szinte porozzon, én meg akkor szoktam fulladozni ^^"), úgyhogy az acélos mosolyom mostantól egy darabig virítózöld-narancssárga kombóban pompázik. XD De ami a legfontosabb: nem fáj! *-* (Jó, jó, egy picit érzem, de enni simán tudok vele. ^^)

Tegnap amúgy az Ouran maraton előtt, felkelés és "reggeli" után DDR-eztem egyeet! *.* Olyan jó volt, már hosszú ideje nem csináltam, de most ünnepélyesen elhatározom, hogy hetente egyszer MINIMUM fogok rajta játszani; imádoooom! X3 A mostani kedvencem a Resonance lett, már nem tudom, milyen verziós, de elismerésem a készítőjének; egyszerűen remek! :D (3-szor táncoltam le egymás után... x'D) Meg voltak a szokásos nagy kedvencek, a Tsubasa wa pleasure line, a Hit in the USA, a Bleach openingek (1,3,5,6) és az Inori~You raise me up is. ^^ A kedvenc hosszú verziós számomat, a Tomorrow-t (Full Metal Panic!) nem táncoltam, mert már igen ki voltam fáradva, és azt akartam, hogy a nehezek közüli kedvencemre, az Allegro Cantabilére még jusson egy kis időm, de nem így történt, elég sokat hibáztam benne ^^" - na de majd legközelebb. :D

Amúgy mostanában kötelezőzök, legalább kettőt ki akarok olvasni a suli kezdetéig, és egy harmadikat elkezdeni. Amúgy az ezévi kötelezőim (olvasási sorrendben:)
- Mikszáth Kálmán: Beszterce ostroma (folyamatban)
- Balsac: Goriot apó
- Stendhal: Vörös és fekete
- Maupassant: A szépfiú
- Csehov: A sirály (dráma)
- Ibsen: A vadkacsa (dráma)
A Beszterce ostroma eddig egész tűrhető, bár sajna a neveket nem bírom megjegyezni benne, nekem túl sok ez egy helyre. >< Azzal (ha minden jól megy) a héten végzek, utána akarom elkezdeni a Goriot apót, és még ha lehet, a szünetben a Vörös és feketét - az állítólag egyébként jó könyv. :) Szóval a kötelezőkről ennyit. Ezeken kívül is vannak még könyvek, amiket el akarok olvasni, ráadásul kettő kölcsönben van nálam (Az egyik Nógrádi Gábortól "A bátyám zseni" - ez kompetencia felmérésen keltette fel az érdeklődésemet, a másik pedig Stephenie Meyertől a "New Moon" - igen, én még csak itt tartok a Twilight sagában.) Aztán még vannak a Debbie Macomber könyvek.~  Tavaly karácsonyra kaptam hármat, így az első négy, plusz a meglepetés kötet megvan a Cédrusliget sorozatból, de szeretném már őket olvasni, olyna jók! De sajna alig van időm... T-T Azt tervezem, hogy mivel elvileg úgyis lesznek a faktok miatt (meg nekem kiesik az angolóra - illetve szeretném úgy csinálni, hogy néha bejárok, néha nem) lyukas óráim, azok alatt szerintem nagyon jól lehet olvasni, ha éppen nem tanulok valamit (vagy házit írok :P). Remélem, így majd sikerül egy kicsit olvasnom is. ^^

Ha már listákról van szó, leírom, mit terveztem a nyárra anime-és mangaügyben, kommentekkel tűzdelve: (Majd nyár végén megírom, mit sikerült belőle ^^)
- beérni a kiadást a Detective Conan mangával (valószínűtlen, túl sok dolgom van, de azért haladni szeretnék benne ^^ - már olvastam is belőle egyszer sokat :D)
- megnézni a Kiddy Girl-AND-et (kész)
- megnézni a Winter Sonatát (lemaradás behozva, angol feliratra várok)
- megnézni a Shangri-la-t (remélhetőleg hamarosan sorra kerül)
- megnézni az Ourant (mint írtam, tegnap megtörtént ^^)
- megnézni a Hellsinget (13 rész, hamar végzek vele, csak kezdjem végre el x'D)
- megnézni a Saiunkoku Monogatari 2. évadját (kevés esélyt látok rá, de remélem, el tudom még kezdeni, utána már úgysem bírom majd "letenni" :D)
- újranézni a Fushigi Yuugit (sajnos erről gondolom, hogy lehetetlen T-T szerintem marad őszi szünetre)
- megnézni a Tales of Symphoniát (kész)
- megnézni a ToS 2. évadjának eddig kiadott részeit (rajta vagyok az ügyön; csak le kéne tölteni x'D)

eddig látott animék OVA-i, speciáljai, amiket meg akarok nézni:
- Nodame Cantabile OVA (kész)
- Nodame Cantabile OVA 2 (kész)
- R.O.D OVA
- Slayers The Book of spells (most töltöm, holnap megnézem remélhetőleg ^^)
- Slayers Excellent
- Yu Yu Hakusho Picture Drama (még utána sem néztem pontosabban ^^")
- Nodame Cantabile Finale Special (kész)
- Detective Conan OVA 10 (kész)

movie-k:
- Kiddy Grade movie-k (Ignition, Maelstorm, Truth dawn)
- Higashi no eden movie-k (2 van belőlük ^^)
- Yu Yu Hakusho 2. movie
- Slayers movie-k (Gorgeous, Great, Premium, Return, Perfect)
- Suzumiya Haruhi no eltűnés x'D (Haruhi movie)

egyéb:
- elkezdeni a Sailor Moon-t (gyerekkoromból ismerem, most már szeretném rendesen megnézni)
- elkezdeni a Bleach-et (már mióta meg akarom nézni normálisan ^^")
- elkezdeni az FMA mangát (megtörtént, már csak haladni kéne benne ^^")
- beérni a Fushigi Yuugi Genbu Kaiden kiadását (mert Watase-sama folytatta végre! *-* van motiváció! *-* és csak 10 fejezet! *-*)

Ennyit a listámról. x'D Ma csináltam Umi oneechannak az új blog skinjéhez fejlécet. ^^ Itt meg tudjátok nézni. ^^ És ú~úgy örülök, hogy tetszik neki! ^^ Én is elégedett vagyok, jól sikerült hátteret radíroznom meg minden. xD És először használtam brush-t normálisan. x'D Azon gondolkodtam, magamnak is csinálok egyet, de végül rájöttem, hogy felesleges, mert bár új kedvenceim is vannak (Ed X3 Roy X3), szeretem ezt a fejlécet, Nurikóról ez az egyik kedvenc képem! ^^ Szóval még egy darabig tuti, ez marad. X3 Zárásként hoztam egy régi új felfedezettet, a Shugo Chara! Doki 1. endingjét (Reiko-chan Shugo Chara! mániája rám így hatott ki ^^ - én még nem láttam, de majd el akarom kezdeni, de csak ősszel :D), a Buono!-tól a Lotta Love-ot. Az ending verziót rakom be, de hallgassátok meg teljesben is, nagyon aranyos! ^^

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás könyv lista anime manga ddr fogszabályzó ouran high school host club


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr772197378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása