~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.08.17. 12:45 Naru-chan

NatsuCon

Most szombaton volt NatsuCon Szombathelyen. Hát a kihívások emberéhez híven szoknyában elbicikliztem az Empire-ig. (Mások ezt őrültségnek hívják. XD) Hát voltunk AMV vetítésen, előadáson, a DDR-t is megszálltuk, Reiko-chan konzolozott is, sőt, Lumi megnyerte a rajzversenyt. ^^ Nagyon örültünk neki! ^-^ Na gondoltam, odamegyek a figuszos pulthoz, megtudakolom Setitől, hogy lesz-e Lina sellőjük NyaConon. Aztán beszélgetni kezdtünk velük, és kiderült, hogy ismernek ugye SakuraConról, amikor Umival vettük a Mermaid Melody figuszainkat. Én tök örültem, hogy összeismerkedtünk! :) Ja, és az is kiderült (egy hosszas ki-mit-szeret animés beszélgetés közben, ahogy előjött a DC téma), hogy én kicsit hasonlítok Ranra. Hát lehet, hogy van benne valami, most hogy így jobban megnéztem a tükörben. xD (Az meg tényleg puszta véletlen, hogy a szülinapunk ugyanakkor van. xDDDDDDD) Para para alatt pedig Annie-vel futottunk össze, bár beszélgetni később beszélgettünk a DDR-nél, na meg lefotózta Lumi rajzait. ^^ Erről a conról sem mentem el valami kis animés ereklye nélkül, az áldozat egy üvegből készült kulcstartó lett, benne egy Kagome-InuYasha-Kikyou képpel, ráfűztem a pénztárcámra. :) (Lassan minden használati tárgyamon lesz valami animés. Telefon, tolltartó, lakáskulcs, pénztárca,... stb.) Aztán 7 óra után elindultunk Reiko-channal az állomásra, ő hazament vonattal én meg hazabicikliztem onnan. :D

Tegnap meg Bogiéknál voltunk bulizni. :D Jól éreztem magam, már nagyon hiányoztak a többiek. :) És most már van padtársam is tizedikre, szóval minden okés. :D Tegnap is jól éreztem magam, főleg, hogy hosszú idő után újra sétálgathattam egyet a csillagos ég alatt, ami falun azért sokkal jobb, mint városban, mert a városban alig látni a csillagokat. :( Na de hát ez van. :D Ma DC movie-dömpinget tervezek, minimum megnézem a 10.-et és a 11.-et, de a Lupinosat is meg akarom. :D Ha mást nem, akkor az marad szerdára, mert Sorát nem akarom azzal traktálni, hogy itten én angol felirattal nézek egy olyan animét, ami őt is érdekli, de érteni meg nem érti a nyelvet. Szóval megyek és le is töltöm őket. :D Vííí. :D Byebye mindenkinek és legyetek rosszak, mert tudom, hogy úgysem vagytok jók! XD

Szólj hozzá!

Címkék: barátokkal helyi con


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr681314810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása