~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2011.04.23. 16:46 Naru-chan

Tavaszi szünet~

Hurrá, tavaszi szünet van~! :D
Azért leírom, mi minden történt azóta, hogy nem írtam. (Jé, nem is volt az olyan régen. xD) Egyébként a felső képen az új virágok (amik azóta elhervadtak x'D) vannak, öt tulipán. :) Itt van is róluk még egy kép:

Kedden diáknap volt a suliban, egész jó volt. Reggel volt valami megnyitóféleség, aztán pedig az osztályba kellett menni, és a hangosbemondóban kvíz ment, és adott válaszlehetőségek közül kellett választani. Három kérdéskör volt, az első sport, a második a tanáraink, a harmadik pedig zene. Az elsőről és a harmadikról kb. lövésünk se volt, a másodikról már egy kicsi, de az a rész legalább szórakoztató volt. :D Pl. megtudtuk, ki mit dolgozott, mielőtt itt tanítani kezdett volna, ki milyen hangszeren tud játszani, ki volt válogatott, meg ilyenek. :D Aztán volt egy olyan feladat, ahol tojást adtak, hogy süssük meg valahol, ebben mi voltunk a leggyorsabbak. :D Utána azt a feladatot kaptuk, hogy a teremben található ruhadarabokból kössünk egy minél hosszabb kötelet, de a függönyöknek sajna maradniuk kellett. x'D A mienk 107 méter lett, de volt abban minden... xD Cipőfűző, farmer- és bőrdzsekik, melltartópánt, övek, felesleges pólók, pulcsik, táskapántok... :D Nagyon poén volt, mert egy idő után nem láttuk, hol az eleje meg a vége... Közben írni kellett valami indulót is, úgy, hogy adott szavak benne legyenek, 20 soros legyen, és mindegyik 7 szótagból álljon. A mienk végül is egy vers lett, és az egyik osztálytársunk írta, és végül csak felolvasva lett, de szerintem jó lett. Aztán néztük a tornacsarnokban egy kicsit a fiúk kosármeccsét, utána pedig felmentünk a díszterembe, ahol megtekinthettük a csodálatos osztályfilmeket. xD A kritérium az volt, hogy legyen min. 5, max. 15 perces, legyen benne az osztály összes tagja és az osztályfőnök is, és hangozzon el az a mondat, hogy "Én vagyok az apád!" Összesen 8 volt a 9-ből, mert az egyik tizedikes osztály nem adott be. A kilencedikesek témája a 22. század volt, ebből a B és a C filmje tetszett, sajna az A jól indult, de utána lapos lett az egész és nem is valami poénos; átment verkfilmbe. A tizedikeseknek a 60-as évek volt a téma, de sajna nem sikerült kihozni belőle a legjobbat (őszintén megmondva már-már el akartam aludni, mert végig csak tánc volt benne, semmi történettel vagy csak nagyon kevéssel, kár volt értük :S), bár legalább a B filmjének a végén volt egy poén. :D A tizenegyedikesek, azaz a mi témánk volt a vadnyugat. A legjobb az A filmje lett szerintem, azon jókat nevettünk. A mienk, a B filmje olyan so-so lett, de ahhoz képest, hogy szinte nulla munka volt benne (már az osztály egészének a részéről, nem a vágókat értem ez alatt, vagy azokat, akik már az utolsó pillanatokban megbeszélt, helyben kitalált forgatásokra mégis elmentek), egész jó lett. Mi legalább jókat röhögtünk magunkon. :D Én voltam a kocsmárosné, aki elárulta a főhőst. Muhahaha~ Egyébként se az egész osztály, se az osztályfőnök nem volt benne, de annyi baj legyen. A C filmje, hát... elég fura volt. Bár azért az ötlet, hogy az osztályfőnök legyen Vader, aki mondja, hogy "Én vagyok az apád!", az jó volt. :D Aki kíváncsi az A filmjére, az alább megnézheti, én ajánlom. :D

Aztán még azért szerdán be kellett menni suliba az első 3 órára, mert miért ne, de azért nem voltak vészesek. Az első két órán, duplafizikán az egyik évfolyamtársunk előadását nézhettük végig, és láthattuk élőben is, a Prometheus-projectet. Szerintem jó volt. :) Elképesztő, miket meg nem csinálnak ezek a fiúk. :D Németen már nem is emlékszem, mit csináltunk, szerintem csak simán mentünk tovább az anyagban. Utána még (ne kérdezzétek, miért) bent voltam olyan délig, hazajöttem, ebédeltem, aztán mentem pár barátommal a Fő térre csak úgy lógni. Ettünk nagyon finom fagyit is. :D Az enyém csokis banán és joghurtos meggy volt, de nagyon finom. Szerintem megyek majd máskor is oda. :D Utána átmentünk egy közeli parkba, aztán ott beszélgettünk estig; tök jó volt. :D

Csütörtökön voltunk páran (konkrétan 6-an; 2 lány és 4 fiú) bowlingozni; nagyon poén volt. :D Egy városszéli pizzázó tetőterében lehet játszani; 3 pálya van, 2 felnőtt és 1 gyerek. Vannak különböző méretű golyók is, az egészen könnyűtől (aminek a hüvelykujjas lyukába bele se fér az ujjam... T-T) az egészen nehézig, amit alig bírtam megmozdítani. x'D Ember, ki tud azokkal egyáltalán bowlingozni...? Nekem a 8-as méretű vált végül be, szép rikitókék színe volt. :D És még neonfény is volt, szóval minden fehér, ami rajtunk volt, fluoreszkált; nagyon jól nézett ki. :D Ilyen volt maga a pálya:

Jaj, egyébként, ahogy minden pályán, itt is adtak cipőket, meg is tudom mutatni őket:

A bal oldali a női cipő, a jobb oldali a férficipő. :D Nagyon jól éreztem magamat, bár egyszer sem sikerült nyernem... xD De volt, hogy vezettem! :D Sajna korábban el kellett mennem egy negyed órával, mint amennyire ki lett bérelve a pálya, mert fogorvoshoz kellett mennem; megint húztak a fogaimon. (És ember, most hogyan fájnak... x''D Na jó, azért aznap volt rossz, meg tegnap, ma már talán enni is tudok velük. xD) Ezúttal piros-narancssárga gumikat rakattam rá. Eredetileg piros-fehéret akartam (japán zászló beütés conra :D), de fehér nem volt, szóval végül is ez lett. (Azért így is passzol kicsit a Hiyono cosplayemhez a piros szín miatt. :D) Amúgy a rendelőben elkezdtem olvasni a legújabb kötelezőnket, Thomas Manntól a Mario és a varázslót. Eddig egész tűrhető, bár azóta sem nyúltam hozzá. Azért remélem, sikerül majd elolvasnom.

Aztán tegnap volt osztálysütés (na jó, ez azért 8 emberrel erős túlzás...) a parkerdőben. :D Kingával ketten kibiciklizünk oda, ami azért nagy teljesítménynek bizonyul, tekintve, hogy majdnem végig csak felfele kell tekerni, és két igen durva domb is van. x'D Na de azért túléltük. :D (Fáj is ma rendesen mindenem tőle mondjuk... x'D) Sütöttünk baconbe tekert virslit meg mályvacukrot; nagyon jó volt. :) Igaz, a tűz alig gyulladt be, és vagy négyszer kellett újraéleszteni, de sikerült és végül megsütöttünk mindent, amit akartunk. :D Sötétben jöttünk már haza, de nem olyan későn, 9 körül, és nem is volt szerencsére nagy forgalom. Útközben a Rottara Rottarát énekeltem a biciklin, mert sötét volt és unatkoztam. XD (Hallod, Umi neechan, gyakorlok! :D) Utána még poénból betekertünk a városba, vettem anyukámnak (a mai szülinapjára) Raffaellót, meg magunknak egy csomag PEZ cukrot, azt megettük (már a cukrot), aztán hazatekertünk. :D

Egyébként ez az elmúlt hét kész szülinap-dömping. :D Még múlt vasárnap, 17-én volt Aoko szülinapja, másnap, hétfőn, 18-án Zakuróé, kedden, 19-én Umi neechanomé, aztán asszem 20-án nem volt senki közeli ismerősömnek, 21-én egyik osztálytársamnak volt (aki a bowlingot szervezte), 22-én nem rémlik szülinap (ellenben egy szintén közeli barátnőmnek névnapja volt :D), ma, 23-án pedig szintén az egyik osztálytársamnak van, és persze anyukámnak! :)♥ Egy fogókesztyűt vettem a tűzhelyhez, mert az előzőt yakisoba főzés közben sikeresen elégettük. x''D De szerintem ez talán még erősebb anyagból is van, mint az volt. Nagyon örült neki, szóval én is örülök! :)

Tavaly ilyenkor mentünk Reikóval conra~ Olyan jó volt~~ :)
A mostani conig pedig még 21 nap van hátra. Már úgy várom! X3
Azt hiszem, ennyi voltam mára. :D Bye~~

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap iskola fogszabályzó barátokkal


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr832849980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása