~Flames of Nuriko~

Néha érdekes, néha érdektelen dogokról, amik velem történnek, azokról, amiket és akiket szeretek, amiket csinálok, conokról vagy csak a véleményem valamiről. Ha érdekel, olvasd!

About me



Profil
név: Naru-chan
lakhely: Szombathely / Budapest
foglalkozás: egyetemista
ez leszek, ha nagy leszek: belsőépítész :D
csillagjegy: mérleg
hobbi(k): történelmi tánc, fordítás, anime és manga, Hello! Project
kedvencek: (katt)


mottóm: Lassan, de biztosan!


Listák:
MyAnimeList
MyFigureCollection
MyDramaList
MyDoramaList
MySeriesList


Profiloldalak:
AnimeAddicts
Cosplay.com
Cosplay.hu
FanFiction.Net
Moly

Oldalak, csoportok: NaruWeb
Buono! FanPage
MCRK
Utsuki no Kuroi Neko, xanimex
UnKN Blog
UnKN AnimeAddictson

I'm fan of...







Chat


2009.11.17. 19:14 Naru-chan

DDR! :D

Hát nem túl sokminden történt az utolsó blogbejegyzésem óta. Viszont! :D Múlt hét hétfőn voltam táncszőnyeget venni - vííí! ^-^ Úgyhogy mostantól akkor DDRezhetek itthon, amikor csak kedvem tartja. Egész jól megy a 3-4 tappancsosok közül már pár, de alacsonyabb "tappancsszámú", nehezebb számokon is értem már el A-t és B-t is. :) Sőt, 3 számot már letáncoltam AA-sra is, a Tsubasa wa pleasure line-t, a Viva Rock-ot és a Hit in the USA-t. Ez utóbbi nagyon jó szám! :D:D Elkezdődött közben a tévében a Soul Eater is, hát az nagyon beteg egy anime... XD De élvezet nézni, mindig kíváncsian várom a követekző részeket. Amúgy volt egy kis lemaradásom az új animékből, de a napokban mindent pótoltam, sőt, megnéztem a Detective Conan 13. movieját újra, ezúttal magyar felirattal, hála Rahrnak és Gergokingnek. :D Jaj, ha már itt tartok; dübörög az MCRK! XD Na jó, ez azért elég túlzás, mert - egyenlőre - elég kevesen vagyunk, de zajlik az élet nálunk, és nagyon jó a hangulat. :) Aki szereti a DC-t, annak nálunk a helye! (Oldalt a linkeknél megtaláljátok az MCRK, azaz Meitantei Conan Rajongói Közösség linkjét.)

Ja, de hogy azért ne legyen minden teljesen rendben, sikerült összeszednem valami betegséget is... ^^"" Vasárnap kezdődött az egész a DC movie közben. Égtelenül fájni kezdett a fejem, aztán egész délután aludtam, estére meg kiderült, hogy lázas is vagyok. Na szuper. Másnap irány a doki, ahol találkoztam ismerősökkel is a váróban. XD De megnyugtattak, nem influenzás vagyok, valami mást sikerült összeszedni. Köhögök, mint az állat, meg szedek mindenféle hülyeséget, tablettánként 3 liter vízzel (mert nekem csak annyival megy le), de azért megvagyok és gyógyulgatok. XD Szerencsére lázam sem nagyon van most már. :D Legkorábban csütörtökön mehetek suliba, de inkább passzolnám, és csak péntekre mennék be. Bár ahogy még köhögök, lehet, hogy pénteken sem leszek bent, na de annyi baj legyen. Egy hátrány: előre látom, hogy rengeteget kell majd pótolni... -_-""

Jaj, amúgy megnéztem ma a High Shcool Musical 3-at (igen, én ilyeneket is nézek), és tök tetszett! :D Bár én szeretem a nyálas amerikai tinirománcokat, szóval semmi gond vele, na meg musicalbolond vagyok. XD Szombaton indul az Animaxen a D.Gray-Man, már nagyohn érdekel. Szerencsém, hogy ezen a héten lettem beteg, mert jövő héten kedden lesz színház, már kíváncsi vagyok rá. :D Múlt héten is volt, a 9700, de azt már láttam egyszer, mindenesetre jó volt újra megnézni; tudott újat nyújtani. :D Na ennyi voltam egyenlőre, a post végére pedig berakom a Kimi ni todoke openingjét, nekem nagyon tetszik! :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: film színház betegség ddr d gray man mcrk


A bejegyzés trackback címe:

https://tokimi.blog.hu/api/trackback/id/tr521532546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása